abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95056584
Joan vraagt Mo randomly " Mo wil je een setje van me, en daarna hoe gaat dat liedje ookweer van twee violen en en trommel en een fluit?"
"Ohh wat lekker zeg"

...
Ze is of een zeer goeie actrice of tript hem hard op d'r pilletje van d'r huis-arts. Of natuurlijk allebei.
8)7

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ja goed wat moet je dan zeggen als je eigenlijk niemand weg wilt hebben.... :')

Dan zijn er ook geen goeie redenen voor een nominatie.
We zullen zien wat de rest voor redens kan bedenken, en wat ze dan idd doen als er alleen nog maar stelletjes over zijn. :{
Bah de gedachte alleen al, dan word het echt de hele dag kleffen op bed. :r
pi_95056591
Waarom staan de andere nominatie filmpjes nog niet online?

Ben benieuwd welke vreemde vragen en verdachtmakingen de stem nog meer heeft.
pi_95056592
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef Urb het volgende:
Joan vraagt Mo randomly " Mo wil je een setje van me, en daarna hoe gaat dat liedje ookweer van twee violen en en trommel en een fluit?"
"Ohh wat lekker zeg"

...
Ze is of een zeer goeie actrice of tript hem hard op d'r pilletje van d'r huis-artsh. Of natuurlijk allebei.
8)7
Allemaal voor de show en de reclame voor haar mams en de webwinkel.
pi_95056597
quote:
"Ohh wat lekker zeg"

...
Ze is of een zeer goeie actrice of tript hem hard op d'r pilletje van d'r huis-artsh. Of natuurlijk allebei.
8)7
Wat had ze precies gehad dan? :D
  dinsdag 5 april 2011 @ 01:57:54 #105
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_95056603
Geen idee, maar ze tripte wel
Kleren uit, dom lullen
pi_95056608
twee violen en een trommel en een fluit want mijn grotje die is jarig en de vlag hangt uit...ei ei ei ik ben o blij.........
pi_95056612
quote:
We zullen zien wat de rest voor redens kan bedenken, en wat ze dan idd doen als er alleen nog maar stelletjes over zijn. :{
Bah de gedachte alleen al, dan word het echt de hele dag kleffen op bed. :r
Ik ben ook al een beetje zat van dat kleffe gedoe. :{ Al mag er van mij nog wel wat groeien tussen Philip en Joan. Die twee zie ik nog wel ruzie maken ook. Iets meer passion.
pi_95056613
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze zei iets over een speciaal pilletje van Ene Daan ( achternaam was niet goed te verstaan maar klonk als Spot oid ) die een goeie vriend van d'r moedur is en tevens hun huis-arts. :')

:{w
pi_95056618
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb, gewoon een pilletje uit de reform winkel.
pi_95056621
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:58 schreef Urb het volgende:

[..]

Ze zei iets over een speciaal pilletje van Ene Daan ( achternaam was niet goed te verstaan maar klonk als Spot oid ) die een goeie vriend van d'r moedur is en tevens hun huis-arts. :')

:{w
Kon wel prozac zijn jezus. :')

Volgens mij is trouwens wel een keer verteld welke medicijnen zij slikt. Was het niet tegen paniekaanvallen, of haal ik haar nu door de war met Aafke? Iig iets niet zo onschuldigs bij een van de twee, dat weet ik nog wel.
pi_95056637
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben ook al een beetje zat van dat kleffe gedoe. :{ Al mag er van mij nog wel wat groeien tussen Philip en Joan. Die twee zie ik nog wel ruzie maken ook. Iets meer passion.
Als die 2 er voor de finale maar uitleggen vind ik het allang best, maar ik vrees dat het al zo goed als vaststaat dat ze in de finale staan. :{w
Ben wel benieuwd wie er dan moeten gaan koken of krijgen we dan elke avond zo'n rondje Wagner Pizza-reclame? _O-
pi_95056642
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:01 schreef Urb het volgende:

[..]

Als die 2 er voor de finale maar uitliggen maar ik vrees dat het al zo goed als vaststaat dat ze in de finale staan. :{w
Ben wel benieuwd wie er dan moeten gaan koken of krijgen we dan elke avond zo'n rondje Wagner Pizza-reclame? _O-
Als Sharon maar niet elke dag gaat koken...die soep van laatst :')
pi_95056648
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als Sharon maar niet elke dag gaat koken...die soep van laatst :')
Sharon hoort ook niet bij een stelletje dus die willen ze er uiteraard ook eerst uitwerken. :')
pi_95056650
Maarre.. als Jo, Mo en Lau (flip misschien ook) dus allemaal karim en Gerard nomineren is dat afgesproken werk?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_95056658
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre.. als Jo, Mo en Lau (flip misschien ook) dus allemaal karim en Gerard nomineren is dat afgesproken werk?
Daar wordt al weken niets meer tegen gedaan. Nominatieafspraken zijn redelijk normaal geworden.
pi_95056663
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:03 schreef Urb het volgende:

[..]

Sharon hoort ook niet bij een stelletje dus die willen ze er uiteraard ook eerst uitwerken. :')
Jij bent een home he?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_95056664
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar wordt al weken niets meer tegen gedaan. Nominatieafspraken zijn redelijk normaal geworden.
Greys had een mail naar Fons gestuurd en er zou op gelet worden was het antwoord.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_95056667
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Jij bent een home he?
Wat is een 'home' ?
pi_95056672
quote:
Lijkt mij in ieder geval duidelijk. :{w

Als Mo's filmpje een voorbode is voor de mening van de rest van de bewoners over Joan dan heeft de campagne van MamaJo in ieder geval geholpen en durft niemand meer op haar te stemmen omdat ze al " genoeg te voorduren heeft gehad" :Y O-)

Bah. :r
pi_95056673
quote:
Op zeker maar zal wel weer recht geluld worden door net5
pi_95056674
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Greys had een mail naar Fons gestuurd en er zou op gelet worden was het antwoord.
Als ze er nu pas op gaan letten is het niet echt consequent. Tenzij men een waarschuwing heeft gehad kan je het de mensen niet echt kwalijk nemen die nu nog nominatieafspraken maken. Immers is het vorige weken ook toegestaan.... :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 02:07:14 #122
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_95056681
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Hmm, degenen die de afspraken hebben gemaakt maar nomineren dan? Lijkt me eerlijk. ;) Ik ga slapen trouwens, geloof het verder wel, trusten! ;)
be nice or go away
pi_95056683
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ze er nu pas op gaan letten is het niet echt consequent. Tenzij men een waarschuwing heeft gehad kan je het de mensen niet echt kwalijk nemen die nu nog nominatieafspraken maken. Immers is het vorige weken ook toegestaan.... :)
Natuurlijk heb je gelijk, maar het blijft ergelijk.
pi_95056687
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, degenen die de afspraken hebben gemaakt maar nomineren dan? Lijkt me eerlijk. ;) Ik ga slapen trouwens, geloof het verder wel, trusten! ;)
Trusse, ben er ook weg van. :W
Goodnight Stre-amers!
pi_95056689
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Slaap lekker kahaatje. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')