Jammer dat castratie of sterrilisatie geen wettelijk straf is (of ben ik nu te grof)quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-12-vader-baby.html
Nee, mijn straf zou iets verder gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat castratie of sterrilisatie geen wettelijk straf is (of ben ik nu te grof)
Lief wat is die witte voor een ras.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
onze hond aan het spelen met de hond van mn zus
de witte is van ons
een engelse cockers spanielquote:
Schattig hoor ze hebben allebei van die lieve koppiesquote:
ehm jah die is nu bijna 1 jaar. filmpje was hij denk ik paar maandenquote:
en hoe leg je zo'n kind uit dat de vader eigenlijk ook de opa is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
toch balen dat het kind van haar eigen vader is... Ik hoopte nog op uit de hand gelopen doktertje spelen van jonge kidst arme meiske
ehm, niet echt lijkt mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en hoe leg je zo'n kind uit dat de vader eigenlijk ook de opa is.
dat gaat er op die leeftijd al wel in vrees ik... Het meisje wist natuurlijk al jaren hoe het zit ( in het ergste geval)quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en hoe leg je zo'n kind uit dat de vader eigenlijk ook de opa is.
Is die zwarte ook een spaniel of is die zwarte een tekkel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm jah die is nu bijna 1 jaar. filmpje was hij denk ik paar maanden
ook spanielquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is die zwarte ook een spaniel of is die zwarte een tekkel.
Ik bedoel aan de pas geboren baby, als die een jaar of 4 is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat gaat er op die leeftijd al wel in vrees ik... Het meisje wist natuurlijk al jaren hoe het zit ( in het ergste geval)
Ja leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook spaniel
wacht even foto zoeken dat ze naast elkaar liggen.
dat is inderdaad bijna niet te doen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de pas geboren baby, als die een jaar of 4 is.
Een pasgeboren baby van 4 jaar? Het verhaal wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de pas geboren baby, als die een jaar of 4 is.
Je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een pasgeboren baby van 4 jaar? Het verhaal wordt steeds gekker
quote:
quote:
Mooie honden hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiervan heb ik de koppen uitgesneden en die foto hang in het formaat 50 * 70 op canvas bij ons in de huiskamer
Kadootje aan mijn ouders
Had ik zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |