ok, die redbus telecity 2 ben ik volgens mij een keer geweest. weet even niet zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee deze keer niet, normaal in Redbus Telecity 2 in Zuidoost inderdaad, nu naar Redbus Telecity 3 in Sloterdijk
geen ideequote:
Ah ok, in die van NXS ben ik wel eens geweestquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen ideeWeet alleen dat wij er klant zijn en tig servers hebben staan
je dacht van goh laat ik daar eens heen gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah ok, in die van NXS ben ik wel eens geweest
Geen idee wat ik er moest mja
doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je dacht van goh laat ik daar eens heen gaan
Ex werkte bij NXS en heeft eigen hostingbedrijfje, en ik was nieuwsgierig hoe een datacenter eruit zagquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je dacht van goh laat ik daar eens heen gaan
Tja, die mensen zijn er gewoon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef Barreltje het volgende:
damn hoe DOM kan je zijn??
Tegenstrijdige verhalen over vermiste meisjes
En, wat was het spannend hequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ex werkte bij NXS en heeft eigen hostingbedrijfje, en ik was nieuwsgierig hoe een datacenter eruit zag
Germmmquote:
succes Koenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Koen66 het volgende:
zow, ik ben er vandoor, spreek jullie later wel weer
Staken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef Barreltje het volgende:
damn hoe DOM kan je zijn??
Tegenstrijdige verhalen over vermiste meisjes
Mwa, te veel (rare, enge) gedachtes door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemiddag allemaalhoe issie hier?
oh das wel baggerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, te veel (rare, enge) gedachtes door mijn hoofd.
en met jou?
Ik volg een training op de maandagmiddag waar ik leer deze uit te dagen. Maar ja we zitten nog in een vroeg stadium, dus resultaat kan er nog niet zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh das wel baggerheb je mensen waarmee je erover kunt praten?
Met mij gaat t goed
Jammer dat castratie of sterrilisatie geen wettelijk straf is (of ben ik nu te grof)quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-12-vader-baby.html
Nee, mijn straf zou iets verder gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat castratie of sterrilisatie geen wettelijk straf is (of ben ik nu te grof)
Lief wat is die witte voor een ras.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
onze hond aan het spelen met de hond van mn zus
de witte is van ons
een engelse cockers spanielquote:
Schattig hoor ze hebben allebei van die lieve koppiesquote:
ehm jah die is nu bijna 1 jaar. filmpje was hij denk ik paar maandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |