quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik denk laat ik eens gevat terug zijn
Dat mag hoor, ik mag dan misschien niet de sterkste zijn kwa emoties, maar ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik denk laat ik eens gevat terug zijn
jammer dat je daar een hond niet mag, maar is dat misschien ook niet goed voor jou ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:20 schreef Bos81 het volgende:
Mooi
Volgende week zit ik een week in mijn vaders huis. Hij is een week weg en dan kan ik op de hond passen. De hond hier een week hebben is geen optie (is tegen de huisregels).
Sjefke
cockerspanielquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiervan heb ik de koppen uitgesneden en die foto hang in het formaat 50 * 70 op canvas bij ons in de huiskamer
Kadootje aan mijn ouders
Had ik zin in
Ik denk dat ik niet goed in mijn eentje voor zo'n dier kan zorgen. Een week lukt nog wel een beetje. Maar helemaal zelf die verantwoordelijkheid hebben nee, daar is het in ieder geval te vroeg voor. Misschien ooit, maar dan neem ik liever een hamster ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jammer dat je daar een hond niet mag, maar is dat misschien ook niet goed voor jou ?
met een hond kun je snel je gedachte verzetten (merk ik tenminste bij mezelf)
Ook dat weet ik anders had ik de opmerking ook niet gemaaktquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik mag dan misschien niet de sterkste zijn kwa emoties, maar ik kan wel wat hebben hoor
ik zou een cavia doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet goed in mijn eentje voor zo'n dier kan zorgen. Een week lukt nog wel een beetje. Maar helemaal zelf die verantwoordelijkheid hebben nee, daar is het in ieder geval te vroeg voor. Misschien ooit, maar dan neem ik liever een hamster ofzo.
Okee, ja ik zie wel. Mijn broer heeft cavia's dus zou ik daar eventueel mee kunnen oefenenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou een cavia doen
heb je meer interactie mee en is een dag dier
eraan opknopen tot het los laatquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
die vent zijn ballen en pik afhakken met een bot mes
zoutzuur erover heenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
die vent zijn ballen en pik afhakken met een bot mes
aah okquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet goed in mijn eentje voor zo'n dier kan zorgen. Een week lukt nog wel een beetje. Maar helemaal zelf die verantwoordelijkheid hebben nee, daar is het in ieder geval te vroeg voor. Misschien ooit, maar dan neem ik liever een hamster ofzo.
mooiste foto van sammy (de witte hond) heb ik in de duinen gemaakt vind ikquote:
ook leuke hondquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Sjefke overigens. Maar die foto is wel van ergens rond deze tijd in 2008. Toen was hij nog geen 1.
Heb alleen een recente foto van hem op mijn telefoon, maar weet niet hoe ik deze op de pc krijg.
Wij hebben hem overgenomen van iemand anders, en hij had een andere naam. Maar die vonden zowel mijn vader als ik, tien keer niks. DUs hebben we er snel Sjefke van gemaakt voor het telaat was en hij alleen maar naar die andere naam luisterde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Cute hondje, de naam vind ik nog toffer
Wat is datquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
It's so fluffy
En sjefke.. die naam![]()
lief wollig beesjequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
It's so fluffy
En sjefke.. die naam![]()
Een kruising tussen een dwergkees en een vlinderhondjequote:
Dat is het mormel dat ze bij Joysa tuis hebbenquote:
Een foto van een hond, dat zie je tochquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het mromel dat ze bij Joysa tuis hebben.
Mormelquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het mromel dat ze bij Joysa tuis hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |