Moet jij eens even heel goed opletten dan. In ALLES zit natuurkunde, maar je moet het wel willen zienquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheikunde doet het spannende dingen, bij natuurkunde kom je niet veel verder dan water koken.
Ik weet het. Anders kon ik geeneens op mijn stoel zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet jij eens even heel goed opletten dan. In ALLES zit natuurkunde, maar je moet het wel willen zien
Ohhh dat is hier al zooooo vaak gebeurdquote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Natrium reageert met water. Vliegt dan over het wateroppervlak heen en begint te roken en te spetteren enzo. Omdat meneer het bureau vooraan niet nat wilde hebben legde hij er een glazen plaatje op. Maar als iets op zo'n manier reageert bouwt er natuurlijk druk op, en dat had hij niet aan zien komen. Dat dekseltje klapte er behoorlijk hard af, hij schrok nog het hardst.
ANW is kut met perenquote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat krijgen we volgend jaar bij ANW (Algemene NatuurWetenschappen)
Nou inderdaad. Die verbrijzelde ruggewervel kan ik best en mooi natuurkundig verhaal van maken hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het. Anders kon ik geeneens op mijn stoel zitten.
mijn leraar scheikunde stootte een flesje Kalium van de kar,quote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Natrium reageert met water. Vliegt dan over het wateroppervlak heen en begint te roken en te spetteren enzo. Omdat meneer het bureau vooraan niet nat wilde hebben legde hij er een glazen plaatje op. Maar als iets op zo'n manier reageert bouwt er natuurlijk druk op, en dat had hij niet aan zien komen. Dat dekseltje klapte er behoorlijk hard af, hij schrok nog het hardst.
Niks N-profiel voor mijquote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ANW is kut met peren. Kun je beter ouderwets Natuur- en Sceikunde volgen...
quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn leraar scheikunde stootte een flesje Kalium van de kar,
dat was echt
Lokaal helemaal rood en half uitgefikt
N&T + EC1 + BIO1 + IN + LAquote:
Joepie.quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
N&T + EC1 + BIO1 + IN + LA.
Bazenpakket.
JA HOOR! WE HEBBEN ER WEER EEN! HET OUDERWETSE PRETPAKKETquote:
Prffftquote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
JA HOOR! WE HEBBEN ER WEER EEN! HET OUDERWETSE PRETPAKKET
NE EN DU BI SK HWquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
N&T + EC1 + BIO1 + IN + LA.
Bazenpakket.
Die mensen heeft de maatschappij ook nodigquote:
Weinig.quote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, wij hadden gewoon VAKKEN![]()
![]()
eens kijken hoor.
NL, EN, WB, NA, SK, GS en AK
belachelijk eigenlijk.
Nou, inderdaadquote:Op maandag 4 april 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mensen heeft de maatschappij ook nodig
Economie heet dat tegenwoordig denk ik.quote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Tering ben ik echt al zo oud dat jullie dat niet weten?![]()
Ja.quote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Tering ben ik echt al zo oud dat jullie dat niet weten?![]()
Dan ben ik een uur aan het opsommenquote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, wij hadden gewoon VAKKEN![]()
![]()
eens kijken hoor.
NL, EN, WB, NA, SK, GS en AK
belachelijk eigenlijk.
Leg eens uit wat een Heliumflits is anders. Dat was ooit een beetje de grens van wat ik nog net begreepquote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef sararaats het volgende:
Sterren zijn lieve bolletjes gas
De theorie was moeilijker maar iets interessanter dan de praktijkVolkssterrenwacht Urania
KCV, wie dat ook ooit verzonnen heeft.quote:Op maandag 4 april 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik een uur aan het opsommen![]()
...
NL, EN, DU, FA, GS, NA, SK, WB, LA, IN, BI, EC, ANW, KCV, LO, MA, LIT
Misschien bedrijfskunde, wat heb je gedaan dan, HAVO, of een voorganger daarvan?quote:Op maandag 4 april 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee economie was echt een ander vak
Waar je examen in gedaan hebt, Klaus.quote:Op maandag 4 april 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik een uur aan het opsommen![]()
...
NL, EN, DU, FA, GS, NA, SK, WB, LA, IN, BI, EC, ANW, KCV, LO, MA, LIT
Geen idee, maar twee uur in de week pitten terwijl een ouwe vent staat te orakelen over griekse en romeinse goden was best chill.quote:
Daar heb ik dus examen in gedaan, Harriequote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar je examen in gedaan hebt, Klaus.
Havoquote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien bedrijfskunde, wat heb je gedaan dan, HAVO, of een voorganger daarvan?
Veel meer nut kan ik daar ook niet voor verzinnen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, maar twee uur in de week pitten terwijl een ouwe vent staat te orakelen over griekse en romeinse goden was best chill.
Ja, dan haal je er wel 7quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
het was boekhouden, kostprijsberekening en dat soort shizzlequote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen ik op de Havo zat had je dat niet meer...
quote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan haal je er wel 7
Ja, VWO is tegenwoordig minimaal 14 examenvakken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
En geen enkel vak gaat nog fatsoenlijk diep in op stof.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mijn collega Gabelstaplerfahrer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |