quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
Jo heeft het zo wel helemaal dik voor mekaar! Het lijkt wel of iedereen nog even afscheid komt nemen van de stervende.
Lol, idd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
Jo heeft het zo wel helemaal dik voor mekaar! Het lijkt wel of iedereen nog even afscheid komt nemen van de stervende.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:17 schreef AYLI het volgende:
Monique ruikt vis en Sharon zegt dat ze het zelf is.
die worden geboycot! ik mis Geer en Karimal dagen op streams .... alleen korte fragmentjes met de anderen dan zie je hem pas...quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:17 schreef schurk65 het volgende:
karim was aan het praten, helaas nog steeds geen geluid pffff.
geeft wel leuke *speculatie* beeldenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef schurk65 het volgende:
akelig klein kind dat gedrocht van een jo, blehhhhhhhhh ik wil 50 kusjes van allemaal tegelijk!!![]()
Gewoon er op spugen in der gezicht!!!
ex vriendje jaloers maken. Die gast vermaakt zich prima zonder dat wijf, me dunkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:22 schreef Urb het volgende:
"Ik ben door 5 mensen tegelijk gekust, wat een liefde!"![]()
Nee kut ze willen gewoon dat je je bakkus houd.
Lol, ze gaat So achterna.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu ook in d'r blote siliconen slapen.
ze zei dat ze daar eindelijk eens der poes fatsoenlijk kon wassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef Urb het volgende:
Joan zegt dat ze aan zichzelf gezeten heeft toen ze op zolder prive kon douchen.
Ze gaat ze zich weer es omkleden midden in de nacht maar heel d'r benen zijn verdoofd.![]()
Nu moet iedereen haar 50 kusjes geven en bij haar komen liggen en ze doen het ook nog.![]()
Goed spul die pillen.
"Maakt niet uit dan krijg ik meer euries, ik heb pracht-tieten"quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, dat van die euries hoorde ik niet. maar ja, wandelende reclame voor de tietenfabriek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
[..]
"Maakt niet uit dan krijg in meer euries, ik heb pracht-tieten"![]()
is het tiet cap team paraat? nu hopen dat ze gaat wandelen met der mooie tietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef Chuckster het volgende:
Grappig, het nominatie filmpje van Monique staat, samen met vage titel, al online op de SST site.
Ze heeft Karim en Gerard genomineerd
nou ik kick er niet opquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoorde flip nog iets zeggen dat er nu wel veel streamers zullen kijken. Ja joh, die wachten allemaal op die tieten.
Het is allemaal een act.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou ik kick er niet op
,maar zou het wel grappig vinden in combi met het slaapwandelen
De Stem stelt ook hele aparte vragen, wat er normaliter uit geknipt zou wordenquote:
Oke, ik ga ff loerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:28 schreef Chuckster het volgende:
[..]
De Stem stelt ook hele aparte vragen, wat er normaliter uit geknipt zou worden
Kan iemand dit rippen?
Zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
'zie je dennis hoeveel liefde ik krijg? ''
OMFG
Ja dat zei ze echt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zei ze dat echt?![]()
Van relaties heeft ze niet veel begrepen door zichzelf te veranderen voor hem en weg te cijferen, maar ook haar reactie op de break-up is niet alles.
Ah, dat dacht ik wel....quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef Chuckster het volgende:
Grappig, het nominatie filmpje van Monique staat, samen met vage titel, al online op de SST site.
Ze heeft Karim en Gerard genomineerd
-1quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
is het tiet cap team paraat? nu hopen dat ze gaat wandelen met der mooie tieten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
-1
Voor mij was het kort vandaag. Hele dag al flinke loppijn dus ik laat het aanmarkvanrinsum
over.
Slaap lekker allemaal en nog veel plezier bij die freakshow.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
-1
Voor mij was het kort vandaag. Hele dag al flinke loppijn dus ik laat het aanmarkvanrinsum
over.
Slaap lekker allemaal en nog veel plezier bij die freakshow.
Bah echt slecht onderbouwde reden geeft ze. Ik vrees voor Gerard, Karim en Sharon als ze allemaal zo stemmen en "de stelletjes willen sparen"quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik wel....
Ze wil geen stelletjes of vrouwen nomineren. Karim verbaast me niet, Geer wel.
En ze noemt Laura haar vriendin.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Bah echt slecht onderbouwde reden geeft ze. Ik vrees voor Gerard, Karim en Sharon als ze allemaal zo stemmen en "de stelletjes willen sparen"![]()
![]()
Ze zegt ook dat ze Karim en Gerard beiden nomineert omdat ze sterk zijn en nominaties goed aankunnen, oh en Gerard heeft het geld niet nodig.![]()
![]()
THE BITCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1300/04042011+Monique+nomineert
idd, waarom alleen het filmpje van mo en waarom nu alquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:35 schreef b_engeltje het volgende:
vreemd dat ze maar 1 nominatie filmpje op de site zetten
normaal zetten ze ze der pas dinsdags op
Warm maken om vooral naar de uitzending te gaan kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:35 schreef b_engeltje het volgende:
vreemd dat ze maar 1 nominatie filmpje op de site zetten
normaal zetten ze ze der pas dinsdags op
het zoveelste foutje weer ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
idd, waarom alleen het filmpje van mo en waarom nu al
Is dat zo'n slechte onderbouwing dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Bah echt slecht onderbouwde reden geeft ze. Ik vrees voor Gerard, Karim en Sharon als ze allemaal zo stemmen en "de stelletjes willen sparen"![]()
![]()
Ze zegt ook dat ze Karim en Gerard beiden nomineert omdat ze sterk zijn en nominaties goed aankunnen, oh en Gerard heeft het geld niet nodig.![]()
![]()
Naar de titel van het filmpje kijkende en het feit dat het een lange versie is lijkt me dat de stagiair weer bezig is geweest, dus wie weet is die over 2 minuten van de site af, rippen!!11quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
idd, waarom alleen het filmpje van mo en waarom nu al
Kan bewust zijn maar kan ook een faal-actie zijn, zou niet de eerste zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Warm maken om vooral naar de uitzending te gaan kijken.
Nou inderdaad, ze vindt iedereen leuk en niks is persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan bewust zijn maar kan ook een faal-actie zijn, zou niet de eerste zijn.
Ben best teleurgesteld in de slechte onderbouwing van Monique's stem op Karim en Gerard, maar ben benieuwd hoe die "open nominaties gaan uitwerken" We'll see.
Het staat er ook al ruim een uur op, kan opzettelijk zijn, of ze slapen echt allemaal bij Net5quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben best teleurgesteld in de slechte onderbouwing van Monique's stem op Karim en Gerard, maar ben benieuwd hoe die "open nominaties gaan uitwerken" We'll see.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat zo'n slechte onderbouwing dan?
Voor iemand die in een relatie is en al meerdere keren uit elkaar is gerukt snap ik wel dat ze dat de andere stelletjes niet wil aandoen. Maar vroeg of laat, als ze er dan nog inzit, zal het toch moeten gebeuren.![]()
Ik had zelf in haar positie Alex genomineerd, omdat Laura toch zei daar geen moeite mee te hebben.
Is er verschil tussen een flugelmeisje en een champagnehoer behalve het kostenplaatje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Joan mag echt echt wel met Flip kriebelen want Dennis is ook met een fakking Flugel-meisje vreemdgegaan.
HE!! ff dimmen nouquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt die lul daar nou?
Nope behalfen dat de champy zich boven de flugel verheven voelt,en die moet je juist in de gaten houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is er verschil tussen een flugelmeisje en een champagnehoer behalve het kostenplaatje?
Precies, je beter voor willen doen betekent nog niet dat je beter bent...quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Nope behalfen dat de champy zich boven de flugel verheven voelt,en die moet je juist in de gaten houden
Ik vrees dat ze allemaal heel toevallig op Karim en Gerard gestemd hebben en aangezien de kindjes van god er mee van doen hebben er geen sancties zullen volgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:37 schreef Vultarian het volgende:
hoop toch wel dat als die afgesproken nominaties door Mo-Lau-Flip-Jo doorgezet zijn dat er eindelijk eens een sanctie komt
ik baal van Mo nu ... had verwacht dat na haar geheim bekend was geworden we een totaal andere Mo zouden zien ..en wat schets mijn verbazing... tis hetzelfde domme neukmokkel gebleven...quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven, ben je als vent zijnde mooi in de aap gelogeerd oeps zou dennis dat ook hebben ingezien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, je beter voor willen doen betekent nog niet dat je beter bent...
is er een verschil tussen de dames van de Gooi en de dames van de gouden kooi?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is er verschil tussen een flugelmeisje en een champagnehoer behalve het kostenplaatje?
Laat ook maar stelletje autisten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:48 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
En hij heeft de overstap gemaakt. Kan iemand me bijpraten?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:48 schreef snetje het volgende:
[..]
ik baal van Mo nu ... had verwacht dat na haar geheim bekend was geworden we een totaal andere Mo zouden zien ..en wat schets mijn verbazing... tis hetzelfde domme neukmokkel gebleven...ik wist niet dat het IQ bij vrouwen van onder werd gemeten .... bij Mo schijnbaar wel ...
Maar ja goed wat moet je dan zeggen als je eigenlijk niemand weg wilt hebben....quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:39 schreef Urb het volgende:
[..]
We zullen zien wat de rest voor redens kan bedenken, en wat ze dan idd doen als er alleen nog maar stelletjes over zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ja goed wat moet je dan zeggen als je eigenlijk niemand weg wilt hebben....
Dan zijn er ook geen goeie redenen voor een nominatie.
Allemaal voor de show en de reclame voor haar mams en de webwinkel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef Urb het volgende:
Joan vraagt Mo randomly " Mo wil je een setje van me, en daarna hoe gaat dat liedje ookweer van twee violen en en trommel en een fluit?"
"Ohh wat lekker zeg"
...
Ze is of een zeer goeie actrice of tript hem hard op d'r pilletje van d'r huis-artsh. Of natuurlijk allebei.
Wat had ze precies gehad dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef Urb het volgende:
Joan vraagt Mo randomly " Mo wil je een setje van me, en daarna hoe gaat dat liedje ookweer van twee violen en en trommel en een fluit?"
"Ohh wat lekker zeg"
...
Ze is of een zeer goeie actrice of tript hem hard op d'r pilletje van d'r huis-artsh. Of natuurlijk allebei.
Ik ben ook al een beetje zat van dat kleffe gedoe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef Urb het volgende:
We zullen zien wat de rest voor redens kan bedenken, en wat ze dan idd doen als er alleen nog maar stelletjes over zijn.![]()
Bah de gedachte alleen al, dan word het echt de hele dag kleffen op bed.![]()
Ze zei iets over een speciaal pilletje van Ene Daan ( achternaam was niet goed te verstaan maar klonk als Spot oid ) die een goeie vriend van d'r moedur is en tevens hun huis-arts.quote:
Kon wel prozac zijn jezus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zei iets over een speciaal pilletje van Ene Daan ( achternaam was niet goed te verstaan maar klonk als Spot oid ) die een goeie vriend van d'r moedur is en tevens hun huis-arts.![]()
Als die 2 er voor de finale maar uitleggen vind ik het allang best, maar ik vrees dat het al zo goed als vaststaat dat ze in de finale staan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben ook al een beetje zat van dat kleffe gedoe.Al mag er van mij nog wel wat groeien tussen Philip en Joan. Die twee zie ik nog wel ruzie maken ook. Iets meer passion.
Als Sharon maar niet elke dag gaat koken...die soep van laatstquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Als die 2 er voor de finale maar uitliggen maar ik vrees dat het al zo goed als vaststaat dat ze in de finale staan.![]()
Ben wel benieuwd wie er dan moeten gaan koken of krijgen we dan elke avond zo'n rondje Wagner Pizza-reclame?
Sharon hoort ook niet bij een stelletje dus die willen ze er uiteraard ook eerst uitwerken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als Sharon maar niet elke dag gaat koken...die soep van laatst
Daar wordt al weken niets meer tegen gedaan. Nominatieafspraken zijn redelijk normaal geworden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre.. als Jo, Mo en Lau (flip misschien ook) dus allemaal karim en Gerard nomineren is dat afgesproken werk?
Jij bent een home he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Sharon hoort ook niet bij een stelletje dus die willen ze er uiteraard ook eerst uitwerken.
Greys had een mail naar Fons gestuurd en er zou op gelet worden was het antwoord.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar wordt al weken niets meer tegen gedaan. Nominatieafspraken zijn redelijk normaal geworden.
Wat is een 'home' ?quote:
Lijkt mij in ieder geval duidelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre.. als Jo, Mo en Lau (flip misschien ook) dus allemaal karim en Gerard nomineren is dat afgesproken werk?
Op zeker maar zal wel weer recht geluld worden door net5quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ze er nu pas op gaan letten is het niet echt consequent. Tenzij men een waarschuwing heeft gehad kan je het de mensen niet echt kwalijk nemen die nu nog nominatieafspraken maken. Immers is het vorige weken ook toegestaan....quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Greys had een mail naar Fons gestuurd en er zou op gelet worden was het antwoord.
Hmm, degenen die de afspraken hebben gemaakt maar nomineren dan? Lijkt me eerlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Greys had een mail naar Fons gestuurd en er zou op gelet worden was het antwoord.
Natuurlijk heb je gelijk, maar het blijft ergelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze er nu pas op gaan letten is het niet echt consequent. Tenzij men een waarschuwing heeft gehad kan je het de mensen niet echt kwalijk nemen die nu nog nominatieafspraken maken. Immers is het vorige weken ook toegestaan....
Trusse, ben er ook weg van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, degenen die de afspraken hebben gemaakt maar nomineren dan? Lijkt me eerlijk.Ik ga slapen trouwens, geloof het verder wel, trusten!
Slaap lekker kahaatje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, degenen die de afspraken hebben gemaakt maar nomineren dan? Lijkt me eerlijk.Ik ga slapen trouwens, geloof het verder wel, trusten!
Trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Das waar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk, maar het blijft ergelijk.
En ga er niet tussen staan, hoorde ik ook nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:28 schreef b_engeltje het volgende:
iemand verstaan wat joanna brabbelde in der slaap over flip
ik verstond alleen de naam flip
neee,nee niet doen
en doe is normaal ...
dromen over een confrontatie tussen flip en dennis?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:31 schreef bamby het volgende:
[..]
En ga er niet tussen staan, hoorde ik ook nog
Zou het niet weten met joanna kan je alle kanten uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dromen over een confrontatie tussen flip en dennis?
Die zal wel XTC hebben gehad, daar doen ze niet moeilijk over. Bij DGK gingen ze altijd even "naar achter" om te snuiven als ze er doorheen zatenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gerard en Karim staan zeker genomineerd en wrsch Sharon ook weer.
Het zal iedereen verbazen, maar Alex heeft Gerard en Sharon genomineerd, omdat het moest van Laura.
Het mag als een integer programma zijn begonnen, maar de eindstreep wordt gehaald door manipulatie en op afspraak. Vooral de regie heeft daar een grote rol in. Sponsers moet men in de watten leggen.
Dit programma is vanaf het begin fake geweest.
Nee kan ook Karim zijn, in ieder geval stond Laura erop, dat Alex de 'gemeenschap van goederen'ook letterlijk zou nemen voor het nomineren. Hij had het er erg moeilijk mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:54 schreef Ransjih het volgende:
mogge, is het al zeker dat alex gerard heeft genomineerd?
Maar Alex mag niet haar tv vriendinnen nomineren anders wordt ze pissig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee kan ook Karim zijn, in ieder geval stond Laura erop, dat Alex de 'gemeenschap van goederen'ook letterlijk zou nemen voor het nomineren. Hij had het er erg moeilijk mee.
Tja en Gerard is Alex melkkoetje, dus of hij die heeft genomineerd? Maar het is zeker iemand van de drie musketiers, anders zou Laura heeel boos worden.
Klopt, dus Sharon is het haasje, want Laura haat dat arme kind al vanaf het beginquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Maar Alex mag niet haar tv vriendinnen nomineren anders wordt ze pissig.
hij zei dat ie twijfelde tussen 1 man, 1 vrouw of 2 vrouwen gister, dus ik denk niet dat Geer er bij zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:54 schreef Ransjih het volgende:
mogge, is het al zeker dat alex gerard heeft genomineerd?
Laura is in en in slecht. Ze kan niet in de schaduw van Sharon staan .quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Klopt, dus Sharon is het haasje, want Laura haat dat arme kind al vanaf het begin
Wijze woorden, en ik hoop dus dat ze haar straf niet zal ontlopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Laura is in en in slecht. Ze kan niet in de schaduw van Sharon staan .
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
Wijze woorden, en ik hoop dus dat ze haar straf niet zal ontlopen.
Ik zou ook niks meer doen . Toch denk ik dat als Karim en Gerard genomineerd staan samen dat Gerard het Karim meer gunt en zegt laat mijn maar gaan. Wat ik niet hoop want ze mogen er geen van beide uit. En Sharon ook niet die gun ik het geld ook de andere geen van allen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dom eigenlijk he.... Ze nomineren de mensen, die voor het eten zorgen.
Flip, Jo, Mo, Maik en Alex hebben nog nooit iets gedaan aan het eten en Laura stond er alleen maar bij
Maar ze zullen wel 6 weken pizzas gaan eten. Als genomineerde zou ik het zeker niet meer doen
Dat worden mooie beelden vanavond in de tv uitzending dan. Gerard begint Alex al steeds minder te vertrouwen zei die op de streams tegen Sharon hij ging Alex meer in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:09 schreef Ransjih het volgende:
bedankt voor de info
ben benieuwd wat alex gedaan heeft, zou hij echt gerard durven vertellen dat hij zijn naam genoemd heeft? misschien juist wel omdat hij weet dat geer het makkelijker opneemt dan lau?
Nou nee, hij wil vriendjes blijven met Geer, vanwege het geld. Hij hoopt dat Geer hem gaat helpen met een carriere, Dus hij zal niet blij zijn, als op beeld komt dat hij karim of Geer heeft genomineerd. Hij zou het nooit uit zichzelf vertellen,quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:09 schreef Ransjih het volgende:
bedankt voor de info
ben benieuwd wat alex gedaan heeft, zou hij echt gerard durven vertellen dat hij zijn naam genoemd heeft? misschien juist wel omdat hij weet dat geer het makkelijker opneemt dan lau?
Ze nomineren de mensen die hun slechte karakter door hebben, Geer, Karim en sharon dus, dat koken is maar bijzaak joh, geld, dat is wat voor die draken telt. Materialistisch zijn ze en gaan over lijken en degenen die dat blootleggen of in de weg staan moeten dus geélimineerd worden. Helaas, voor hen dan, zal de realilteit na SST hen wel afrekenen , ik zal er van genieten als ze op der bek gaan....quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dom eigenlijk he.... Ze nomineren de mensen, die voor het eten zorgen.
Flip, Jo, Mo, Maik en Alex hebben nog nooit iets gedaan aan het eten en Laura stond er alleen maar bij
Maar ze zullen wel 6 weken pizzas gaan eten. Als genomineerde zou ik het zeker niet meer doen
Nou idd, Monique zei het al buiten het huis krijgen we heel wat over ons heen,quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ze nomineren de mensen die hun slechte karakter door hebben, Geer, Karim en sharon dus, dat koken is maar bijzaak joh, geld, dat is wat voor die draken telt. Materialistisch zijn ze en gaan over lijken en degenen die dat blootleggen of in de weg staan moeten dus geélimineerd worden. Helaas, voor hen dan, zal de realilteit na SST hen wel afrekenen , ik zal er van genieten als ze op der bek gaan....
Jo haar mama heeft het voor mekaar Jo zal niet op de stoel zitten. Gerard heeft haar wel genomineerd denk ik. Heb je het filmpje van Mo al gezien op sst site? Over haar nominaties van gerard en karim . Dit noemt zich hoogbegaafd als zei dat is ben ik het ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:18 schreef Blackprinces het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Jo heeft zich weer behoorlijk lopen aanstellen dus met die zogenaamde zware slaappillen.
Ik ga zo eerst eens kijken of uitzending gemist erop staat, ik had de eerste helft niet gezien.
Vandaag nominatie uitslag, ben benieuwd.
Ben nu de pc met geluid aan het aanslingeren en ga er ff voor zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:20 schreef delfse het volgende:
[..]
Jo haar mama heeft het voor mekaar Jo zal niet op de stoel zitten. Gerard heeft haar wel genomineerd denk ik. Heb je het filmpje van Mo al gezien op sst site? Over haar nominaties van gerard en karim . Dit noemt zich hoogbegaafd als zei dat is ben ik het ook.
heb net al gezocht maar sst pagina is leeg bij mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:18 schreef Blackprinces het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Jo heeft zich weer behoorlijk lopen aanstellen dus met die zogenaamde zware slaappillen.
Ik ga zo eerst eens kijken of uitzending gemist erop staat, ik had de eerste helft niet gezien.
Vandaag nominatie uitslag, ben benieuwd.
Oh hier doet ie het gewoon, ik ga nu effe kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:23 schreef Ransjih het volgende:
[..]
heb net al gezocht maar sst pagina is leeg bij mij
Inderdaad en heel asociaal naar andere mensen . En 10 minuten vragen om sexs met haar tv vriend ben je ook knettergek voor de camera.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben nu de pc met geluid aan het aanslingeren en ga er ff voor zitten.
Mo vind ik laag beschaafd, ze hebben het vast niet goed gelezen met welk geheim ze het huis in wou...
Ik ken heel wat hoogbegaafde mensen, mijn schoonzoon en kleinzoon zijn het ook 141' en de rest van de familie zitten rond de 125. Het is waar, dat de EQ minder ontwikkeld is. Maar ik heb nooit zulke excessen in emotionaliteit meegemaakt als bij Monique. Grofheid en seksuele manische acties herken ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:20 schreef delfse het volgende:
[..]
Jo haar mama heeft het voor mekaar Jo zal niet op de stoel zitten. Gerard heeft haar wel genomineerd denk ik. Heb je het filmpje van Mo al gezien op sst site? Over haar nominaties van gerard en karim . Dit noemt zich hoogbegaafd als zei dat is ben ik het ook.
Dit zei Gerard nadat Alex naar de KvdW werd geroepen. Het ging er dus gewoon om dat hij Alex in de gaten ging houden of hij een missie had.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat worden mooie beelden vanavond in de tv uitzending dan. Gerard begint Alex al steeds minder te vertrouwen zei die op de streams tegen Sharon hij ging Alex meer in de gaten houden.
Mwah.. ze had deze gewoon bij voorbaat moeten weigeren. Karim is te lief om zich zo in de zeik te laten nemen mbt zijn gevoelens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Vraag me af welke sanctie Laura krijgt. Die kan ook in het nadeel van Alex uitpakken. Niet dat ikdat erg vind hoor. Maar die troela kan geen enkele missie ook echt goed doen he?
Echt he? Dat vond ik nu ook. Zo jammer dat Karim ervoor misbruikt werd. En de redactie heeft goed laten zien, wat een snolletje Laura is, grenzeloos zelfsquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. ze had deze gewoon bij voorbaat moeten weigeren. Karim is te lief om zich zo in de zeik te laten nemen mbt zijn gevoelens.
Dat is zeker, ik zit nu het filmpje ervan te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:45 schreef lin1406 het volgende:
Is het al zeker dat Mo Gerard en Karim heeft genomineerd of zijn het nog speculaties?
Nee hoor, alleen Gerard wordt zomaar genomineerd, de rest is vogelvrij. Kijk maar naar de stemafsprakenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:42 schreef Darklight het volgende:
Laura heeft die missie laten mislukken
Zal wel genomineerd staan dan, ze is getrouwd, dus ook haar man is dan automatisch genomineerd
ik hoop nominatie voor haarzelf en dan staat ze ws tegen geer en karim, daaaaaaaaaag laura hahahaha zou een mooie straf zijn voor de vieze slettebak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Vraag me af welke sanctie Laura krijgt. Die kan ook in het nadeel van Alex uitpakken. Niet dat ikdat erg vind hoor. Maar die troela kan geen enkele missie ook echt goed doen he?
De stem zei, dat het ook een sanctie voor Alex kon inhoudenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoop nominatie voor haarzelf en dan staat ze ws tegen geer en karim, daaaaaaaaaag laura hahahaha zou een mooie straf zijn voor de vieze slettebak.
Ik hoop nominatie voor Alex.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoop nominatie voor haarzelf en dan staat ze ws tegen geer en karim, daaaaaaaaaag laura hahahaha zou een mooie straf zijn voor de vieze slettebak.
Welnee dat mens voelt geen donder voor Alex, hij irriteert haar alleen maar, Ze zou opgelucht zijn. Kan ze haar eigen spel spelen, want haar vriendinneke houdt haar er wel inquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop nominatie voor Alex.
Alex legt het af tegen Geer of Karim, kan ze zich lekker schuldig gaan zitten voelen
Ja wacht ff da's ook nog zo. Ze heeft geen grens he heeft ze ooit eens gezegd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Welnee dat mens voelt geen donder voor Alex, hij irriteert haar alleen maar, Ze zou opgelucht zijn. Kan ze haar eigen spel spelen, want haar vriendinneke houdt haar er wel in
Beter is, dat zijzelf genomineerd wordt. Voor alle ellende die zij Guido en Alex heeft bezorgd met haar schijnheilige acties, door te doen alsofquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:56 schreef Darklight het volgende:
Of zij is automatisch genomineerd(volkomen terecht), of dat slappe vriendje van haar
Het hele huis schoonhouden, ook bedden opmaken en elke avond koken en afwassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zou graag een van deze sancties voor Laura zien:
- nominatie voor laura
- nomimatie voor Alex
- Kluis leeg
- ze mag niet meer slapen tussendoor (zal ze het echt zwaar mee hebben)
- eliminatie voor laura
- eliminatie voor Alex
Vul maar aan.......
Genomineerd staan en tot aan donderdag alle huishoudelijke taken doen (poetsen, koken, afwassen, bedden enz.)quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Blackprinces het volgende:
- nominatie voor laura
- nomimatie voor Alex
- Kluis leeg
- eliminatie voor laura
- eliminatie voor Alex
Vul maar aan.......
Heejquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Het hele huis schoonhouden, ook bedden opmaken en elke avond koken en afwassen
Das dus elke keerquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:01 schreef Ginosa het volgende:
En een geldboete voor elke keer dat ze iemand duidelijk ongemeend "schaaaat" noemt.
Ja erg he om dat te horenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:01 schreef Ginosa het volgende:
En een geldboete voor elke keer dat ze iemand duidelijk ongemeend "schaaaat" noemt.
nou jullie zijn ook van het lieve soort zeg, ik zeg genomineerd staan, kluis leeg en naar karim dat geld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Genomineerd staan en tot aan donderdag alle huishoudelijke taken doen (poetsen, koken, afwassen, bedden enz.)
directe exit voor Lauraquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Blackprinces het volgende:
- nominatie voor laura
- nomimatie voor Alex
- Kluis leeg
- eliminatie voor laura
- eliminatie voor Alex
Vul maar aan.......
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
directe exit voor Laura
Laura moet zeggen wie haar beste vriendin is en die krijgt dan een nominatie.
Alex krijgt totale kluis op zijn naam Laura gaat naar 0
Oh die is ook leuk ja als ze naam moet zeggen van beste vriendin dat die dan genomineerd staat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
directe exit voor Laura
Laura moet zeggen wie haar beste vriendin is en die krijgt dan een nominatie.
Alex krijgt totale kluis op zijn naam Laura gaat naar 0
Ze is vals genoeg om dan Sharon te noemen, ze voelt dan nattigheidquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh die is ook leuk ja als ze naam moet zeggen van beste vriendin dat die dan genomineerd staat.
Dahaaaaaaaaaaaaaag Moooooooooo
Sharon beukt haar gewoon neer danquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:05 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze is vals genoeg om dan Sharon te noemen, ze voelt dan nattigheid
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sharon beukt haar gewoon neer dan
Jahaha en wij Almeerders zijn soms niet zo aardig als ons onrecht wordt aangedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zo'n twijgje als Laura buig je toch makkelijk om........
En jullie hebben groot gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jahaha en wij Almeerders zijn soms niet zo aardig als ons onrecht wordt aangedaan
Sharon blijft erin. Truttebol Laura eruit, Ben haar zo zat met ik heb met 51% gewonnen.Ze zei het gister weer. Kakmadam!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jahaha en wij Almeerders zijn soms niet zo aardig als ons onrecht wordt aangedaan
En dan het temperament van Sharon, heerlijk kindquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En jullie hebben groot gelijk
Trouwens hier in rotjeknor doen wij precies hetzelfde.
Yep, niet meer om aan te zien danquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef knagsje het volgende:
niets is wat het lijkt dus de draken zullen wel mogen blijvenJo, Mo en Lau dus
dan zou je moeten afvragen waarom secreten en egoisten mogen winnen,quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef knagsje het volgende:
niets is wat het lijkt dus de draken zullen wel mogen blijvenJo, Mo en Lau dus
Echt he, en ik zie het helemaal voor me Laura en Sharon samen in de exit room.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Sharon blijft erin. Truttebol Laura eruit, Ben haar zo zat met ik heb met 51% gewonnen.Ze zei het gister weer. Kakmadam!
Laura is niet in en in slecht. Laura zit in een spel en probeert met de middelen die zij tot haar beschikking heeft te overleven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Laura is in en in slecht. Ze kan niet in de schaduw van Sharon staan .
die houden we er in!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt he, en ik zie het helemaal voor me Laura en Sharon samen in de exit room.
Laura ontzettend zeker ervan dat ze blijft, zij had immers die 51%.
Ze troost alvast Sharon maar en fluisterd, meid ik kom je hierna echt opzoeken.
En dan wordt het bekend gemaakt. Met 99% mag Sharon blijven en Laura naar huis.
Sharon blij, beukt Laura nog effe op de schouders en gilt..LATERSSSSSSS.
Laura krijgt zenuwinzinking live op tv.
Mijn god, ik ga in me broek zeiken van het lachen dan
Blijf dromenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
U spoort wel helemaal?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef marky het volgende:
[..]
Laura is niet in en in slecht. Laura zit in een spel en probeert met de middelen die zij tot haar beschikking heeft te overleven.
Laura heeft gewoon goed gekeken naar vorige RLSsen en gezien dat het hebben van een relatie je kan helpen verder te komen. Dat Alex zo naief is om het allemaal te geloven is zijn eigen schuld.
Oja voor Versabommie even ter verduidelijking dit is mijn mening over Laura anders snap je het weer niet
Heeft Jo in haar webwinkel diechemische toiletjes? Die Potties.... zodat we achter het toetsenbord kunnen zeiken zeiken,quote:
Ik denk dat ze dan zich bij Gerard en Karim gaat aansluiten. Die gaat gewoon daar uithuilen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Let maar op, Laura's missie slaagt vast nog wel.. die moet erin blijven.
Maar, ik hoop het volgende, missie mislukt, Alex genomineerd en donderdag exit, kluis leeg.
Scheelt de programmamakers weer 34K, dus lijkt me logisch gevolg.
Laura in scherven, of trekt naar een andere man (Karim) toe..
Nee joh half 10 pasquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:15 schreef Ireth het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat ze hun nest uit gaan?
Yep, ik dacht laat ik even lijstje met sancties voor Lau erop zetten, kunnen ze kiezen. Maar die prutsers daar krijgen de boel weer eens niet werkendquote:
ok thnx, was al bang dat het aan mijn pc lagquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee joh half 10 pas
[..]
Yep, ik dacht laat ik even lijstje met sancties voor Lau erop zetten, kunnen ze kiezen. Maar die prutsers daar krijgen de boel weer eens niet werkend
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Stem@secretstory.net5.nl
Beste stem,
Graag willen wij u wijzen op uw volgende geboden:
Afspraken over nominaties zijn verboden
Daarom kunnen wij niet anders concluderen dat degene die afspraken over deze nominaties hebben gemaakt (Monique, Maik, Laura, Joanna en Phillip) automatisch een sanctie krijgen.
Een passende sanctie in dit geval zou zijn dat zij genomineerd staan voor de exit van donderdag.
Met vriendelijke groet,
Reksie1981@alexfanclub.nl
Dit weet je nog helemaal niet. Dit kan pas geconstateerd worden als het gebeurd is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Stem@secretstory.net5.nl
Beste stem,
Daarom kunnen wij niet anders concluderen dat degene die afspraken over deze nominaties hebben gemaakt (Monique, Maik, Laura, Joanna en Phillip) automatisch een sanctie krijgen.
Een passende sanctie in dit geval zou zijn dat zij genomineerd staan voor de exit van donderdag.
Met vriendelijke groet,
Ook ff filmpje sturen waarin Laura haar missie verraadt met de kaart van haar moeder!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Stem@secretstory.net5.nl
Beste stem,
Met vriendelijke groet,
Das de volgende mailquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ook ff filmpje sturen waarin Laura haar missie verraadt met de kaart van haar moeder!
Ik huil nu weet je dat .......Alexfanclubquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Stem@secretstory.net5.nl
Ja, maar we moeten de nominaties voor zijn, anders kunnen ze het niet terugdraaienquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dit weet je nog helemaal niet. Dit kan pas geconstateerd worden als het gebeurd is.
Leuk klein grapje om af te sluiten, altijd goed in e-mailsquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik huil nu weet je dat .......Alexfanclub
wil je dan een bi-lebbergroep?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Poezewoes het volgende:
Moet er niet aan denken dat er alleen lebberende stelletjes in blijven , kunnen ze beter gelijk de tent sluiten!
God zij dank, ik lach weer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Leuk klein grapje om af te sluiten, altijd goed in e-mails
Nee zeg spaar me gewoon mensen zoals gerard en Karim erin laten!!quote:
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee zeg spaar me gewoon mensen zoals gerard en Karim erin laten!!
Spix doet het hier wel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:18 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zelden, maar spix deed het niet, dus wilde ff checken.;)
Ze zijn het bericht aan het typen dat 10 april toch echt alles stoptquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Danny het volgende:
Wat is er met de site van secret story aan de hand?
Ik heb de site nog gewoon maar was dat niet de vraag??quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Danny het volgende:
Moment vd waarheid misschien? Dat ze slecht rapporteren en ook nog partijdig zijn?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Danny het volgende:
Brakke serversquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Danny het volgende:
Doet het nu bij mij welquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Danny het volgende:
Boeit het, we gooien Maik er gewoon achteraan, die voegt toch niets toe...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.![]()
Maik deed toch niet mee aan de afspraken, het waren Jo, Flip,Mo en Laura.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar Maik doet wat Mo zegtquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.![]()
Maik deed toch niet mee aan de afspraken, het waren Jo, Flip,Mo en Laura.
Sharon kan net zo achterbaks zijn. Hoorde haar gisteren toch ook gewoon een sneer geven naar de drie musquito's dat ze zo close waren dat zelfs hun biologische klok op elkaar was afgesteld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef Sonera het volgende:
Gerard of Karim eruit... lijkt me geen goed idee voor de kijkcijfers...
Sharon is de enige dame die eerlijk en oprecht is dat is natuurlijk erg eng en gevaarlijk voor de andere dames die geen idee hebben hoe ze daar mee om moeten gaan!
De redaktie lijkt dan wel heel erg veel op Alex.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Goedemorgen!
Ik merk dus dat de redactie weer geen ruggengraat heeft en deze in opzet oh zo mooie missie weer tot een fail laat gaan... Zonde!
Wat betreft die stemafspraken is het vanavond natuurlijk feest
Ik hoop eigenlijk dat Maik genomineerd is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maik Gerard genomineerd heeft.
heet dat niet gewoon een grapje maken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Sharon kan net zo achterbaks zijn. Hoorde haar gisteren toch ook gewoon een sneer geven naar de drie musquito's dat ze zo close waren dat zelfs hun biologische klok op elkaar was afgesteld.
Die lijkt down te zijn, maar de "oops"-pagina geeft wel weer de streams, dus ik vermoed een weinig vuil spel van NEP5.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Danny het volgende:
Ik vind dat niet achterbaks, sharon zegt vaak waar het op staatquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Sharon kan net zo achterbaks zijn. Hoorde haar gisteren toch ook gewoon een sneer geven naar de drie musquito's dat ze zo close waren dat zelfs hun biologische klok op elkaar was afgesteld.
Ja ik ga dan ook echt balen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:31 schreef shomila het volgende:
Ik baal echt als Gerard en Karim genomineerd zijn als enige.
Zijn de enige die leuke gesprekken hebben, de rest heeft het alleen over nominaties, kleding en sex.Nou lekker boeiend om daar nog een paar weken tegenaan te kijken.
dat was een grapjuuuuu....tjonge!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Mjah mjah, ik vind Geer ook leuker om naar te kijken qua actie's en humor, maar als we het over de gunfactor hebben, gun ik het Karim meer om te winnen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik ga dan ook echt balen.
Maar zie dan toch liever Geer blijven
Ik hoorde gisteren, dat er in ieder geval drie genomineerd zouden worden. Ik heb gerekend, dan wordt het dus toch wel Sharonquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:31 schreef shomila het volgende:
Ik baal echt als Gerard en Karim genomineerd zijn als enige.
Zijn de enige die leuke gesprekken hebben, de rest heeft het alleen over nominaties, kleding en sex.Nou lekker boeiend om daar nog een paar weken tegenaan te kijken.
Ik vind Karim een beetje vervelend als Geer hem gaat ondervragen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah mjah, ik vind Geer ook leuker om naar te kijken qua actie's en humor, maar als we het over de gunfactor hebben, gun ik het Karim meer om te winnen....
Goh wij zitten wel op één lijn zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind Karim een beetje vervelend als Geer hem gaat ondervragen.
Ergerde me rot tijdje terug dat ie zelfs ging janken erom.
Hij mag wel iemand stalken wat betreft geheimen andersom niet, dat ergert me.
Voor de rest prima kerel, alleen dat lachje van m al vind ik grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |