Ah, dat dacht ik wel....quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef Chuckster het volgende:
Grappig, het nominatie filmpje van Monique staat, samen met vage titel, al online op de SST site.
Ze heeft Karim en Gerard genomineerd
-1quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
is het tiet cap team paraat? nu hopen dat ze gaat wandelen met der mooie tieten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
-1
Voor mij was het kort vandaag. Hele dag al flinke loppijn dus ik laat het aanmarkvanrinsum
over.
Slaap lekker allemaal en nog veel plezier bij die freakshow.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
-1
Voor mij was het kort vandaag. Hele dag al flinke loppijn dus ik laat het aanmarkvanrinsum
over.
Slaap lekker allemaal en nog veel plezier bij die freakshow.
Bah echt slecht onderbouwde reden geeft ze. Ik vrees voor Gerard, Karim en Sharon als ze allemaal zo stemmen en "de stelletjes willen sparen"quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik wel....
Ze wil geen stelletjes of vrouwen nomineren. Karim verbaast me niet, Geer wel.
En ze noemt Laura haar vriendin.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Bah echt slecht onderbouwde reden geeft ze. Ik vrees voor Gerard, Karim en Sharon als ze allemaal zo stemmen en "de stelletjes willen sparen"![]()
![]()
Ze zegt ook dat ze Karim en Gerard beiden nomineert omdat ze sterk zijn en nominaties goed aankunnen, oh en Gerard heeft het geld niet nodig.![]()
![]()
THE BITCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1300/04042011+Monique+nomineert
idd, waarom alleen het filmpje van mo en waarom nu alquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:35 schreef b_engeltje het volgende:
vreemd dat ze maar 1 nominatie filmpje op de site zetten
normaal zetten ze ze der pas dinsdags op
Warm maken om vooral naar de uitzending te gaan kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:35 schreef b_engeltje het volgende:
vreemd dat ze maar 1 nominatie filmpje op de site zetten
normaal zetten ze ze der pas dinsdags op
het zoveelste foutje weer ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
idd, waarom alleen het filmpje van mo en waarom nu al
Is dat zo'n slechte onderbouwing dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Bah echt slecht onderbouwde reden geeft ze. Ik vrees voor Gerard, Karim en Sharon als ze allemaal zo stemmen en "de stelletjes willen sparen"![]()
![]()
Ze zegt ook dat ze Karim en Gerard beiden nomineert omdat ze sterk zijn en nominaties goed aankunnen, oh en Gerard heeft het geld niet nodig.![]()
![]()
Naar de titel van het filmpje kijkende en het feit dat het een lange versie is lijkt me dat de stagiair weer bezig is geweest, dus wie weet is die over 2 minuten van de site af, rippen!!11quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
idd, waarom alleen het filmpje van mo en waarom nu al
Kan bewust zijn maar kan ook een faal-actie zijn, zou niet de eerste zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Warm maken om vooral naar de uitzending te gaan kijken.
Nou inderdaad, ze vindt iedereen leuk en niks is persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan bewust zijn maar kan ook een faal-actie zijn, zou niet de eerste zijn.
Ben best teleurgesteld in de slechte onderbouwing van Monique's stem op Karim en Gerard, maar ben benieuwd hoe die "open nominaties gaan uitwerken" We'll see.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |