Bedrijfsecomie/bedrijfskunde, maar dat is MBO/HBO.quote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was boekhouden, kostprijsberekening en dat soort shizzle
Ik heb dat ooit eens (ja ja) bij de LOI gedaan. 3 vakken: Handels- en wetskennis, Bedrijfscalculatie en boekhouden zelf. Eerste twee waren eitjes maar dat boekhouden zelf wou er maar niet in. Het is ongelofelijk, maar ik kon gewoon niet bevatten wanneer geld nou positief of negatief genoteerd moest wordenquote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WAT?quote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, VWO is tegenwoordig minimaal 14 examenvakken ofzo![]()
...
En geen enkel vak gaat nog fatsoenlijk diep in op stof.
Oh ik weet het al, M&Oquote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gezien tijdens de cursus voor het heftruckcertificaatquote:Op maandag 4 april 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een held hè?
Ooit op school bekeken zelfs.
dat was het dusquote:Op maandag 4 april 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit eens (ja ja) bij de LOI gedaan. 3 vakken: Handels- en wetskennis, Bedrijfscalculatie en boekhouden zelf. Eerste twee waren eitjes maar dat boekhouden zelf wou er maar niet in. Het is ongelofelijk, maar ik kon gewoon niet bevatten wanneer geld nou positief of negatief genoteerd moest worden
Kies ik in Vrij Deelquote:Op maandag 4 april 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja! Dat was ik dus ook alweer vergeten. Management en Organisatie
Mocht je het bed niet in?quote:
Ohquote:Op maandag 4 april 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, had willen gaanmaar kon het niet laten
hoe groot ben je dan ?quote:Op maandag 4 april 2011 23:39 schreef sararaats het volgende:
Tijdens de les grootkeuken heeft de lerares bijna een kartonnen doos in de fik gestoken bij het flamberen van scampi's.
Ik wilde hulpkok worden maar ze vonden me te klein
Wat is het probleem van junkie zijn?quote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja![]()
moet me echt maar eens een weekje laten bannen
1m51,5quote:
Wow, ik winquote:
slaaptekortquote:Op maandag 4 april 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is het probleem van junkie zijn?
Vroeg jaquote:Op maandag 4 april 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd mijn bed in
Tot morgen
Jij bent nog erger dan mijquote:
Twee weken is te doenquote:Op maandag 4 april 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja iedere nacht 2 uur is ook niet alles
Dat zeg ikquote:Op maandag 4 april 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, maar als je wekker dan 4 uur later weer gaat
Ah, getrainde laatslaapskillsquote:
Idd. Ik heb wel hele lekkere dingen leren maken, alleen de kaft met recepten is destijds gepikt.quote:
gaat je niet lukkenquote:Op maandag 4 april 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ga Symphs voorbeeld maar volgen en ga slapen![]()
![]()
dag allemaal en truste voor straks
quote:Op maandag 4 april 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ga Symphs voorbeeld maar volgen en ga slapen![]()
![]()
dag allemaal en truste voor straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |