Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nou ik hoop dat het te eten isquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijeenkomst van werk met eten erbij. Duurt tot 10 uur, dus ben blij als ik half elf naar huis kan... en daarna meld ik me hier nog wel even of zo.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga wel een broodje smeren en dan post ik een foto hier
Ik ook... en ik hoop dat ik iets krijg dat binnen mijn verfijnde smaak pastquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Nou ik hoop dat het te eten is![]()
Dat is een Chinees ja, net als Wiequote:
Je vreet maar wat de pot schaft!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... en ik hoop dat ik iets krijg dat binnen mijn verfijnde smaak past.
Vandaar: Sultana bewaren.
vleeschquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
valt nog meequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
me afspraak is er... 10 minuten te laat
Tot later
Daalomquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een Chinees ja, net als Wie
Ik zal dan maar even vragen wie van de eters lesbisch is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je vreet maar wat de pot schaft!
Ja, want jij is een lieveldquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal dan maar even vragen wie van de eters lesbisch is.
En...pizzabodem... dus laat maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is met champignon en paprika en ui DaMart
Hoiquote:
quote:
Mannelijke lesbo's hoef je niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:15 schreef sararaats het volgende:
Geef mij ook maar een lekkere vrouwelijke lesbo!
Zijn die er ook mannelijk dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:15 schreef sararaats het volgende:
Geef mij ook maar een lekkere vrouwelijke lesbo!
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat zijn er heul veel en in de volksmond heten die hetero
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
GMTA.
Tot op de seconde gelijk.
ik ben er zo eenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je eten krijgt, hoef je toch geen sultana te bewarenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijeenkomst van werk met eten erbij. Duurt tot 10 uur, dus ben blij als ik half elf naar huis kan... en daarna meld ik me hier nog wel even of zo.
Ja, hoiquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
wat voor de een eten is is voor DaMart garneringquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je eten krijgt, hoef je toch geen sultana te bewaren? Of zijn de porties zó enorm klein
?
Nou, dit dus:quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je eten krijgt, hoef je toch geen sultana te bewaren? Of zijn de porties zó enorm klein
?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou toch ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat voor de een eten is is voor DaMart garnering
Drie steaksquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat voor de een eten is is voor DaMart garnering
meestal wel maar in noordwijk ging het bord toch echt helemaal leegquote:
wokquote:
ben heul niet luiquote:
quote:
kLOPTquote:
quote:
smakelijkquote:
Oh dus alles wat jij zegt is per definitie waarheid?quote:
Hoi marijke,quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey CRVVertel nou eens, hebben jullie een stukje grond gekocht?
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dus alles wat jij zegt is per definitie waarheid?
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
zo, ook een doos negerzoenen op de afdeling
Daar heb ik niks aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
zo, ook een doos negerzoenen op de afdeling
je kunt blij zijn voor een ander, toch?quote:
nee,quote:
Dat welquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je kunt blij zijn voor een ander, toch?
kaas en komkommerquote:
meestal welquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
ik werd net boos op het koffie-apparaat omdat hij het niet deed...maar op zich helpt het wel als je hem eerst aan zet
Hup uit het raam er meequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
ik werd net boos op het koffie-apparaat omdat hij het niet deed...maar op zich helpt het wel als je hem eerst aan zet
ruilen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
heb je hem al uit en weer aangezet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruilen?
ik haal net koffie uit het apparaat en aan alle kanten liep er water uit
broodjestijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
LL? Het is nu vast spitsuurtijd bij gastouders he?
ik wacht wel even met bellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
broodjestijdal heeft iedereen weer een andere planning natuurlijk
eigenlijk moet ik hem uit elkaar zetten en weer in elkaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je hem al uit en weer aangezet?
?quote:
Nee dit is KID voor alle kinder zakenquote:
moet zo naar de tandarts.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe moeite voor jou.. doe jij maar moeite voor je broodjesKom maar halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |