Maar Alex mag niet haar tv vriendinnen nomineren anders wordt ze pissig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee kan ook Karim zijn, in ieder geval stond Laura erop, dat Alex de 'gemeenschap van goederen'ook letterlijk zou nemen voor het nomineren. Hij had het er erg moeilijk mee.
Tja en Gerard is Alex melkkoetje, dus of hij die heeft genomineerd? Maar het is zeker iemand van de drie musketiers, anders zou Laura heeel boos worden.
Klopt, dus Sharon is het haasje, want Laura haat dat arme kind al vanaf het beginquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Maar Alex mag niet haar tv vriendinnen nomineren anders wordt ze pissig.
hij zei dat ie twijfelde tussen 1 man, 1 vrouw of 2 vrouwen gister, dus ik denk niet dat Geer er bij zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:54 schreef Ransjih het volgende:
mogge, is het al zeker dat alex gerard heeft genomineerd?
Laura is in en in slecht. Ze kan niet in de schaduw van Sharon staan .quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Klopt, dus Sharon is het haasje, want Laura haat dat arme kind al vanaf het begin
Wijze woorden, en ik hoop dus dat ze haar straf niet zal ontlopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Laura is in en in slecht. Ze kan niet in de schaduw van Sharon staan .
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
Wijze woorden, en ik hoop dus dat ze haar straf niet zal ontlopen.
Ik zou ook niks meer doen . Toch denk ik dat als Karim en Gerard genomineerd staan samen dat Gerard het Karim meer gunt en zegt laat mijn maar gaan. Wat ik niet hoop want ze mogen er geen van beide uit. En Sharon ook niet die gun ik het geld ook de andere geen van allen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dom eigenlijk he.... Ze nomineren de mensen, die voor het eten zorgen.
Flip, Jo, Mo, Maik en Alex hebben nog nooit iets gedaan aan het eten en Laura stond er alleen maar bij
Maar ze zullen wel 6 weken pizzas gaan eten. Als genomineerde zou ik het zeker niet meer doen
Dat worden mooie beelden vanavond in de tv uitzending dan. Gerard begint Alex al steeds minder te vertrouwen zei die op de streams tegen Sharon hij ging Alex meer in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:09 schreef Ransjih het volgende:
bedankt voor de info
ben benieuwd wat alex gedaan heeft, zou hij echt gerard durven vertellen dat hij zijn naam genoemd heeft? misschien juist wel omdat hij weet dat geer het makkelijker opneemt dan lau?
Nou nee, hij wil vriendjes blijven met Geer, vanwege het geld. Hij hoopt dat Geer hem gaat helpen met een carriere, Dus hij zal niet blij zijn, als op beeld komt dat hij karim of Geer heeft genomineerd. Hij zou het nooit uit zichzelf vertellen,quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:09 schreef Ransjih het volgende:
bedankt voor de info
ben benieuwd wat alex gedaan heeft, zou hij echt gerard durven vertellen dat hij zijn naam genoemd heeft? misschien juist wel omdat hij weet dat geer het makkelijker opneemt dan lau?
Ze nomineren de mensen die hun slechte karakter door hebben, Geer, Karim en sharon dus, dat koken is maar bijzaak joh, geld, dat is wat voor die draken telt. Materialistisch zijn ze en gaan over lijken en degenen die dat blootleggen of in de weg staan moeten dus geélimineerd worden. Helaas, voor hen dan, zal de realilteit na SST hen wel afrekenen , ik zal er van genieten als ze op der bek gaan....quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dom eigenlijk he.... Ze nomineren de mensen, die voor het eten zorgen.
Flip, Jo, Mo, Maik en Alex hebben nog nooit iets gedaan aan het eten en Laura stond er alleen maar bij
Maar ze zullen wel 6 weken pizzas gaan eten. Als genomineerde zou ik het zeker niet meer doen
Nou idd, Monique zei het al buiten het huis krijgen we heel wat over ons heen,quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ze nomineren de mensen die hun slechte karakter door hebben, Geer, Karim en sharon dus, dat koken is maar bijzaak joh, geld, dat is wat voor die draken telt. Materialistisch zijn ze en gaan over lijken en degenen die dat blootleggen of in de weg staan moeten dus geélimineerd worden. Helaas, voor hen dan, zal de realilteit na SST hen wel afrekenen , ik zal er van genieten als ze op der bek gaan....
Jo haar mama heeft het voor mekaar Jo zal niet op de stoel zitten. Gerard heeft haar wel genomineerd denk ik. Heb je het filmpje van Mo al gezien op sst site? Over haar nominaties van gerard en karim . Dit noemt zich hoogbegaafd als zei dat is ben ik het ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:18 schreef Blackprinces het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Jo heeft zich weer behoorlijk lopen aanstellen dus met die zogenaamde zware slaappillen.
Ik ga zo eerst eens kijken of uitzending gemist erop staat, ik had de eerste helft niet gezien.
Vandaag nominatie uitslag, ben benieuwd.
Ben nu de pc met geluid aan het aanslingeren en ga er ff voor zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:20 schreef delfse het volgende:
[..]
Jo haar mama heeft het voor mekaar Jo zal niet op de stoel zitten. Gerard heeft haar wel genomineerd denk ik. Heb je het filmpje van Mo al gezien op sst site? Over haar nominaties van gerard en karim . Dit noemt zich hoogbegaafd als zei dat is ben ik het ook.
heb net al gezocht maar sst pagina is leeg bij mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:18 schreef Blackprinces het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Jo heeft zich weer behoorlijk lopen aanstellen dus met die zogenaamde zware slaappillen.
Ik ga zo eerst eens kijken of uitzending gemist erop staat, ik had de eerste helft niet gezien.
Vandaag nominatie uitslag, ben benieuwd.
Oh hier doet ie het gewoon, ik ga nu effe kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:23 schreef Ransjih het volgende:
[..]
heb net al gezocht maar sst pagina is leeg bij mij
Inderdaad en heel asociaal naar andere mensen . En 10 minuten vragen om sexs met haar tv vriend ben je ook knettergek voor de camera.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben nu de pc met geluid aan het aanslingeren en ga er ff voor zitten.
Mo vind ik laag beschaafd, ze hebben het vast niet goed gelezen met welk geheim ze het huis in wou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |