ook leuke hondquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Sjefke overigens. Maar die foto is wel van ergens rond deze tijd in 2008. Toen was hij nog geen 1.
Heb alleen een recente foto van hem op mijn telefoon, maar weet niet hoe ik deze op de pc krijg.
Wij hebben hem overgenomen van iemand anders, en hij had een andere naam. Maar die vonden zowel mijn vader als ik, tien keer niks. DUs hebben we er snel Sjefke van gemaakt voor het telaat was en hij alleen maar naar die andere naam luisterde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Cute hondje, de naam vind ik nog toffer
Wat is datquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
It's so fluffy
En sjefke.. die naam![]()
lief wollig beesjequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
It's so fluffy
En sjefke.. die naam![]()
Een kruising tussen een dwergkees en een vlinderhondjequote:
Dat is het mormel dat ze bij Joysa tuis hebbenquote:
Een foto van een hond, dat zie je tochquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het mromel dat ze bij Joysa tuis hebben.
Mormelquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het mromel dat ze bij Joysa tuis hebben.
Wat dan? Een waakhondquote:
Ja ermee jongleren is altijd leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik zie wel. Mijn broer heeft cavia's dus zou ik daar eventueel mee kunnen oefenen
En je staat compleet voor lul als je hem buiten staat te roepenquote:
Hoe heet Sjefke eerst dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij hebben hem overgenomen van iemand anders, en hij had een andere naam. Maar die vonden zowel mijn vader als ik, tien keer niks. DUs hebben we er snel Sjefke van gemaakt voor het telaat was en hij alleen maar naar die andere naam luisterde.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En je staat compleet voor lul als je hem buiten staat te roepen![]()
.
Laat ze maar kletsen hoor jouw hond is cute inderdaad.quote:
Mwa daar vind ik ze iets te groot voor. Maar ik heb er niet zo veel mee. Mijn broer en schoonzus dus wel en volgens mij vindt de kleine van 16 maanden ze ook wel interessantquote:
Ach, het is toch zoquote:
Doet mij denken aan iemand die zijn hond een keer riep. Brutus Brutus hier komen nu meteen. Ik verwachtte een herder of andere grote hond. Komt er een chihuahua aangetrippelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En je staat compleet voor lul als je hem buiten staat te roepen![]()
.
wat een leuke caviaquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een kruising tussen een dwergkees en een vlinderhondje
Nu issie zo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |