quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
Jo heeft het zo wel helemaal dik voor mekaar! Het lijkt wel of iedereen nog even afscheid komt nemen van de stervende.
Lol, idd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
Jo heeft het zo wel helemaal dik voor mekaar! Het lijkt wel of iedereen nog even afscheid komt nemen van de stervende.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:17 schreef AYLI het volgende:
Monique ruikt vis en Sharon zegt dat ze het zelf is.
die worden geboycot! ik mis Geer en Karimal dagen op streams .... alleen korte fragmentjes met de anderen dan zie je hem pas...quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:17 schreef schurk65 het volgende:
karim was aan het praten, helaas nog steeds geen geluid pffff.
geeft wel leuke *speculatie* beeldenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef schurk65 het volgende:
akelig klein kind dat gedrocht van een jo, blehhhhhhhhh ik wil 50 kusjes van allemaal tegelijk!!![]()
Gewoon er op spugen in der gezicht!!!
ex vriendje jaloers maken. Die gast vermaakt zich prima zonder dat wijf, me dunkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:22 schreef Urb het volgende:
"Ik ben door 5 mensen tegelijk gekust, wat een liefde!"![]()
Nee kut ze willen gewoon dat je je bakkus houd.
Lol, ze gaat So achterna.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu ook in d'r blote siliconen slapen.
ze zei dat ze daar eindelijk eens der poes fatsoenlijk kon wassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:21 schreef Urb het volgende:
Joan zegt dat ze aan zichzelf gezeten heeft toen ze op zolder prive kon douchen.
Ze gaat ze zich weer es omkleden midden in de nacht maar heel d'r benen zijn verdoofd.![]()
Nu moet iedereen haar 50 kusjes geven en bij haar komen liggen en ze doen het ook nog.![]()
Goed spul die pillen.
"Maakt niet uit dan krijg ik meer euries, ik heb pracht-tieten"quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, dat van die euries hoorde ik niet. maar ja, wandelende reclame voor de tietenfabriek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
[..]
"Maakt niet uit dan krijg in meer euries, ik heb pracht-tieten"![]()
is het tiet cap team paraat? nu hopen dat ze gaat wandelen met der mooie tietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef Chuckster het volgende:
Grappig, het nominatie filmpje van Monique staat, samen met vage titel, al online op de SST site.
Ze heeft Karim en Gerard genomineerd
nou ik kick er niet opquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoorde flip nog iets zeggen dat er nu wel veel streamers zullen kijken. Ja joh, die wachten allemaal op die tieten.
Het is allemaal een act.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou ik kick er niet op
,maar zou het wel grappig vinden in combi met het slaapwandelen
De Stem stelt ook hele aparte vragen, wat er normaliter uit geknipt zou wordenquote:
Oke, ik ga ff loerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:28 schreef Chuckster het volgende:
[..]
De Stem stelt ook hele aparte vragen, wat er normaliter uit geknipt zou worden
Kan iemand dit rippen?
Zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
'zie je dennis hoeveel liefde ik krijg? ''
OMFG
Ja dat zei ze echt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zei ze dat echt?![]()
Van relaties heeft ze niet veel begrepen door zichzelf te veranderen voor hem en weg te cijferen, maar ook haar reactie op de break-up is niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |