Wat of wie moet er dan verhuist worden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Tja versleten
vanmorgen om 4 uur opgestaan en vrouwtje op het vliegveld gedumpt.
Die is nu in NL verhuizing aan het regelen.
bij overmaat van ramp blijkt de accu leeg dus geen aut![]()
Op mijn werk stervens druk
dus krijg een beetje ontFOK!ingsverschijnselen![]()
tja die heeft het niet makkelijk, maar dat gaat wel beter langzaam. heeft gewoon tijd nodigquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, pittige tijd dus even... Hopen dat het snel beter wordt![]()
En schoonmama?
[..]
Wel fijn dat het weer beter gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
tja die heeft het niet makkelijk, maar dat gaat wel beter langzaam. heeft gewoon tijd nodig
Ja, is ook niet zo gek natuurlijk... En je vrouw?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
tja die heeft het niet makkelijk, maar dat gaat wel beter langzaam. heeft gewoon tijd nodig
je weet het nog nietquote:
kreeziequote:
die houdt zich sterk, maar zal nu ook wel ff moeite hebben nu ze alleen in NL isquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is ook niet zo gek natuurlijk... En je vrouw?
Dat had ik nog niet meegekregen. Je blijft toch wel lekker daar wonen hè?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
je weet het nog niet![]()
We hebben mogelijk ons huis verkocht![]()
20 april is de vervaldatum van de ontbindende faktoren
tja, we hebben ons er natuurlijk ook wel heel lang op voor kunnen bereiden.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet meegekregen. Je blijft toch wel lekker daar wonen hè?
En gefeliciteerd natuurlijk!
Doet je scanner het alweer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Prrrffft Pheno ik geloof je nog steeds niet![]()
Ja... het lijkt me niet makkelijk je vader verliezen... Hopelijk geeft de verhuizing ietsjes afleidingquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef crv het volgende:
[..]
die houdt zich sterk, maar zal nu ook wel ff moeite hebben nu ze alleen in NL is
Dat is waar maar als nog wanneer het moment daar isquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef crv het volgende:
[..]
tja, we hebben ons er natuurlijk ook wel heel lang op voor kunnen bereiden.
al jarenlang horen we van dokters dat het niet lang meer zou duren.
iets teveel, ze heeft gewoon weinig tijd om alles te verwerkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doet je scanner het alweer?![]()
[..]
Ja... het lijkt me niet makkelijk je vader verliezen... Hopelijk geeft de verhuizing ietsjes afleiding
Ik boedel met daar, de Elzas hè.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
NEE
Ook hier gaan we als alles meezit verhuizen
klap blijft er altijd komen. hij gaat alleen wat sneller voorbij merk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar als nog wanneer het moment daar is
dat is ook niet goed nee...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
iets teveel, ze heeft gewoon weinig tijd om alles te verwerken
quote:
ja er zijn wel heel veel verbeterpuntjes, maar dat is te verwachten van een IT gigant die voet probeert te krijgen in europaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef JJH het volgende:
Bevalt je nieuwe baan trouwens wel? Op het feit dat het heel druk is na?
Nog steeds bezig met wachten op antwoord van de "mairie"quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Yeauu CRV!
Hoe gaat het met je bouwproject?
Jawelquote:
Dat is heel tofquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met wachten op antwoord van de "mairie"
als dat positief is en de bouwfirma waar we zaterdag waren is ook betaalbaar dan gaan we ervoor
Ik tune zo inquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Latte is op... ik verhuis naar boven voor een uurtje Onz-Radio![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef JJH het volgende:
Ik heb je echt lang niet meer gezien, ook je vader overleden. Damn. Nog gecondoleerd man...
Vanaf hoe laat draai jij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
mijn pa is al een tijdje as, mijn schoonvader is in februari overleden. dat je dat niet mee hebt gekregen, heb er toch behoorlijk over gepraat hier
Waarvoor nog steeds dank aan ieder
quote:
quote:
veel plezierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
hier gelukkig wel, maar zo" natuurlijk" is het nietquote:
doei LLquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Suc6.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Voor hier welquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
hier gelukkig wel, maar zo" natuurlijk" is het niet
Dan tune ik ook inquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
mijn pa is al een tijdje as, mijn schoonvader is in februari overleden. dat je dat niet mee hebt gekregen, heb er toch behoorlijk over gepraat hier
Waarvoor nog steeds dank aan ieder
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat zelf wat laten bouween zie ik? Gaaf.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef sararaats het volgende:
Ik ben er weer!!!!!
Ik heb een stickerboek van Spongebob
Ik beleef nu m'n jeugd
ja als ik daar was was er niemand anders, plus dat ....quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit hier pas een week of 2 geregeld. En de TAL SC kwam je ook al weinig meer de laatste tijd.
En de 20ste uit je huis. Lekker krap. Of heb ergens iets gehuurd ter overbrugging?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef crv het volgende:
[..]
hebben een stuk land op het oog en zijn aan het informeren bij prefab bouwers.
Zaterdag bij Weber geweest in Duitsland (we willen geen franse bouwers)
Als het betaalbaar is krijgen we een ecologisch huis![]()
Wie had dat ooit gedacht, crv een ecologisch huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |