Ah, dat dacht ik wel....quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef Chuckster het volgende:
Grappig, het nominatie filmpje van Monique staat, samen met vage titel, al online op de SST site.
Ze heeft Karim en Gerard genomineerd
-1quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
is het tiet cap team paraat? nu hopen dat ze gaat wandelen met der mooie tieten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
-1
Voor mij was het kort vandaag. Hele dag al flinke loppijn dus ik laat het aanmarkvanrinsum
over.
Slaap lekker allemaal en nog veel plezier bij die freakshow.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
-1
Voor mij was het kort vandaag. Hele dag al flinke loppijn dus ik laat het aanmarkvanrinsum
over.
Slaap lekker allemaal en nog veel plezier bij die freakshow.
Bah echt slecht onderbouwde reden geeft ze. Ik vrees voor Gerard, Karim en Sharon als ze allemaal zo stemmen en "de stelletjes willen sparen"quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik wel....
Ze wil geen stelletjes of vrouwen nomineren. Karim verbaast me niet, Geer wel.
En ze noemt Laura haar vriendin.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Bah echt slecht onderbouwde reden geeft ze. Ik vrees voor Gerard, Karim en Sharon als ze allemaal zo stemmen en "de stelletjes willen sparen"![]()
![]()
Ze zegt ook dat ze Karim en Gerard beiden nomineert omdat ze sterk zijn en nominaties goed aankunnen, oh en Gerard heeft het geld niet nodig.![]()
![]()
THE BITCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1300/04042011+Monique+nomineert
idd, waarom alleen het filmpje van mo en waarom nu alquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:35 schreef b_engeltje het volgende:
vreemd dat ze maar 1 nominatie filmpje op de site zetten
normaal zetten ze ze der pas dinsdags op
Warm maken om vooral naar de uitzending te gaan kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:35 schreef b_engeltje het volgende:
vreemd dat ze maar 1 nominatie filmpje op de site zetten
normaal zetten ze ze der pas dinsdags op
het zoveelste foutje weer ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
idd, waarom alleen het filmpje van mo en waarom nu al
Is dat zo'n slechte onderbouwing dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Bah echt slecht onderbouwde reden geeft ze. Ik vrees voor Gerard, Karim en Sharon als ze allemaal zo stemmen en "de stelletjes willen sparen"![]()
![]()
Ze zegt ook dat ze Karim en Gerard beiden nomineert omdat ze sterk zijn en nominaties goed aankunnen, oh en Gerard heeft het geld niet nodig.![]()
![]()
Naar de titel van het filmpje kijkende en het feit dat het een lange versie is lijkt me dat de stagiair weer bezig is geweest, dus wie weet is die over 2 minuten van de site af, rippen!!11quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
idd, waarom alleen het filmpje van mo en waarom nu al
Kan bewust zijn maar kan ook een faal-actie zijn, zou niet de eerste zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Warm maken om vooral naar de uitzending te gaan kijken.
Nou inderdaad, ze vindt iedereen leuk en niks is persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan bewust zijn maar kan ook een faal-actie zijn, zou niet de eerste zijn.
Ben best teleurgesteld in de slechte onderbouwing van Monique's stem op Karim en Gerard, maar ben benieuwd hoe die "open nominaties gaan uitwerken" We'll see.
Het staat er ook al ruim een uur op, kan opzettelijk zijn, of ze slapen echt allemaal bij Net5quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben best teleurgesteld in de slechte onderbouwing van Monique's stem op Karim en Gerard, maar ben benieuwd hoe die "open nominaties gaan uitwerken" We'll see.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat zo'n slechte onderbouwing dan?
Voor iemand die in een relatie is en al meerdere keren uit elkaar is gerukt snap ik wel dat ze dat de andere stelletjes niet wil aandoen. Maar vroeg of laat, als ze er dan nog inzit, zal het toch moeten gebeuren.![]()
Ik had zelf in haar positie Alex genomineerd, omdat Laura toch zei daar geen moeite mee te hebben.
Is er verschil tussen een flugelmeisje en een champagnehoer behalve het kostenplaatje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Joan mag echt echt wel met Flip kriebelen want Dennis is ook met een fakking Flugel-meisje vreemdgegaan.
HE!! ff dimmen nouquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ligt die lul daar nou?
Nope behalfen dat de champy zich boven de flugel verheven voelt,en die moet je juist in de gaten houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is er verschil tussen een flugelmeisje en een champagnehoer behalve het kostenplaatje?
Precies, je beter voor willen doen betekent nog niet dat je beter bent...quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Nope behalfen dat de champy zich boven de flugel verheven voelt,en die moet je juist in de gaten houden
Ik vrees dat ze allemaal heel toevallig op Karim en Gerard gestemd hebben en aangezien de kindjes van god er mee van doen hebben er geen sancties zullen volgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:37 schreef Vultarian het volgende:
hoop toch wel dat als die afgesproken nominaties door Mo-Lau-Flip-Jo doorgezet zijn dat er eindelijk eens een sanctie komt
ik baal van Mo nu ... had verwacht dat na haar geheim bekend was geworden we een totaal andere Mo zouden zien ..en wat schets mijn verbazing... tis hetzelfde domme neukmokkel gebleven...quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven, ben je als vent zijnde mooi in de aap gelogeerd oeps zou dennis dat ook hebben ingezien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, je beter voor willen doen betekent nog niet dat je beter bent...
is er een verschil tussen de dames van de Gooi en de dames van de gouden kooi?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is er verschil tussen een flugelmeisje en een champagnehoer behalve het kostenplaatje?
Laat ook maar stelletje autisten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:48 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
En hij heeft de overstap gemaakt. Kan iemand me bijpraten?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:48 schreef snetje het volgende:
[..]
ik baal van Mo nu ... had verwacht dat na haar geheim bekend was geworden we een totaal andere Mo zouden zien ..en wat schets mijn verbazing... tis hetzelfde domme neukmokkel gebleven...ik wist niet dat het IQ bij vrouwen van onder werd gemeten .... bij Mo schijnbaar wel ...
Maar ja goed wat moet je dan zeggen als je eigenlijk niemand weg wilt hebben....quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |