Ik ken heel wat hoogbegaafde mensen, mijn schoonzoon en kleinzoon zijn het ook 141' en de rest van de familie zitten rond de 125. Het is waar, dat de EQ minder ontwikkeld is. Maar ik heb nooit zulke excessen in emotionaliteit meegemaakt als bij Monique. Grofheid en seksuele manische acties herken ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:20 schreef delfse het volgende:
[..]
Jo haar mama heeft het voor mekaar Jo zal niet op de stoel zitten. Gerard heeft haar wel genomineerd denk ik. Heb je het filmpje van Mo al gezien op sst site? Over haar nominaties van gerard en karim . Dit noemt zich hoogbegaafd als zei dat is ben ik het ook.
Dit zei Gerard nadat Alex naar de KvdW werd geroepen. Het ging er dus gewoon om dat hij Alex in de gaten ging houden of hij een missie had.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat worden mooie beelden vanavond in de tv uitzending dan. Gerard begint Alex al steeds minder te vertrouwen zei die op de streams tegen Sharon hij ging Alex meer in de gaten houden.
Mwah.. ze had deze gewoon bij voorbaat moeten weigeren. Karim is te lief om zich zo in de zeik te laten nemen mbt zijn gevoelens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Vraag me af welke sanctie Laura krijgt. Die kan ook in het nadeel van Alex uitpakken. Niet dat ikdat erg vind hoor. Maar die troela kan geen enkele missie ook echt goed doen he?
Echt he? Dat vond ik nu ook. Zo jammer dat Karim ervoor misbruikt werd. En de redactie heeft goed laten zien, wat een snolletje Laura is, grenzeloos zelfsquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. ze had deze gewoon bij voorbaat moeten weigeren. Karim is te lief om zich zo in de zeik te laten nemen mbt zijn gevoelens.
Dat is zeker, ik zit nu het filmpje ervan te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:45 schreef lin1406 het volgende:
Is het al zeker dat Mo Gerard en Karim heeft genomineerd of zijn het nog speculaties?
Nee hoor, alleen Gerard wordt zomaar genomineerd, de rest is vogelvrij. Kijk maar naar de stemafsprakenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:42 schreef Darklight het volgende:
Laura heeft die missie laten mislukken
Zal wel genomineerd staan dan, ze is getrouwd, dus ook haar man is dan automatisch genomineerd
ik hoop nominatie voor haarzelf en dan staat ze ws tegen geer en karim, daaaaaaaaaag laura hahahaha zou een mooie straf zijn voor de vieze slettebak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Vraag me af welke sanctie Laura krijgt. Die kan ook in het nadeel van Alex uitpakken. Niet dat ikdat erg vind hoor. Maar die troela kan geen enkele missie ook echt goed doen he?
De stem zei, dat het ook een sanctie voor Alex kon inhoudenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoop nominatie voor haarzelf en dan staat ze ws tegen geer en karim, daaaaaaaaaag laura hahahaha zou een mooie straf zijn voor de vieze slettebak.
Ik hoop nominatie voor Alex.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoop nominatie voor haarzelf en dan staat ze ws tegen geer en karim, daaaaaaaaaag laura hahahaha zou een mooie straf zijn voor de vieze slettebak.
Welnee dat mens voelt geen donder voor Alex, hij irriteert haar alleen maar, Ze zou opgelucht zijn. Kan ze haar eigen spel spelen, want haar vriendinneke houdt haar er wel inquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop nominatie voor Alex.
Alex legt het af tegen Geer of Karim, kan ze zich lekker schuldig gaan zitten voelen
Ja wacht ff da's ook nog zo. Ze heeft geen grens he heeft ze ooit eens gezegd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Welnee dat mens voelt geen donder voor Alex, hij irriteert haar alleen maar, Ze zou opgelucht zijn. Kan ze haar eigen spel spelen, want haar vriendinneke houdt haar er wel in
Beter is, dat zijzelf genomineerd wordt. Voor alle ellende die zij Guido en Alex heeft bezorgd met haar schijnheilige acties, door te doen alsofquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:56 schreef Darklight het volgende:
Of zij is automatisch genomineerd(volkomen terecht), of dat slappe vriendje van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |