Hehehehe die ging echt ergens voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nijn, doe eens niet 4x meer posten dan mij.
Weltrustenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
Ik gluurde net even op de ksc stats. De miljoenste post begint dichtbij te komen!
Ik ga trouwens wel. Fijne avond verder en tot de volgende ronde.
Ik zei al, die dagstats. En niet dat ik ergens echt voor ga, maar als ik ergens in de buurt kom en het net niet haal, vind ik het wel jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hehehehe die ging echt ergens voorBusted
Ik weet hoe dat is hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei al, die dagstats. En niet dat ik ergens echt voor ga, maar als ik ergens in de buurt kom en het net niet haal, vind ik het wel jammer.
Mijn record (quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei al, die dagstats. En niet dat ik ergens echt voor ga, maar als ik ergens in de buurt kom en het net niet haal, vind ik het wel jammer.
Ooit tijdens een uitvoering van Serieus Request zat ik dik in de 600, verder dan dat ben ik niet gekomen, Gemiddeld tussen de 50 en de 150 zo ongeveer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn record () was eerst net 698, ook wel jammer
Nu is het wel 700+
Woow, allround dagje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn record is 1137, maar dat is al van lang geleden
k heb wel vaker zulke dagen hoor, ik geloof dat mijn hele top-20 wel boven de 500 zit.quote:
Zit me af te vragen of ik écht zo egoīstisch benquote:
in een droom zit vaak een kern van waarheid, al is die soms wel erg symbolisch weergegevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 06:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zit me af te vragen of ik écht zo egoīstisch ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |