Dat welquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je kunt blij zijn voor een ander, toch?
kaas en komkommerquote:
meestal welquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
ik werd net boos op het koffie-apparaat omdat hij het niet deed...maar op zich helpt het wel als je hem eerst aan zet
Hup uit het raam er meequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
ik werd net boos op het koffie-apparaat omdat hij het niet deed...maar op zich helpt het wel als je hem eerst aan zet
ruilen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
heb je hem al uit en weer aangezet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruilen?
ik haal net koffie uit het apparaat en aan alle kanten liep er water uit
broodjestijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
LL? Het is nu vast spitsuurtijd bij gastouders he?
ik wacht wel even met bellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
broodjestijdal heeft iedereen weer een andere planning natuurlijk
eigenlijk moet ik hem uit elkaar zetten en weer in elkaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je hem al uit en weer aangezet?
?quote:
Nee dit is KID voor alle kinder zakenquote:
moet zo naar de tandarts.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe moeite voor jou.. doe jij maar moeite voor je broodjesKom maar halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |