Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik wist dat Watt vermogen is, en Ohm weerstand, hoe je die twee anderen noemt ben ik even kwijt.quote:
Ojaaquote:
Spanning (meet je in Volt)quote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist dat Watt vermogen is, en Ohm weerstand, hoe je die twee anderen noemt ben ik even kwijt.
I is stroomsterkte in ampèrequote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist dat Watt vermogen is, en Ohm weerstand, hoe je die twee anderen noemt ben ik even kwijt.
Trusten.quote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... als ik morgen geluk heb, ben ik rond deze tijd een keer thuis dan.
Douche ze.quote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
ik be sowiezowieso ff weg, lekker douchen![]()
Misschien zo nog ff terug, anders![]()
![]()
Eerst maar eens een Mini kopen danquote:
Welke gegevens heb je dan wel?quote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa
Formule kende ik welalleen moeten we in dit hoofdstuk vermogen berekenen zonder U en I
quote:Op maandag 4 april 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dus als je UI oke is zit je nooit zonder stroom?
Kom eens online jijquote:Op maandag 4 april 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerst maar eens een Mini kopen dan
Uhh geen idee, ik schrijf die opdrachten altijd overquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh geen idee, ik schrijf die opdrachten altijd over
Prima manier om de middelbare door te lopen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh geen idee, ik schrijf die opdrachten altijd over
Ik ben al de hele tijd online, maar ik zie jou ook niet onlinequote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima manier om de middelbare door te lopen.
Jonguhhh, alleen bij natuurkunde hoorquote:
Sssstttquote:
Nee. Maar Natuurkunde welquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima manier om de middelbare door te lopen.
Ja, dus? Ook dat moet je lerenquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonguhhh, alleen bij natuurkunde hoor
Dat heb ik over 24 lessen nooit meerquote:
Je staat offline, doe eens af en aanmelden.quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben al de hele tijd online, maar ik zie jou ook niet online
quote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik over 24 lessen nooit meer
Done.quote:Op maandag 4 april 2011 23:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je staat offline, doe eens af en aanmelden.
RookNijntjequote:
Die heb je bij natuurkunde ookquote:
Scheikunde doet het spannende dingen, bij natuurkunde kom je niet veel verder dan water koken.quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
RookNijntje?
[..]
Die heb je bij natuurkunde ook.
knalproefjes, pennen slopen, etuis gooien en tennissen met gummen en mappenquote:
Of reepjes door puntjeszetters laten vallen om de snelheid te berekenenquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheikunde doet het spannende dingen, bij natuurkunde kom je niet veel verder dan water koken.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
knalproefjes, pennen slopen, etuis gooien en tennissen met gummen en mappen
quote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik dat hier vertelt, van dat proefje met natrium in dat afgesloten bakje?
Mijn scheikunde leraar gooide altijd met natte sponsen als je zat te kutten. Wegduiken ftw.
Ooit heeft iemand een spons die niet voor hem bedoelt was teruggegooid. Toen mocht ie zich melden.
Dat krijgen we volgend jaar bij ANW (Algemene NatuurWetenschappen)quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef sararaats het volgende:
De oerknal valt toch onder natuurkunde of vergis ik mij.
Sterrenkunde
Natrium reageert met water. Vliegt dan over het wateroppervlak heen en begint te roken en te spetteren enzo. Omdat meneer het bureau vooraan niet nat wilde hebben legde hij er een glazen plaatje op. Maar als iets op zo'n manier reageert bouwt er natuurlijk druk op, en dat had hij niet aan zien komen. Dat dekseltje klapte er behoorlijk hard af, hij schrok nog het hardst.quote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vertel over natrium in afgesloten bakje
Moet jij eens even heel goed opletten dan. In ALLES zit natuurkunde, maar je moet het wel willen zienquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheikunde doet het spannende dingen, bij natuurkunde kom je niet veel verder dan water koken.
Ik weet het. Anders kon ik geeneens op mijn stoel zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet jij eens even heel goed opletten dan. In ALLES zit natuurkunde, maar je moet het wel willen zien
Ohhh dat is hier al zooooo vaak gebeurdquote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Natrium reageert met water. Vliegt dan over het wateroppervlak heen en begint te roken en te spetteren enzo. Omdat meneer het bureau vooraan niet nat wilde hebben legde hij er een glazen plaatje op. Maar als iets op zo'n manier reageert bouwt er natuurlijk druk op, en dat had hij niet aan zien komen. Dat dekseltje klapte er behoorlijk hard af, hij schrok nog het hardst.
ANW is kut met perenquote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat krijgen we volgend jaar bij ANW (Algemene NatuurWetenschappen)
Nou inderdaad. Die verbrijzelde ruggewervel kan ik best en mooi natuurkundig verhaal van maken hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het. Anders kon ik geeneens op mijn stoel zitten.
mijn leraar scheikunde stootte een flesje Kalium van de kar,quote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Natrium reageert met water. Vliegt dan over het wateroppervlak heen en begint te roken en te spetteren enzo. Omdat meneer het bureau vooraan niet nat wilde hebben legde hij er een glazen plaatje op. Maar als iets op zo'n manier reageert bouwt er natuurlijk druk op, en dat had hij niet aan zien komen. Dat dekseltje klapte er behoorlijk hard af, hij schrok nog het hardst.
Niks N-profiel voor mijquote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ANW is kut met peren. Kun je beter ouderwets Natuur- en Sceikunde volgen...
quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn leraar scheikunde stootte een flesje Kalium van de kar,
dat was echt
Lokaal helemaal rood en half uitgefikt
N&T + EC1 + BIO1 + IN + LAquote:
Joepie.quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
N&T + EC1 + BIO1 + IN + LA.
Bazenpakket.
JA HOOR! WE HEBBEN ER WEER EEN! HET OUDERWETSE PRETPAKKETquote:
Prffftquote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
JA HOOR! WE HEBBEN ER WEER EEN! HET OUDERWETSE PRETPAKKET
NE EN DU BI SK HWquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
N&T + EC1 + BIO1 + IN + LA.
Bazenpakket.
Die mensen heeft de maatschappij ook nodigquote:
Weinig.quote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, wij hadden gewoon VAKKEN![]()
![]()
eens kijken hoor.
NL, EN, WB, NA, SK, GS en AK
belachelijk eigenlijk.
Nou, inderdaadquote:Op maandag 4 april 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mensen heeft de maatschappij ook nodig
Economie heet dat tegenwoordig denk ik.quote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Tering ben ik echt al zo oud dat jullie dat niet weten?![]()
Ja.quote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Tering ben ik echt al zo oud dat jullie dat niet weten?![]()
Dan ben ik een uur aan het opsommenquote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, wij hadden gewoon VAKKEN![]()
![]()
eens kijken hoor.
NL, EN, WB, NA, SK, GS en AK
belachelijk eigenlijk.
Leg eens uit wat een Heliumflits is anders. Dat was ooit een beetje de grens van wat ik nog net begreepquote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef sararaats het volgende:
Sterren zijn lieve bolletjes gas
De theorie was moeilijker maar iets interessanter dan de praktijkVolkssterrenwacht Urania
KCV, wie dat ook ooit verzonnen heeft.quote:Op maandag 4 april 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik een uur aan het opsommen![]()
...
NL, EN, DU, FA, GS, NA, SK, WB, LA, IN, BI, EC, ANW, KCV, LO, MA, LIT
Misschien bedrijfskunde, wat heb je gedaan dan, HAVO, of een voorganger daarvan?quote:Op maandag 4 april 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee economie was echt een ander vak
Waar je examen in gedaan hebt, Klaus.quote:Op maandag 4 april 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik een uur aan het opsommen![]()
...
NL, EN, DU, FA, GS, NA, SK, WB, LA, IN, BI, EC, ANW, KCV, LO, MA, LIT
Geen idee, maar twee uur in de week pitten terwijl een ouwe vent staat te orakelen over griekse en romeinse goden was best chill.quote:
Daar heb ik dus examen in gedaan, Harriequote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar je examen in gedaan hebt, Klaus.
Havoquote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien bedrijfskunde, wat heb je gedaan dan, HAVO, of een voorganger daarvan?
Veel meer nut kan ik daar ook niet voor verzinnen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, maar twee uur in de week pitten terwijl een ouwe vent staat te orakelen over griekse en romeinse goden was best chill.
Ja, dan haal je er wel 7quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
het was boekhouden, kostprijsberekening en dat soort shizzlequote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen ik op de Havo zat had je dat niet meer...
quote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan haal je er wel 7
Ja, VWO is tegenwoordig minimaal 14 examenvakken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
En geen enkel vak gaat nog fatsoenlijk diep in op stof.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mijn collega Gabelstaplerfahrer?quote:
Bedrijfsecomie/bedrijfskunde, maar dat is MBO/HBO.quote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was boekhouden, kostprijsberekening en dat soort shizzle
Ik heb dat ooit eens (ja ja) bij de LOI gedaan. 3 vakken: Handels- en wetskennis, Bedrijfscalculatie en boekhouden zelf. Eerste twee waren eitjes maar dat boekhouden zelf wou er maar niet in. Het is ongelofelijk, maar ik kon gewoon niet bevatten wanneer geld nou positief of negatief genoteerd moest wordenquote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WAT?quote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, VWO is tegenwoordig minimaal 14 examenvakken ofzo![]()
...
En geen enkel vak gaat nog fatsoenlijk diep in op stof.
Oh ik weet het al, M&Oquote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gezien tijdens de cursus voor het heftruckcertificaatquote:Op maandag 4 april 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een held hè?
Ooit op school bekeken zelfs.
dat was het dusquote:Op maandag 4 april 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit eens (ja ja) bij de LOI gedaan. 3 vakken: Handels- en wetskennis, Bedrijfscalculatie en boekhouden zelf. Eerste twee waren eitjes maar dat boekhouden zelf wou er maar niet in. Het is ongelofelijk, maar ik kon gewoon niet bevatten wanneer geld nou positief of negatief genoteerd moest worden
Kies ik in Vrij Deelquote:Op maandag 4 april 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja! Dat was ik dus ook alweer vergeten. Management en Organisatie
Mocht je het bed niet in?quote:
Ohquote:Op maandag 4 april 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, had willen gaanmaar kon het niet laten
hoe groot ben je dan ?quote:Op maandag 4 april 2011 23:39 schreef sararaats het volgende:
Tijdens de les grootkeuken heeft de lerares bijna een kartonnen doos in de fik gestoken bij het flamberen van scampi's.
Ik wilde hulpkok worden maar ze vonden me te klein
Wat is het probleem van junkie zijn?quote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja![]()
moet me echt maar eens een weekje laten bannen
Wow, ik winquote:
slaaptekortquote:Op maandag 4 april 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is het probleem van junkie zijn?
Vroeg jaquote:Op maandag 4 april 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd mijn bed in
Tot morgen
Jij bent nog erger dan mijquote:
Twee weken is te doenquote:Op maandag 4 april 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja iedere nacht 2 uur is ook niet alles
Dat zeg ikquote:Op maandag 4 april 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, maar als je wekker dan 4 uur later weer gaat
Ah, getrainde laatslaapskillsquote:
Idd. Ik heb wel hele lekkere dingen leren maken, alleen de kaft met recepten is destijds gepikt.quote:
gaat je niet lukkenquote:Op maandag 4 april 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ga Symphs voorbeeld maar volgen en ga slapen![]()
![]()
dag allemaal en truste voor straks
quote:Op maandag 4 april 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ga Symphs voorbeeld maar volgen en ga slapen![]()
![]()
dag allemaal en truste voor straks
ik zie jouw anders hier niet liggenquote:
ik heb amper de 2 uur slaap gehaaldquote:Op maandag 4 april 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga trouwens ook niet laat.
Vanmorgen ook maar 4,5 uur geslapen.
Dus jij valt ook bijna vanzelf om?quote:Op maandag 4 april 2011 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb amper de 2 uur slaap gehaald
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Dat weet ik me ook nog te herinneren.quote:
ik heb toen straks ff een uurtje liggen pittenquote:
Dat is verneukeratief inderdaad, doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 4 april 2011 23:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb toen straks ff een uurtje liggen pitten![]()
dus nou ben ik weer zo fris als een hoentje
eerder een boze pappa und mamma als ze merken dat ik nog niet slaapquote:
morgen zal ik er wel spijt van hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is verneukeratief inderdaad, doe ik ook wel eens.
Boefje!quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
eerder een boze pappa und mamma als ze merken dat ik nog niet slaap
jaha, dat is gewoon '........' hequote:
Ik ga het geeneens uitleggen, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
jaha, dat is gewoon '........' hemaar wat?
Neeee honderdtigquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
negentig tientig. Tientig is honderd toch?
Bquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Honderdtientigendrie
is dat:
a) 103
b) 113
c) 203
d) 1003
Waarom las ik hoertje?quote:Op maandag 4 april 2011 23:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb toen straks ff een uurtje liggen pitten![]()
dus nou ben ik weer zo fris als een hoentje
Maar ondertussen weet ik nog steeds niet hoe je midden tienig eigenlijk moet noemenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij het nog maar snapt vind ik het prima.
Ik zeg wel honderddertien.
GMTAquote:
15, duh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ondertussen weet ik nog steeds niet hoe je midden tienig eigenlijk moet noemen
Nou nou Fles, is het weer na twaalvenquote:
Ik kwamhem vanmiddag al ergens tegen.quote:
Niets bloots hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou nou Fles, is het weer na twaalven
Een midlifecrisis? Nee, ik plaag je maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ondertussen weet ik nog steeds niet hoe je midden tienig eigenlijk moet noemen
Dan haal ik gewoon bijna de 30quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Een midlifecrisis? Nee, ik plaag je maar.
Eerst nog uitgebreid de heg staan knippen ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kwamhem vanmiddag al ergens tegen.
Eerst die ene man, die ook doodleuk zijn kamaraad erbij haalt.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 389 RockNijntje
02. 385 JJH
03. 188 Muck
04. 159 Marijkezwolle
05. 153 Symphonic
06. 152 DaMart
07. 150 MPG
08. 145 Trevland
09. 139 LovelyLady
10. 129 suikertaartje
11. 109 sararaats
12. 109 wel.o.k
13. 102 Toekito
14. 100 Dr_Flash
15. 092 Bos81
16. 090 Pheno
17. 089 TheFamousMan
18. 083 Koen66
19. 075 Barreltje
20. 074 pgrferrari
Reeks-statistieken!
Ik krijg hem ook maar doorgestuurd hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou nou Fles, is het weer na twaalven
Braaf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg hem ook maar doorgestuurd hoor
quote:
Om 23:03 stond jij nog met 2 voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nijn, doe eens niet 4x meer posten dan mij.
ik sta er weer niet inquote:
Kijk de dagstats eens, 400+quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Om 23:03 stond jij nog met 2 voor
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk de dagstats eens, 400+
Het is overduidelijk bedtijd voor mij. :d
Hehehehe die ging echt ergens voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nijn, doe eens niet 4x meer posten dan mij.
Weltrustenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
Ik gluurde net even op de ksc stats. De miljoenste post begint dichtbij te komen!
Ik ga trouwens wel. Fijne avond verder en tot de volgende ronde.
Ik zei al, die dagstats. En niet dat ik ergens echt voor ga, maar als ik ergens in de buurt kom en het net niet haal, vind ik het wel jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hehehehe die ging echt ergens voorBusted
Ik weet hoe dat is hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei al, die dagstats. En niet dat ik ergens echt voor ga, maar als ik ergens in de buurt kom en het net niet haal, vind ik het wel jammer.
Mijn record (quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei al, die dagstats. En niet dat ik ergens echt voor ga, maar als ik ergens in de buurt kom en het net niet haal, vind ik het wel jammer.
Ooit tijdens een uitvoering van Serieus Request zat ik dik in de 600, verder dan dat ben ik niet gekomen, Gemiddeld tussen de 50 en de 150 zo ongeveer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn record () was eerst net 698, ook wel jammer
Nu is het wel 700+
Woow, allround dagje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn record is 1137, maar dat is al van lang geleden
k heb wel vaker zulke dagen hoor, ik geloof dat mijn hele top-20 wel boven de 500 zit.quote:
Zit me af te vragen of ik écht zo egoïstisch benquote:
in een droom zit vaak een kern van waarheid, al is die soms wel erg symbolisch weergegevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 06:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zit me af te vragen of ik écht zo egoïstisch ben
als ik hier door het raam van het kantoor kijk ook een roze luchtquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:00 schreef Pien85 het volgende:
De lucht die ik kan zien vanaf de bank is rozeMooi
Damn, ben jij al op kantoor?quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik hier door het raam van het kantoor kijk ook een roze lucht
alweer een kwartierquote:
Hoezo? Lekker vroeg afgewerktquote:
thats my namequote:
15:00 om precies te zijnquote:
Wij zijn goed bezigquote:
Je gaat toch niet zó vroeg op staan?quote:
afgewerkt.....quote:
mwa wat is vroegquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zó vroeg op staan?Stelletje gekken
ik moet de vroege dienst om 7:00 beginnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Boven de rivieren denken ze gewoon verkeerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afgewerkt.....
dat betekend boven de rivieren iets anders dan eronder
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afgewerkt.....
Ik heb binnenkort stage... Dan moet ik om 07.15 in 't verpleeghuis zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet de vroege dienst om 7:00 beginnen
en hoe vroeg mag je dan opstaan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort stage... Dan moet ik om 07.15 in 't verpleeghuis zijn
neem een voorbeeld aan onsquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort stage... Dan moet ik om 07.15 in 't verpleeghuis zijn
Kwart voor 6quote:
Ik weet hetquote:
Geen last van de spits, vroeg thuis, etc... Ik zie voordelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Spits heb ik sowieso geen last van. Fietsen ftw!quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen last van de spits, vroeg thuis, etc... Ik zie voordelen
Uhu, ik praat onder-riviers, dan weet je datquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afgewerkt.....
Zo vroeg mag ik ook opstaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kwart voor 6
[..]
Ik weet hetHeb een tijd in een verpleeghuis in Amsterdam gewerkt, ook 715 beginnen, was alleen verder weg, dus moet om 600 in de bus zitten
kwart voor 5 op dus
Fietsfilesquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Spits heb ik sowieso geen last van. Fietsen ftw!
Brabantsquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhu, ik praat onder-riviers, dan weet je dat
Hoe vroeg ga jij wel niet naar bed dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo vroeg mag ik ook opstaan
om 5:30 in de auto
zo tussen 21:30 en 22:30quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe vroeg ga jij wel niet naar bed dan?
ik om 22:00, dan leest suikertaartjequote:Op dinsdag 5 april 2011 07:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe vroeg ga jij wel niet naar bed dan?
Dat zou ik echt niet redden danquote:
Ik doe niet aan teruglezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik om 22:00, dan leest suikertaartjeeen verhaaltje voor
doe maar eens terug lezen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:16 schreef RockNijntje het volgende:
(Ik weet niet of het een goede foto is, met telefoon gemaakt en meteen ge'upload)
[ afbeelding ]
het nacht tempo begint in te stortenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:18 schreef Barretje80 het volgende:
wat schetst mijn verbazing dat er nu alweeeeeer een topic de nacht heeft overleefd
zo maar eens uit bed.. maar het ligt zo lekker
das wel erg vroeg, ik ben vannacht zelfs nog paar keer wakker geworden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet redden dantoen ik nog zo vroeg op moest lag ik tussen 7 en 8 in bed 's avonds. En dat is kut, want tegen de tijd dat ik thuis was van werk was het half 6... eten, slapen, werken
de avond tempo niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het nacht tempo begint in te storten
mogge bar
Goedemorgen mevrouwquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:18 schreef Barretje80 het volgende:
wat schetst mijn verbazing dat er nu alweeeeeer een topic de nacht heeft overleefd
zo maar eens uit bed.. maar het ligt zo lekker
Ik wil ook een dagplanning zonder huiswerkquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das wel erg vroeg, ik ben vannacht zelfs nog paar keer wakker geworden.
maar scheelt dat ik met weinig slaap kan redden
Kom thuis rond 16:30 dan ff met de hond stoeien, laptopje aan, dan eten daarna lekker de avond door brengen en dan optijd naar bed
moet je eerst groot en wijs wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dagplanning zonder huiswerk
Ik heb best veel slaap nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das wel erg vroeg, ik ben vannacht zelfs nog paar keer wakker geworden.
maar scheelt dat ik met weinig slaap kan redden
Kom thuis rond 16:30 dan ff met de hond stoeien, laptopje aan, dan eten daarna lekker de avond door brengen en dan optijd naar bed
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dagplanning zonder huiswerk
schoonheidsslaapjes ?quote:
Nou nou, da's ook niet liefquote:
morge Minkuukelquote:
ik ben gek, niet liefquote:
Mogguh Mquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge Minkuukel
[..]
ik ben gek, niet lief
Sweety-M klinkt ook niet echt trouwens...quote:
oi, goed bezigquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:29 schreef Barretje80 het volgende:
Ohe oeh oeh!!
ik heb een nieuwe Thee mok!
de huidige was te klein geworden toen ze de instellingen van de koffie automaar aangepast hadden... paste er ineens niet meer 2 keer drukken thee indus nu een iets grotere mok ) voor langer thee plezier!
![]()
daaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sweety-M klinkt ook niet echt trouwens...![]()
Thee? koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 07:29 schreef Barretje80 het volgende:
Ohe oeh oeh!!
ik heb een nieuwe Thee mok!
de huidige was te klein geworden toen ze de instellingen van de koffie automaar aangepast hadden... paste er ineens niet meer 2 keer drukken thee indus nu een iets grotere mok ) voor langer thee plezier!
![]()
Thee!!quote:
Goedemorgen mevrouw zwollequote:Op dinsdag 5 april 2011 07:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Sorry wok, dat ik gister ineens weg was, maar ik was om 9 uur al in slaap gevallen![]()
Thee wordt nu alweer gehaald voor mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Thee!!
zo.. maar eens m'n heerlijk warme bedje uit..
tot sraks in een nieuw topic met mijn alter ego!![]()
Goedemorgen gekke meneerquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw zwolle
[..]
Thee wordt nu alweer gehaald voor mij
hoe is het mevrouwquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneer
Tot strakjes Bar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |