Je staat offline, doe eens af en aanmelden.quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben al de hele tijd online, maar ik zie jou ook niet online
quote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik over 24 lessen nooit meer
Done.quote:Op maandag 4 april 2011 23:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je staat offline, doe eens af en aanmelden.
RookNijntjequote:
Die heb je bij natuurkunde ookquote:
Scheikunde doet het spannende dingen, bij natuurkunde kom je niet veel verder dan water koken.quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
RookNijntje?
[..]
Die heb je bij natuurkunde ook.
knalproefjes, pennen slopen, etuis gooien en tennissen met gummen en mappenquote:
Of reepjes door puntjeszetters laten vallen om de snelheid te berekenenquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheikunde doet het spannende dingen, bij natuurkunde kom je niet veel verder dan water koken.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
knalproefjes, pennen slopen, etuis gooien en tennissen met gummen en mappen
quote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik dat hier vertelt, van dat proefje met natrium in dat afgesloten bakje?
Mijn scheikunde leraar gooide altijd met natte sponsen als je zat te kutten. Wegduiken ftw.
Ooit heeft iemand een spons die niet voor hem bedoelt was teruggegooid. Toen mocht ie zich melden.
Dat krijgen we volgend jaar bij ANW (Algemene NatuurWetenschappen)quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef sararaats het volgende:
De oerknal valt toch onder natuurkunde of vergis ik mij.
Sterrenkunde
Natrium reageert met water. Vliegt dan over het wateroppervlak heen en begint te roken en te spetteren enzo. Omdat meneer het bureau vooraan niet nat wilde hebben legde hij er een glazen plaatje op. Maar als iets op zo'n manier reageert bouwt er natuurlijk druk op, en dat had hij niet aan zien komen. Dat dekseltje klapte er behoorlijk hard af, hij schrok nog het hardst.quote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vertel over natrium in afgesloten bakje
Moet jij eens even heel goed opletten dan. In ALLES zit natuurkunde, maar je moet het wel willen zienquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheikunde doet het spannende dingen, bij natuurkunde kom je niet veel verder dan water koken.
Ik weet het. Anders kon ik geeneens op mijn stoel zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet jij eens even heel goed opletten dan. In ALLES zit natuurkunde, maar je moet het wel willen zien
Ohhh dat is hier al zooooo vaak gebeurdquote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Natrium reageert met water. Vliegt dan over het wateroppervlak heen en begint te roken en te spetteren enzo. Omdat meneer het bureau vooraan niet nat wilde hebben legde hij er een glazen plaatje op. Maar als iets op zo'n manier reageert bouwt er natuurlijk druk op, en dat had hij niet aan zien komen. Dat dekseltje klapte er behoorlijk hard af, hij schrok nog het hardst.
ANW is kut met perenquote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat krijgen we volgend jaar bij ANW (Algemene NatuurWetenschappen)
Nou inderdaad. Die verbrijzelde ruggewervel kan ik best en mooi natuurkundig verhaal van maken hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het. Anders kon ik geeneens op mijn stoel zitten.
mijn leraar scheikunde stootte een flesje Kalium van de kar,quote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Natrium reageert met water. Vliegt dan over het wateroppervlak heen en begint te roken en te spetteren enzo. Omdat meneer het bureau vooraan niet nat wilde hebben legde hij er een glazen plaatje op. Maar als iets op zo'n manier reageert bouwt er natuurlijk druk op, en dat had hij niet aan zien komen. Dat dekseltje klapte er behoorlijk hard af, hij schrok nog het hardst.
Niks N-profiel voor mijquote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ANW is kut met peren. Kun je beter ouderwets Natuur- en Sceikunde volgen...
quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn leraar scheikunde stootte een flesje Kalium van de kar,
dat was echt
Lokaal helemaal rood en half uitgefikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |