Happy stuff.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://www.hell.tv/t/videos/63/look-out-kitty-kat.html
De meest dappere kat ooit
Eerlijk oversteken! Jouw camera is ook steeds stuk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
TFM, pics van de Fender *insert ongeduldige smiley*
Ook meteen een échte amp erbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jawohl! Fender Strat, met Squier versterker [SP.10]
Crvquote:
Dat dus, niets niet leuker onderwerp imhoquote:
Woesj! Heb ik nog niet... ehhm. Wackt even.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
TFM, pics van de Fender *insert ongeduldige smiley*
Zo zo, is het geldschip over?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jawohl! Fender Strat, met Squier versterker [SP.10]
Ja, maar cool toch, dat de kat wint van de krokodilquote:
Watquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerlijk oversteken! Jouw camera is ook steeds stuk!
Ik krijg misschien een 70 Watt [:o 70 FOKKING WATT WATTEFACK NERGENS VOOR NODIG MAAR WEL VEATT OM TE HEBBEN] versterker van m'n oom, hij heeft 'm nog staan en doet er niks meer meequote:
Ik zat te wachten op het moment dat die croc uit zou halen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar cool toch, dat de kat wint van de krokodil
ookeeijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woesj! Heb ik nog niet... ehhm. Wackt even.
EAT THAT, BUURMAN!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een 70 Watt [:o 70 FOKKING WATT WATTEFACK NERGENS VOOR NODIG MAAR WEL VEATT OM TE HEBBEN] versterker van m'n oom, hij heeft 'm nog staan en doet er niks meer mee
quote:
zo zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een 70 Watt [:o 70 FOKKING WATT WATTEFACK NERGENS VOOR NODIG MAAR WEL VEATT OM TE HEBBEN] versterker van m'n oom, hij heeft 'm nog staan en doet er niks meer mee
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op het moment dat die croc uit zou halen.
Yay voor kitty!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIemand stuurde me de link, ik was bang dat ik zou moeten gaan huilen
Maar die kat is echt vet tofquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIemand stuurde me de link, ik was bang dat ik zou moeten gaan huilen
Kitties rulequote:
En stoerquote:
Maar hoezo is volgens jou mijn camera steeds stuk?quote:
He gekke meneerquote:
ook rtl5 aan het kijken?quote:
Als er een foto aan jouw gevraagd wordt is dat ding altijd stuk, werkt niet of is even op vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar hoezo is volgens jou mijn camera steeds stuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |