Het hele huis schoonhouden, ook bedden opmaken en elke avond koken en afwassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zou graag een van deze sancties voor Laura zien:
- nominatie voor laura
- nomimatie voor Alex
- Kluis leeg
- ze mag niet meer slapen tussendoor (zal ze het echt zwaar mee hebben)
- eliminatie voor laura
- eliminatie voor Alex
Vul maar aan.......
Genomineerd staan en tot aan donderdag alle huishoudelijke taken doen (poetsen, koken, afwassen, bedden enz.)quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Blackprinces het volgende:
- nominatie voor laura
- nomimatie voor Alex
- Kluis leeg
- eliminatie voor laura
- eliminatie voor Alex
Vul maar aan.......
Heejquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Het hele huis schoonhouden, ook bedden opmaken en elke avond koken en afwassen
Das dus elke keerquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:01 schreef Ginosa het volgende:
En een geldboete voor elke keer dat ze iemand duidelijk ongemeend "schaaaat" noemt.
Ja erg he om dat te horenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:01 schreef Ginosa het volgende:
En een geldboete voor elke keer dat ze iemand duidelijk ongemeend "schaaaat" noemt.
nou jullie zijn ook van het lieve soort zeg, ik zeg genomineerd staan, kluis leeg en naar karim dat geld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Genomineerd staan en tot aan donderdag alle huishoudelijke taken doen (poetsen, koken, afwassen, bedden enz.)
directe exit voor Lauraquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:58 schreef Blackprinces het volgende:
- nominatie voor laura
- nomimatie voor Alex
- Kluis leeg
- eliminatie voor laura
- eliminatie voor Alex
Vul maar aan.......
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
directe exit voor Laura
Laura moet zeggen wie haar beste vriendin is en die krijgt dan een nominatie.
Alex krijgt totale kluis op zijn naam Laura gaat naar 0
Oh die is ook leuk ja als ze naam moet zeggen van beste vriendin dat die dan genomineerd staat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
directe exit voor Laura
Laura moet zeggen wie haar beste vriendin is en die krijgt dan een nominatie.
Alex krijgt totale kluis op zijn naam Laura gaat naar 0
Ze is vals genoeg om dan Sharon te noemen, ze voelt dan nattigheidquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh die is ook leuk ja als ze naam moet zeggen van beste vriendin dat die dan genomineerd staat.
Dahaaaaaaaaaaaaaag Moooooooooo
Sharon beukt haar gewoon neer danquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:05 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze is vals genoeg om dan Sharon te noemen, ze voelt dan nattigheid
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sharon beukt haar gewoon neer dan
Jahaha en wij Almeerders zijn soms niet zo aardig als ons onrecht wordt aangedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zo'n twijgje als Laura buig je toch makkelijk om........
En jullie hebben groot gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jahaha en wij Almeerders zijn soms niet zo aardig als ons onrecht wordt aangedaan
Sharon blijft erin. Truttebol Laura eruit, Ben haar zo zat met ik heb met 51% gewonnen.Ze zei het gister weer. Kakmadam!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jahaha en wij Almeerders zijn soms niet zo aardig als ons onrecht wordt aangedaan
En dan het temperament van Sharon, heerlijk kindquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En jullie hebben groot gelijk
Trouwens hier in rotjeknor doen wij precies hetzelfde.
Yep, niet meer om aan te zien danquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef knagsje het volgende:
niets is wat het lijkt dus de draken zullen wel mogen blijvenJo, Mo en Lau dus
dan zou je moeten afvragen waarom secreten en egoisten mogen winnen,quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef knagsje het volgende:
niets is wat het lijkt dus de draken zullen wel mogen blijvenJo, Mo en Lau dus
Echt he, en ik zie het helemaal voor me Laura en Sharon samen in de exit room.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Sharon blijft erin. Truttebol Laura eruit, Ben haar zo zat met ik heb met 51% gewonnen.Ze zei het gister weer. Kakmadam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |