Waar?quote:
blij maken met doodde musquote:
doodde.....quote:
gewoon door expres fout te doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
doodde.....
hoe verzin je het om het zo te schrijven?
Het is een braojbanderquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
doodde.....
hoe verzin je het om het zo te schrijven?
Ja dat is zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een braojbander...
Dat zegt toch genoeg?
nah, lekker tegen de taalnazis inquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een braojbander...
Dat zegt toch genoeg?
en proud of itquote:
ehm als PUNT kun je ook een . gebruiken, is ook een puntquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga mijn foto's hier niet neerzetten PUNT
Maak er nou geen . vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als PUNT kun je ook een . gebruiken, is ook een punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Maak er nou geen . van
ja maar dat kost weer minder type werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Kan je ook je nagels niet beschadigenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dat kost weer minder type werk
daaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kan je ook je nagels niet beschadigen
truequote:
Mooi, geweldigquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
.
Ik heb zowaar alle informatie eindelijk binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Mooi, geweldigOver datgene waar ik het vanochtend al over hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ze wel, maar geen mooie lange
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |