Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nou ik hoop dat het te eten isquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijeenkomst van werk met eten erbij. Duurt tot 10 uur, dus ben blij als ik half elf naar huis kan... en daarna meld ik me hier nog wel even of zo.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga wel een broodje smeren en dan post ik een foto hier
Ik ook... en ik hoop dat ik iets krijg dat binnen mijn verfijnde smaak pastquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Nou ik hoop dat het te eten is![]()
Dat is een Chinees ja, net als Wiequote:
Je vreet maar wat de pot schaft!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... en ik hoop dat ik iets krijg dat binnen mijn verfijnde smaak past.
Vandaar: Sultana bewaren.
vleeschquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
valt nog meequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
me afspraak is er... 10 minuten te laat
Tot later
Daalomquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een Chinees ja, net als Wie
Ik zal dan maar even vragen wie van de eters lesbisch is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je vreet maar wat de pot schaft!
Ja, want jij is een lieveldquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal dan maar even vragen wie van de eters lesbisch is.
En...pizzabodem... dus laat maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is met champignon en paprika en ui DaMart
Hoiquote:
quote:
Mannelijke lesbo's hoef je niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:15 schreef sararaats het volgende:
Geef mij ook maar een lekkere vrouwelijke lesbo!
Zijn die er ook mannelijk dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:15 schreef sararaats het volgende:
Geef mij ook maar een lekkere vrouwelijke lesbo!
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat zijn er heul veel en in de volksmond heten die hetero
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
GMTA.
Tot op de seconde gelijk.
ik ben er zo eenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je eten krijgt, hoef je toch geen sultana te bewarenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijeenkomst van werk met eten erbij. Duurt tot 10 uur, dus ben blij als ik half elf naar huis kan... en daarna meld ik me hier nog wel even of zo.
Ja, hoiquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
wat voor de een eten is is voor DaMart garneringquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je eten krijgt, hoef je toch geen sultana te bewaren? Of zijn de porties zó enorm klein
?
Nou, dit dus:quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je eten krijgt, hoef je toch geen sultana te bewaren? Of zijn de porties zó enorm klein
?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou toch ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat voor de een eten is is voor DaMart garnering
Drie steaksquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat voor de een eten is is voor DaMart garnering
meestal wel maar in noordwijk ging het bord toch echt helemaal leegquote:
wokquote:
ben heul niet luiquote:
quote:
kLOPTquote:
quote:
smakelijkquote:
Oh dus alles wat jij zegt is per definitie waarheid?quote:
Hoi marijke,quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey CRVVertel nou eens, hebben jullie een stukje grond gekocht?
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dus alles wat jij zegt is per definitie waarheid?
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
zo, ook een doos negerzoenen op de afdeling
Daar heb ik niks aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
zo, ook een doos negerzoenen op de afdeling
je kunt blij zijn voor een ander, toch?quote:
nee,quote:
Dat welquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je kunt blij zijn voor een ander, toch?
kaas en komkommerquote:
meestal welquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
ik werd net boos op het koffie-apparaat omdat hij het niet deed...maar op zich helpt het wel als je hem eerst aan zet
Hup uit het raam er meequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
ik werd net boos op het koffie-apparaat omdat hij het niet deed...maar op zich helpt het wel als je hem eerst aan zet
ruilen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
heb je hem al uit en weer aangezet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruilen?
ik haal net koffie uit het apparaat en aan alle kanten liep er water uit
broodjestijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
LL? Het is nu vast spitsuurtijd bij gastouders he?
ik wacht wel even met bellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
broodjestijdal heeft iedereen weer een andere planning natuurlijk
eigenlijk moet ik hem uit elkaar zetten en weer in elkaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je hem al uit en weer aangezet?
?quote:
Nee dit is KID voor alle kinder zakenquote:
moet zo naar de tandarts.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe moeite voor jou.. doe jij maar moeite voor je broodjesKom maar halen
quote:
Fraariequote:
* MPG pakt:quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en straks komt hij melden dat de tandarts afgezegd heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Wat ben je weer subtielquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en straks komt hij melden dat de tandarts afgezegd heeft
have fun met je verbouwing.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
nou ja, je woont samen met muck, die schupt je er wel heenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, je woont samen met muck, die schupt je er wel heen
Waar?quote:
blij maken met doodde musquote:
doodde.....quote:
gewoon door expres fout te doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
doodde.....
hoe verzin je het om het zo te schrijven?
Het is een braojbanderquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
doodde.....
hoe verzin je het om het zo te schrijven?
Ja dat is zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een braojbander...
Dat zegt toch genoeg?
nah, lekker tegen de taalnazis inquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een braojbander...
Dat zegt toch genoeg?
en proud of itquote:
ehm als PUNT kun je ook een . gebruiken, is ook een puntquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga mijn foto's hier niet neerzetten PUNT
Maak er nou geen . vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als PUNT kun je ook een . gebruiken, is ook een punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Maak er nou geen . van
ja maar dat kost weer minder type werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Kan je ook je nagels niet beschadigenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dat kost weer minder type werk
daaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kan je ook je nagels niet beschadigen
truequote:
Mooi, geweldigquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
.
Ik heb zowaar alle informatie eindelijk binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Mooi, geweldigOver datgene waar ik het vanochtend al over hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ze wel, maar geen mooie lange
FF terug lezen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over datgene waar ik het vanochtend al over had.
het bladeren in maanden oude boekjes?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
Alleen dat geluid in de wachtkamer is al irritant!
Stel je niet aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
Nee, de verbouwing bij de burenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het bladeren in maanden oude boekjes?
Tandarst: Zeg assistente, geef even naald en draad, ben uitgeschoten met de boor. nu zit ik door zijn wang heenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
Kom op vriend, ff de kiezen op elkaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:40 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kom op vriend, ff de kiezen op elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hij moet maar even doorbijten hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Arme Toek schijt bagger en jullie maken grapjes
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
zolang de tandarts zijn grapjas maar niet aan heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Dit was het dan alweer ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
Volgens mij hebben ze bij de buren het kind achter het behang geplakt tegen onze muur aan
Even een gaatje boren om het kind lucht te geven dan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
Volgens mij hebben ze bij de buren het kind achter het behang geplakt tegen onze muur aan
Oh hier zit er ook 1 in de kinderstoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
agressief kind danquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hier zit er ook 1 in de kinderstoel
Het is nog geen 2 en het ramt mijn jongste en zijn oudere broer in elkaar
mja is misschien wel handigquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even een gaatje boren om het kind lucht te geven dan!
ik vertrek zometeen richting Amsterdam voor wat werkzaamheden in datacenterquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
Zo pauze weer voorbij![]()
Nog 2,5 uur werken
meer gewoon irritantquote:
welke ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vertrek zometeen richting Amsterdam voor wat werkzaamheden in datacenter
nee deze keer niet, normaal in Redbus Telecity 2 in Zuidoost inderdaad, nu naar Redbus Telecity 3 in Sloterdijkquote:
ok, die redbus telecity 2 ben ik volgens mij een keer geweest. weet even niet zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee deze keer niet, normaal in Redbus Telecity 2 in Zuidoost inderdaad, nu naar Redbus Telecity 3 in Sloterdijk
geen ideequote:
Ah ok, in die van NXS ben ik wel eens geweestquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen ideeWeet alleen dat wij er klant zijn en tig servers hebben staan
je dacht van goh laat ik daar eens heen gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah ok, in die van NXS ben ik wel eens geweest
Geen idee wat ik er moest mja
doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je dacht van goh laat ik daar eens heen gaan
Ex werkte bij NXS en heeft eigen hostingbedrijfje, en ik was nieuwsgierig hoe een datacenter eruit zagquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je dacht van goh laat ik daar eens heen gaan
Tja, die mensen zijn er gewoon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef Barreltje het volgende:
damn hoe DOM kan je zijn??
Tegenstrijdige verhalen over vermiste meisjes
En, wat was het spannend hequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ex werkte bij NXS en heeft eigen hostingbedrijfje, en ik was nieuwsgierig hoe een datacenter eruit zag
Germmmquote:
succes Koenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Koen66 het volgende:
zow, ik ben er vandoor, spreek jullie later wel weer
Staken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef Barreltje het volgende:
damn hoe DOM kan je zijn??
Tegenstrijdige verhalen over vermiste meisjes
Mwa, te veel (rare, enge) gedachtes door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemiddag allemaalhoe issie hier?
oh das wel baggerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, te veel (rare, enge) gedachtes door mijn hoofd.
en met jou?
Ik volg een training op de maandagmiddag waar ik leer deze uit te dagen. Maar ja we zitten nog in een vroeg stadium, dus resultaat kan er nog niet zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh das wel baggerheb je mensen waarmee je erover kunt praten?
Met mij gaat t goed
Jammer dat castratie of sterrilisatie geen wettelijk straf is (of ben ik nu te grof)quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-12-vader-baby.html
Nee, mijn straf zou iets verder gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat castratie of sterrilisatie geen wettelijk straf is (of ben ik nu te grof)
Lief wat is die witte voor een ras.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
onze hond aan het spelen met de hond van mn zus
de witte is van ons
een engelse cockers spanielquote:
Schattig hoor ze hebben allebei van die lieve koppiesquote:
ehm jah die is nu bijna 1 jaar. filmpje was hij denk ik paar maandenquote:
en hoe leg je zo'n kind uit dat de vader eigenlijk ook de opa is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
toch balen dat het kind van haar eigen vader is... Ik hoopte nog op uit de hand gelopen doktertje spelen van jonge kidst arme meiske
ehm, niet echt lijkt mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en hoe leg je zo'n kind uit dat de vader eigenlijk ook de opa is.
dat gaat er op die leeftijd al wel in vrees ik... Het meisje wist natuurlijk al jaren hoe het zit ( in het ergste geval)quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en hoe leg je zo'n kind uit dat de vader eigenlijk ook de opa is.
Is die zwarte ook een spaniel of is die zwarte een tekkel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm jah die is nu bijna 1 jaar. filmpje was hij denk ik paar maanden
ook spanielquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is die zwarte ook een spaniel of is die zwarte een tekkel.
Ik bedoel aan de pas geboren baby, als die een jaar of 4 is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat gaat er op die leeftijd al wel in vrees ik... Het meisje wist natuurlijk al jaren hoe het zit ( in het ergste geval)
Ja leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook spaniel
wacht even foto zoeken dat ze naast elkaar liggen.
dat is inderdaad bijna niet te doen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de pas geboren baby, als die een jaar of 4 is.
Een pasgeboren baby van 4 jaar? Het verhaal wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de pas geboren baby, als die een jaar of 4 is.
Je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een pasgeboren baby van 4 jaar? Het verhaal wordt steeds gekker
quote:
quote:
Mooie honden hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiervan heb ik de koppen uitgesneden en die foto hang in het formaat 50 * 70 op canvas bij ons in de huiskamer
Kadootje aan mijn ouders
Had ik zin in
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik denk laat ik eens gevat terug zijn
Dat mag hoor, ik mag dan misschien niet de sterkste zijn kwa emoties, maar ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik denk laat ik eens gevat terug zijn
jammer dat je daar een hond niet mag, maar is dat misschien ook niet goed voor jou ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef Bos81 het volgende:
Mooi
Volgende week zit ik een week in mijn vaders huis. Hij is een week weg en dan kan ik op de hond passen. De hond hier een week hebben is geen optie (is tegen de huisregels).
Sjefke
cockerspanielquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiervan heb ik de koppen uitgesneden en die foto hang in het formaat 50 * 70 op canvas bij ons in de huiskamer
Kadootje aan mijn ouders
Had ik zin in
Ik denk dat ik niet goed in mijn eentje voor zo'n dier kan zorgen. Een week lukt nog wel een beetje. Maar helemaal zelf die verantwoordelijkheid hebben nee, daar is het in ieder geval te vroeg voor. Misschien ooit, maar dan neem ik liever een hamster ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jammer dat je daar een hond niet mag, maar is dat misschien ook niet goed voor jou ?
met een hond kun je snel je gedachte verzetten (merk ik tenminste bij mezelf)
Ook dat weet ik anders had ik de opmerking ook niet gemaaktquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik mag dan misschien niet de sterkste zijn kwa emoties, maar ik kan wel wat hebben hoor
ik zou een cavia doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet goed in mijn eentje voor zo'n dier kan zorgen. Een week lukt nog wel een beetje. Maar helemaal zelf die verantwoordelijkheid hebben nee, daar is het in ieder geval te vroeg voor. Misschien ooit, maar dan neem ik liever een hamster ofzo.
Okee, ja ik zie wel. Mijn broer heeft cavia's dus zou ik daar eventueel mee kunnen oefenenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou een cavia doen
heb je meer interactie mee en is een dag dier
eraan opknopen tot het los laatquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
die vent zijn ballen en pik afhakken met een bot mes
zoutzuur erover heenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
die vent zijn ballen en pik afhakken met een bot mes
aah okquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet goed in mijn eentje voor zo'n dier kan zorgen. Een week lukt nog wel een beetje. Maar helemaal zelf die verantwoordelijkheid hebben nee, daar is het in ieder geval te vroeg voor. Misschien ooit, maar dan neem ik liever een hamster ofzo.
mooiste foto van sammy (de witte hond) heb ik in de duinen gemaakt vind ikquote:
ook leuke hondquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Sjefke overigens. Maar die foto is wel van ergens rond deze tijd in 2008. Toen was hij nog geen 1.
Heb alleen een recente foto van hem op mijn telefoon, maar weet niet hoe ik deze op de pc krijg.
Wij hebben hem overgenomen van iemand anders, en hij had een andere naam. Maar die vonden zowel mijn vader als ik, tien keer niks. DUs hebben we er snel Sjefke van gemaakt voor het telaat was en hij alleen maar naar die andere naam luisterde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Cute hondje, de naam vind ik nog toffer
Wat is datquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
It's so fluffy
En sjefke.. die naam![]()
lief wollig beesjequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
It's so fluffy
En sjefke.. die naam![]()
Een kruising tussen een dwergkees en een vlinderhondjequote:
Dat is het mormel dat ze bij Joysa tuis hebbenquote:
Een foto van een hond, dat zie je tochquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het mromel dat ze bij Joysa tuis hebben.
Mormelquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het mromel dat ze bij Joysa tuis hebben.
Wat dan? Een waakhondquote:
Ja ermee jongleren is altijd leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik zie wel. Mijn broer heeft cavia's dus zou ik daar eventueel mee kunnen oefenen
En je staat compleet voor lul als je hem buiten staat te roepenquote:
Hoe heet Sjefke eerst dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij hebben hem overgenomen van iemand anders, en hij had een andere naam. Maar die vonden zowel mijn vader als ik, tien keer niks. DUs hebben we er snel Sjefke van gemaakt voor het telaat was en hij alleen maar naar die andere naam luisterde.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En je staat compleet voor lul als je hem buiten staat te roepen![]()
.
Laat ze maar kletsen hoor jouw hond is cute inderdaad.quote:
Mwa daar vind ik ze iets te groot voor. Maar ik heb er niet zo veel mee. Mijn broer en schoonzus dus wel en volgens mij vindt de kleine van 16 maanden ze ook wel interessantquote:
Ach, het is toch zoquote:
Doet mij denken aan iemand die zijn hond een keer riep. Brutus Brutus hier komen nu meteen. Ik verwachtte een herder of andere grote hond. Komt er een chihuahua aangetrippelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En je staat compleet voor lul als je hem buiten staat te roepen![]()
.
wat een leuke caviaquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een kruising tussen een dwergkees en een vlinderhondje
Nu issie zo:
[ afbeelding ]
Oeh bah. Zoek afleiding, probeer er niet aan te denken, verzet je gedachtes.quote:
vandaag kan ik het wel lijden!quote:
Had ie m opgegeten jaquote:
Ik geloof dat mijn hoofdpijn nog wel even blijft.... ik krijg het niet weg met paracetamol.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah. Zoek afleiding, probeer er niet aan te denken, verzet je gedachtes.![]()
Moeilijk, weet ik, maar gewoon proberen.
Okee, ik dacht dat je die hoofdpijn had vanwege al die problemen die je nu hebt vanwege je gewenste zwangerschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn hoofdpijn nog wel even blijft.... ik krijg het niet weg met paracetamol.
Ik wil wel afleiding, maar ik heb geen reet te doen op me werk
Ik hou van nurofen 400mgquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn hoofdpijn nog wel even blijft.... ik krijg het niet weg met paracetamol.
Ik wil wel afleiding, maar ik heb geen reet te doen op me werk
ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik dacht dat je die hoofdpijn had vanwege al die problemen die je nu hebt vanwege je gewenste zwangerschap
Brufen 600quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef Panda72 het volgende:
Willen jullie Joysa niet zo plagen zij kan er tenslotte ook niks aan doen dat haar cavia denkt dat hij een hond is.
Maar cavia's zijn ook liefquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
Joysa, laat ze maar zeuren, hond cavia ziet er lief uit
whehehequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef Panda72 het volgende:
Willen jullie Joysa niet zo plagen zij kan er tenslotte ook niks aan doen dat haar cavia denkt dat hij een hond is.
Seks is ook prima.quote:
Dat zei ik ook alquote:
Mwa die beesten doen niets anders dan piepen en loeien als je met papier ritseltquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa die beesten doen niets anders dan piepen en loeien als je met papier ritselt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van ons maakt nog een ander geluid....
lijkt op het mauwen van een poes, cavia met een indentiteitsstoornis
Okee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Onze hond gaat soms spinnen als een kat,quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hij heeft baknijd![]()
![]()
succesquote:
Tot straksquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Onze hond gaat soms spinnen als een kat,
al een keer met een bol wol door de huiskamer gerend tot de bol op was ...
van die dingen
O en een keer in een boom proberen te klimmen achter een eekhoorn aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |