We zullen zien wat de rest voor redens kan bedenken, en wat ze dan idd doen als er alleen nog maar stelletjes over zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ja goed wat moet je dan zeggen als je eigenlijk niemand weg wilt hebben....
Dan zijn er ook geen goeie redenen voor een nominatie.
Allemaal voor de show en de reclame voor haar mams en de webwinkel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef Urb het volgende:
Joan vraagt Mo randomly " Mo wil je een setje van me, en daarna hoe gaat dat liedje ookweer van twee violen en en trommel en een fluit?"
"Ohh wat lekker zeg"
...
Ze is of een zeer goeie actrice of tript hem hard op d'r pilletje van d'r huis-artsh. Of natuurlijk allebei.
Wat had ze precies gehad dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef Urb het volgende:
Joan vraagt Mo randomly " Mo wil je een setje van me, en daarna hoe gaat dat liedje ookweer van twee violen en en trommel en een fluit?"
"Ohh wat lekker zeg"
...
Ze is of een zeer goeie actrice of tript hem hard op d'r pilletje van d'r huis-artsh. Of natuurlijk allebei.
Ik ben ook al een beetje zat van dat kleffe gedoe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:54 schreef Urb het volgende:
We zullen zien wat de rest voor redens kan bedenken, en wat ze dan idd doen als er alleen nog maar stelletjes over zijn.![]()
Bah de gedachte alleen al, dan word het echt de hele dag kleffen op bed.![]()
Ze zei iets over een speciaal pilletje van Ene Daan ( achternaam was niet goed te verstaan maar klonk als Spot oid ) die een goeie vriend van d'r moedur is en tevens hun huis-arts.quote:
Kon wel prozac zijn jezus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zei iets over een speciaal pilletje van Ene Daan ( achternaam was niet goed te verstaan maar klonk als Spot oid ) die een goeie vriend van d'r moedur is en tevens hun huis-arts.![]()
Als die 2 er voor de finale maar uitleggen vind ik het allang best, maar ik vrees dat het al zo goed als vaststaat dat ze in de finale staan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben ook al een beetje zat van dat kleffe gedoe.Al mag er van mij nog wel wat groeien tussen Philip en Joan. Die twee zie ik nog wel ruzie maken ook. Iets meer passion.
Als Sharon maar niet elke dag gaat koken...die soep van laatstquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Als die 2 er voor de finale maar uitliggen maar ik vrees dat het al zo goed als vaststaat dat ze in de finale staan.![]()
Ben wel benieuwd wie er dan moeten gaan koken of krijgen we dan elke avond zo'n rondje Wagner Pizza-reclame?
Sharon hoort ook niet bij een stelletje dus die willen ze er uiteraard ook eerst uitwerken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als Sharon maar niet elke dag gaat koken...die soep van laatst
Daar wordt al weken niets meer tegen gedaan. Nominatieafspraken zijn redelijk normaal geworden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre.. als Jo, Mo en Lau (flip misschien ook) dus allemaal karim en Gerard nomineren is dat afgesproken werk?
Jij bent een home he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Sharon hoort ook niet bij een stelletje dus die willen ze er uiteraard ook eerst uitwerken.
Greys had een mail naar Fons gestuurd en er zou op gelet worden was het antwoord.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar wordt al weken niets meer tegen gedaan. Nominatieafspraken zijn redelijk normaal geworden.
Wat is een 'home' ?quote:
Lijkt mij in ieder geval duidelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre.. als Jo, Mo en Lau (flip misschien ook) dus allemaal karim en Gerard nomineren is dat afgesproken werk?
Op zeker maar zal wel weer recht geluld worden door net5quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ze er nu pas op gaan letten is het niet echt consequent. Tenzij men een waarschuwing heeft gehad kan je het de mensen niet echt kwalijk nemen die nu nog nominatieafspraken maken. Immers is het vorige weken ook toegestaan....quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Greys had een mail naar Fons gestuurd en er zou op gelet worden was het antwoord.
Hmm, degenen die de afspraken hebben gemaakt maar nomineren dan? Lijkt me eerlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Greys had een mail naar Fons gestuurd en er zou op gelet worden was het antwoord.
Natuurlijk heb je gelijk, maar het blijft ergelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze er nu pas op gaan letten is het niet echt consequent. Tenzij men een waarschuwing heeft gehad kan je het de mensen niet echt kwalijk nemen die nu nog nominatieafspraken maken. Immers is het vorige weken ook toegestaan....
Trusse, ben er ook weg van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, degenen die de afspraken hebben gemaakt maar nomineren dan? Lijkt me eerlijk.Ik ga slapen trouwens, geloof het verder wel, trusten!
Slaap lekker kahaatje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, degenen die de afspraken hebben gemaakt maar nomineren dan? Lijkt me eerlijk.Ik ga slapen trouwens, geloof het verder wel, trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |