Daar heb ik dus examen in gedaan, Harriequote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar je examen in gedaan hebt, Klaus.
Havoquote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien bedrijfskunde, wat heb je gedaan dan, HAVO, of een voorganger daarvan?
Veel meer nut kan ik daar ook niet voor verzinnen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, maar twee uur in de week pitten terwijl een ouwe vent staat te orakelen over griekse en romeinse goden was best chill.
Ja, dan haal je er wel 7quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
het was boekhouden, kostprijsberekening en dat soort shizzlequote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen ik op de Havo zat had je dat niet meer...
quote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan haal je er wel 7
Ja, VWO is tegenwoordig minimaal 14 examenvakken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
En geen enkel vak gaat nog fatsoenlijk diep in op stof.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mijn collega Gabelstaplerfahrer?quote:
Bedrijfsecomie/bedrijfskunde, maar dat is MBO/HBO.quote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was boekhouden, kostprijsberekening en dat soort shizzle
Ik heb dat ooit eens (ja ja) bij de LOI gedaan. 3 vakken: Handels- en wetskennis, Bedrijfscalculatie en boekhouden zelf. Eerste twee waren eitjes maar dat boekhouden zelf wou er maar niet in. Het is ongelofelijk, maar ik kon gewoon niet bevatten wanneer geld nou positief of negatief genoteerd moest wordenquote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WAT?quote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, VWO is tegenwoordig minimaal 14 examenvakken ofzo![]()
...
En geen enkel vak gaat nog fatsoenlijk diep in op stof.
Oh ik weet het al, M&Oquote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gezien tijdens de cursus voor het heftruckcertificaatquote:Op maandag 4 april 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een held hč?
Ooit op school bekeken zelfs.
dat was het dusquote:Op maandag 4 april 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit eens (ja ja) bij de LOI gedaan. 3 vakken: Handels- en wetskennis, Bedrijfscalculatie en boekhouden zelf. Eerste twee waren eitjes maar dat boekhouden zelf wou er maar niet in. Het is ongelofelijk, maar ik kon gewoon niet bevatten wanneer geld nou positief of negatief genoteerd moest worden
Kies ik in Vrij Deelquote:Op maandag 4 april 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja! Dat was ik dus ook alweer vergeten. Management en Organisatie
Mocht je het bed niet in?quote:
Ohquote:Op maandag 4 april 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, had willen gaanmaar kon het niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |