En dan de cavia's zwangerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
4 weken cavia's knuffelen op de plaatselijke kinderboerderij

'Kan het zijn.'quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met TBS kan het zijn dat hij nooit meer vrij kan komen

Bij een aantal het zeker helaasquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
'Kan het zijn.'
Maar vaak worden die mensen gewoon 'genezen' verklaard...

Ja, dat is het enige voordeel van TBSquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met TBS kan het zijn dat hij nooit meer vrij kan komen

Ik moest daar aan denken omdat nav dit verhaal op tv een stukje was over de jongste moeder ook. Vermoedelijk ook incest maar nooit bewezen en dat kind is doodgegaan ergens in z'n 40ste levensjaar...quote:

Nee, het is juist dat de meesten die op de longstay terecht komen nooit meer vrij komen. Daarom wilde die Amsterdamse pedo niet meewerken aan het psychische onderzoek...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
'Kan het zijn.'
Maar vaak worden die mensen gewoon 'genezen' verklaard...

quote:

Gehandicapt ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige voordeel van TBS
[..]
Ik moest daar aan denken omdat nav dit verhaal op tv een stukje was over de jongste moeder ook. Vermoedelijk ook incest maar nooit bewezen en dat kind is doodgegaan ergens in z'n 40ste levensjaar...

Totoroquote:
 Met nappers
 Met nappers  

Dat is nog te weinig lijden voor hem. Het is maar goed dat we niet voor eigen rechter mogen spelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
En wat gaan ze met opa-papa doen? Ophangen? Verdrinken? Levend begraven?
Sorry hoor, maar dat vind ik in zo'n geval onderhand wel mogen

Zooooow, grappig hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
4 weken cavia's knuffelen op de plaatselijke kinderboerderij

En daarom wil deze meneer ook niet meewerken aan een psychisch onderzoek, als het even tegenzit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is juist dat de meesten die op de longstay terecht komen nooit meer vrij komen. Daarom wilde die Amsterdamse pedo niet meewerken aan het psychische onderzoek...

Het was in 1939, dus denk niet dat dat vastgelegd is...quote:

En nog wel een aantal meer van die zieke gasten, verplicht moeten ze wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is juist dat de meesten die op de longstay terecht komen nooit meer vrij komen. Daarom wilde die Amsterdamse pedo niet meewerken aan het psychische onderzoek...

Neeeh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was in 1939, dus denk niet dat dat vastgelegd is...
[ afbeelding ]
5 jaar

Ik wil geen burgerjury!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En daarom wil deze meneer ook niet meewerken aan een psychisch onderzoek, als het even tegenzit.
Van mij part mogen we naar het Amerikaanse systeem toe, exclusief de doodstraf. Gewoon lekker levenslang, een cel met tralies en zonder tv. En die bajesklanten worden ook niet echt blij van incest daar. Kun je bij wijze van beter 10 man omgelegd hebben dan sex met 1 minderjarig meisje.
 In de VS draait het meer om emotie en onderbuikgevoelens dan werkelijke feiten... Ik vind dat ze dat soort onderzoeken gewoon moeten kunnen opleggen, het is te zot voor woorden dat iemand die werkelijk zo'n misdaad gepleegd heeft daar iets over te zeggen heeft
 In de VS draait het meer om emotie en onderbuikgevoelens dan werkelijke feiten... Ik vind dat ze dat soort onderzoeken gewoon moeten kunnen opleggen, het is te zot voor woorden dat iemand die werkelijk zo'n misdaad gepleegd heeft daar iets over te zeggen heeft  

Ze kunnen het dus nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef MPG het volgende:
Whooptiefuckingdoo! 1 uur vertraging and counting. NS faal.

serieus dat je met 5 jaar al zwanger kan zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was in 1939, dus denk niet dat dat vastgelegd is...
[ afbeelding ]
5 jaar

Ze had het met 8 maanden al kunnen zijn!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus dat je met 5 jaar al zwanger kan zijn
kotsmisselijk word ik er van

Stomme natuurquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
 maar mensen die dan sex hebben met kinderen zijn nog veel erger
 maar mensen die dan sex hebben met kinderen zijn nog veel erger  

Qua strafmaat, en uitvoering van de straf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil geen burgerjury!In de VS draait het meer om emotie en onderbuikgevoelens dan werkelijke feiten... Ik vind dat ze dat soort onderzoeken gewoon moeten kunnen opleggen, het is te zot voor woorden dat iemand die werkelijk zo'n misdaad gepleegd heeft daar iets over te zeggen heeft
 ) zijn meesters in  het bespelen van emoties. En als je pech hebt zitten er een paar laaggeschoolden en rednecks die er amper wat van snappen en het liefst iemand persoonlijk opknopen in de jurybankjes.
 ) zijn meesters in  het bespelen van emoties. En als je pech hebt zitten er een paar laaggeschoolden en rednecks die er amper wat van snappen en het liefst iemand persoonlijk opknopen in de jurybankjes. 

Zij had een aandoening, waardoor ze vanaf 9 maanden ofzo al ongesteld en vruchtbaar was... Anders kon het ook niet... Echt super sneuquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]

Helaas wel.quote:

Mensen die daar misbruik van maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij had een aandoening, waardoor ze vanaf 9 maanden ofzo al ongesteld en vruchtbaar was... Anders kon het ook niet... Echt super sneu

bedoel het niet grappig maar is te vaak te zwak gestraft.quote:

Inderdaad, hoe vroeg ze ook zwanger had kunnen worden, het moet niet gebeuren op die leeftijd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stomme natuurmaar mensen die dan sex hebben met kinderen zijn nog veel erger

Ja precies, en vooral zo'n particulier stelselquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua strafmaat, en uitvoering van de straf.
Burgerjury klopt niets van. Advocaten en District Attorneys (hoe heet dat in het nederlands?) zijn meesters in het bespelen van emoties. En als je pech hebt zitten er een paar laaggeschoolden en rednecks die er amper wat van snappen en het liefst iemand persoonlijk opknopen in de jurybankjes.
Het is natuurlijk wel heel democratisch, maar je kunt er beter iemand voor aanstellen die doorgeleerd heeft.
 Wat nou halal eten
 Wat nou halal eten  Werken zul je en winst moet er gemaakt worden
 Werken zul je en winst moet er gemaakt worden  Het is te zot voor woorden dat de criminelen in dit lang het beter hebben dan onze bejaarden
 Het is te zot voor woorden dat de criminelen in dit lang het beter hebben dan onze bejaarden  

Zoals die bokser uit het liedje HUrricane van DYlan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Uit onderzoek bleek volgens mij ook dat mensen met een getinte huidskleur sneller onterecht veroordeeld werden door een jury dan blanken

Zeker mijnheerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Oja! Oja! Nijner! Nijner! Bist du dahr?

Daarom, het feit dat ze het dan al kunnen is al erg genoegquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe vroeg ze ook zwanger had kunnen worden, het moet niet gebeuren op die leeftijd!

Ik heb m'n nieuwe Fenderquote:

Ken ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals die bokser uit het liedje HUrricane van DYlan?

Pffft inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom, het feit dat ze het dan al kunnen is al erg genoeg
 Beter 16 of zo, ook vroeg eigenlijk, maar wel normaal. (Nee ik heb het niet over zwanger zijn
 Beter 16 of zo, ook vroeg eigenlijk, maar wel normaal. (Nee ik heb het niet over zwanger zijn  )
)

WAT? een echte fender?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb m'n nieuwe Fender [ afbeelding ]

OMG
 OMG  

Dat snap ik en voor sommige is het beter dat ze het nooit zouden kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pffft inderdaadBeter 16 of zo, ook vroeg eigenlijk, maar wel normaal. (Nee ik heb het niet over zwanger zijn
)

Dat gaat over een donkere bokser die op het punt stond wereldkampioen te worden, maar op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was en beschuldigd werd van een zwaar misdrijf. Wel ten tijde dat de rassenhaat in Amerika hoogtij vierde dacht ik.quote:

Bier
 Bier  

)
 )

Bierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier

En vanavond Real - SPurs
(ik probeer even een leuk onderwerp aan te snijden. Als het opvalt: Ja, dat is het)

Maar ja, het is daar nog steeds raak...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat over een donkere bokser die op het punt stond wereldkampioen te worden, maar op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was en beschuldigd werd van een zwaar misdrijf. Wel ten tijde dat de rassenhaat in Amerika hoogtij vierde dacht ik.

Jawohl! Fender Strat, met Squier versterker [SP.10]quote:

Happy stuff.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://www.hell.tv/t/videos/63/look-out-kitty-kat.html
De meest dappere kat ooit

Eerlijk oversteken! Jouw camera is ook steeds stuk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
TFM, pics van de Fender *insert ongeduldige smiley*

Ook meteen een échte amp erbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jawohl! Fender Strat, met Squier versterker [SP.10]

Crvquote:

Hoe is het daar?
 Hoe is het daar? 
Dat dus, niets niet leuker onderwerp imhoquote:

Woesj! Heb ik nog niet... ehhm. Wackt even.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
TFM, pics van de Fender *insert ongeduldige smiley*

Zo zo, is het geldschip over?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jawohl! Fender Strat, met Squier versterker [SP.10]

Ja, maar cool toch, dat de kat wint van de krokodilquote:

Watquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerlijk oversteken! Jouw camera is ook steeds stuk!

Ik krijg misschien een 70 Watt [:o 70 FOKKING WATT WATTEFACK NERGENS VOOR NODIG MAAR WEL VEATT OM TE HEBBEN] versterker van m'n oom, hij heeft 'm nog staan en doet er niks meer meequote:

Ik zat te wachten op het moment dat die croc uit zou halen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar cool toch, dat de kat wint van de krokodil

ookeeijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woesj! Heb ik nog niet... ehhm. Wackt even.

EAT THAT, BUURMAN!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een 70 Watt [:o 70 FOKKING WATT WATTEFACK NERGENS VOOR NODIG MAAR WEL VEATT OM TE HEBBEN] versterker van m'n oom, hij heeft 'm nog staan en doet er niks meer mee

quote:

zo zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een 70 Watt [:o 70 FOKKING WATT WATTEFACK NERGENS VOOR NODIG MAAR WEL VEATT OM TE HEBBEN] versterker van m'n oom, hij heeft 'm nog staan en doet er niks meer mee
 Marschall? Vox?
 Marschall? Vox?

Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op het moment dat die croc uit zou halen.
 Iemand stuurde me de link, ik was bang dat ik zou moeten gaan huilen
 Iemand stuurde me de link, ik was bang dat ik zou moeten gaan huilen  

Yay voor kitty!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIemand stuurde me de link, ik was bang dat ik zou moeten gaan huilen

Maar die kat is echt vet tofquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIemand stuurde me de link, ik was bang dat ik zou moeten gaan huilen

Kitties rulequote:

En stoerquote:
 Of heel dom
 Of heel dom  

Maar hoezo is volgens jou mijn camera steeds stuk?quote:

He gekke meneerquote:

ook rtl5 aan het kijken?quote:

Als er een foto aan jouw gevraagd wordt is dat ding altijd stuk, werkt niet of is even op vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar hoezo is volgens jou mijn camera steeds stuk?

Nee hoor, alles gaat goed hierquote:

Ja, ik ben dol op kookprogramma'squote:

Gelukkig, dan ben jij het nietquote:

Een konijn met kleren is iets bedacht door Disney! Dat ontvellen, tja, haar is niet lekker.quote:

Ik vind het ook erg leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben dol op kookprogramma's
 Zelf koken daarentegen...
 Zelf koken daarentegen...  

Ik ben het met je eens mijn bestequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een konijn met kleren is iets bedacht door Disney! Dat ontvellen, tja, haar is niet lekker.

Uhm neequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een foto aan jouw gevraagd wordt is dat ding altijd stuk, werkt niet of is even op vakantie
 Nu heb je de verkeerde voor
 Nu heb je de verkeerde voor  

Nee dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een konijn met kleren is iets bedacht door Disney! Dat ontvellen, tja, haar is niet lekker.
 Maar het zag er zo niet smakelijk uit
 Maar het zag er zo niet smakelijk uit 
Zelf koken vind ik ook leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk om te kijkenZelf koken daarentegen...
 Heerlijk
 Heerlijk  vooral voor andere mensen kook ik graag
 vooral voor andere mensen kook ik graag  

En je kan het ook goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook welMaar het zag er zo niet smakelijk uit
[..]
Zelf koken vind ik ook leukHeerlijk
vooral voor andere mensen kook ik graag

Nee, zeker nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm neeNu heb je de verkeerde voor
 Maar dat maakt niets
 Maar dat maakt niets  

Ik heb dat nog nooit gezegd hier en ik post regelmatig foto's. Dus ja, toch welquote:

quote:
quote:
quote:
quote:

quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben dol op kookprogramma's

Oeh, pittige tijd dus even... Hopen dat het snel beter wordtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]

Tja versleten
vanmorgen om 4 uur opgestaan en vrouwtje op het vliegveld gedumpt.
Die is nu in NL verhuizing aan het regelen.
bij overmaat van ramp blijkt de accu leeg dus geen aut
Op mijn werk stervens druk
dus krijg een beetje ontFOK!ingsverschijnselen

En schoonmama?
 En schoonmama?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |