Trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, degenen die de afspraken hebben gemaakt maar nomineren dan? Lijkt me eerlijk.Ik ga slapen trouwens, geloof het verder wel, trusten!
Das waar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk, maar het blijft ergelijk.
En ga er niet tussen staan, hoorde ik ook nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:28 schreef b_engeltje het volgende:
iemand verstaan wat joanna brabbelde in der slaap over flip
ik verstond alleen de naam flip
neee,nee niet doen
en doe is normaal ...
dromen over een confrontatie tussen flip en dennis?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:31 schreef bamby het volgende:
[..]
En ga er niet tussen staan, hoorde ik ook nog
Zou het niet weten met joanna kan je alle kanten uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dromen over een confrontatie tussen flip en dennis?
Die zal wel XTC hebben gehad, daar doen ze niet moeilijk over. Bij DGK gingen ze altijd even "naar achter" om te snuiven als ze er doorheen zatenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gerard en Karim staan zeker genomineerd en wrsch Sharon ook weer.
Het zal iedereen verbazen, maar Alex heeft Gerard en Sharon genomineerd, omdat het moest van Laura.
Het mag als een integer programma zijn begonnen, maar de eindstreep wordt gehaald door manipulatie en op afspraak. Vooral de regie heeft daar een grote rol in. Sponsers moet men in de watten leggen.
Dit programma is vanaf het begin fake geweest.
Nee kan ook Karim zijn, in ieder geval stond Laura erop, dat Alex de 'gemeenschap van goederen'ook letterlijk zou nemen voor het nomineren. Hij had het er erg moeilijk mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:54 schreef Ransjih het volgende:
mogge, is het al zeker dat alex gerard heeft genomineerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |