zo tussen 21:30 en 22:30quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe vroeg ga jij wel niet naar bed dan?
ik om 22:00, dan leest suikertaartjequote:Op dinsdag 5 april 2011 07:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe vroeg ga jij wel niet naar bed dan?
Dat zou ik echt niet redden danquote:
Ik doe niet aan teruglezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik om 22:00, dan leest suikertaartjeeen verhaaltje voor
doe maar eens terug lezen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:16 schreef RockNijntje het volgende:
(Ik weet niet of het een goede foto is, met telefoon gemaakt en meteen ge'upload)
[ afbeelding ]
het nacht tempo begint in te stortenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:18 schreef Barretje80 het volgende:
wat schetst mijn verbazing dat er nu alweeeeeer een topic de nacht heeft overleefd
zo maar eens uit bed.. maar het ligt zo lekker
das wel erg vroeg, ik ben vannacht zelfs nog paar keer wakker geworden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet redden dantoen ik nog zo vroeg op moest lag ik tussen 7 en 8 in bed 's avonds. En dat is kut, want tegen de tijd dat ik thuis was van werk was het half 6... eten, slapen, werken
de avond tempo niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het nacht tempo begint in te storten
mogge bar
Goedemorgen mevrouwquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:18 schreef Barretje80 het volgende:
wat schetst mijn verbazing dat er nu alweeeeeer een topic de nacht heeft overleefd
zo maar eens uit bed.. maar het ligt zo lekker
Ik wil ook een dagplanning zonder huiswerkquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das wel erg vroeg, ik ben vannacht zelfs nog paar keer wakker geworden.
maar scheelt dat ik met weinig slaap kan redden
Kom thuis rond 16:30 dan ff met de hond stoeien, laptopje aan, dan eten daarna lekker de avond door brengen en dan optijd naar bed
moet je eerst groot en wijs wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dagplanning zonder huiswerk
Ik heb best veel slaap nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das wel erg vroeg, ik ben vannacht zelfs nog paar keer wakker geworden.
maar scheelt dat ik met weinig slaap kan redden
Kom thuis rond 16:30 dan ff met de hond stoeien, laptopje aan, dan eten daarna lekker de avond door brengen en dan optijd naar bed
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ook een dagplanning zonder huiswerk
schoonheidsslaapjes ?quote:
Nou nou, da's ook niet liefquote:
morge Minkuukelquote:
ik ben gek, niet liefquote:
Mogguh Mquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge Minkuukel
[..]
ik ben gek, niet lief
Sweety-M klinkt ook niet echt trouwens...quote:
oi, goed bezigquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:29 schreef Barretje80 het volgende:
Ohe oeh oeh!!
ik heb een nieuwe Thee mok!
de huidige was te klein geworden toen ze de instellingen van de koffie automaar aangepast hadden... paste er ineens niet meer 2 keer drukken thee indus nu een iets grotere mok ) voor langer thee plezier!
![]()
daaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sweety-M klinkt ook niet echt trouwens...![]()
Thee? koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 07:29 schreef Barretje80 het volgende:
Ohe oeh oeh!!
ik heb een nieuwe Thee mok!
de huidige was te klein geworden toen ze de instellingen van de koffie automaar aangepast hadden... paste er ineens niet meer 2 keer drukken thee indus nu een iets grotere mok ) voor langer thee plezier!
![]()
Thee!!quote:
Goedemorgen mevrouw zwollequote:Op dinsdag 5 april 2011 07:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Sorry wok, dat ik gister ineens weg was, maar ik was om 9 uur al in slaap gevallen![]()
Thee wordt nu alweer gehaald voor mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Thee!!
zo.. maar eens m'n heerlijk warme bedje uit..
tot sraks in een nieuw topic met mijn alter ego!![]()
Goedemorgen gekke meneerquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw zwolle
[..]
Thee wordt nu alweer gehaald voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |