Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
Met een klein inkomen merk je allesquote:
Oh, dat heb ik nog nietquote:Op maandag 4 april 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had kleedgeld, maar mijn tante had een kledingzaak dus ik kreeg best vaak gratis dingen
Welthuis wokjequote:
Ja, ik dacht dat het bijna onmogelijk was, maar roken kanquote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vertel mij watSymph heeft gezegd dat ie gaat stoppen als de heks weg is, ik hoop dat het hem lukt
![]()
Anders is het niet anders hoor, maar het is ZO vies....
quote:Op maandag 4 april 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het bijna onmogelijk was, maar roken kanzoenen
gewoon vies maken
ik geef het ook niet uitquote:Op maandag 4 april 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een klein inkomen merk je alles![]()
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het bijna onmogelijk was, maar roken kanzoenen
gewoon vies maken
Ik wil ook zo'n manquote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik geef het ook niet uit![]()
dat wordt gedaan voor me![]()
* wel.o.k mompelt iets over 3 vrouwen
En hoe ruikt de lush?quote:
quote:
Hoe kan hij dat nou weten, hij rooktquote:
als je 5 minuten in die winkel bent ben je spontaan van je verkoudheid afquote:
Beter dan een asbakquote:
mijn neus doet het uitermate goedquote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat nou weten, hij rookt
Ja he, weet je hoe groot z'n huis is? Met bubbelbadquote:
En je kleren ruiken niet meer naar rook!quote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je 5 minuten in die winkel bent ben je spontaan van je verkoudheid af
alleen niet zo handig dat sommige dingen eruit zien als etenswaarquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je kleren ruiken niet meer naar rook!
Nee, dat is veel te ver wegquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, weet je hoe groot z'n huis is? Met bubbelbadEn tuin
En ik mag dan zijn centjes uitgeven
Kom je ook mee?
Ruimte zat voor jou en Thijs
Nuut, want dan ben je bij mijquote:
Hoezo?quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta volledig in de negeer-stand vandaag... echt mega irritant
quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta volledig in de negeer-stand vandaag... echt mega irritant.
Zelfs in het verkeer val je heus niet op als je oversteekt met een kinderwagen, 2 kleine kindjes en een groter kind lopend naast een fiets
![]()
hartverzakking
Stom verkeerquote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Zelfs in het verkeer val je heus niet op als je oversteekt met een kinderwagen, 2 kleine kindjes en een groter kind lopend naast een fiets
![]()
hartverzakking
Hoiquote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
hartverzakking
Mits daadwerkelijk vol bierquote:Op maandag 4 april 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
Wil iemand nog een volle bierfles van 1,5 liter?
Nou enquote:
Bejaarden zijn serieus de grootste aso'squote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna nog zo'n oud fossiel wat over de stoep fietst en mijn kind dus bijna aanrijdt
Wat anders.quote:
Bah, sommige mensenquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna nog zo'n oud fossiel wat over de stoep fietst en mijn kind dus bijna aanrijdt
'Appelsap'quote:
gewoon in japan gaan wonen, daar lezen ze ook andersomquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn huiswerk weer in de verkeerde volgorde gemaakt![]()
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet wasquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Bejaarden zijn serieus de grootste aso's![]()
En maar klagen over de jongeren...quote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en![]()
[..]
Jij bent ook meegelseept zo'n lushwinkel inquote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je 5 minuten in die winkel bent ben je spontaan van je verkoudheid af
ookquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet was
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en![]()
[..]
anmorgen
Ik ben nog clean hoorquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent ook meegelseept zo'n lushwinkel in?
Nee, geduwdquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Slepen? Ruikt lekker!quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet was
Stomme doosquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En toen begon er ook nog een mama op het schoolplein tegen me te janken dat ik wat gezegd had over het feit dat haar zoon scheurend op zijn fiets over het schoolplein fietste
Wat heul niet mag...
kuttekop
Echt he.. allemaal in een half uurtje tijd, en ik was nog wel zo vrolijk vanmorgen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En toen begon er ook nog een mama op het schoolplein tegen me te janken dat ik wat gezegd had over het feit dat haar zoon scheurend op zijn fiets over het schoolplein fietste
Wat heul niet mag...
kuttekop
Echt he.. allemaal in een half uurtje tijd, en ik was nog wel zo vrolijk vanmorgen
Nee, er staat geseeptquote:
Te laatquote:Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stomme doosNiet te veel aantrekken en gewoon vrolijk blijven
![]()
Ah. Er was sprake van dwang en aan het eind van de rit moest de creditcard getrokken wordenquote:
Probeer maar zo te denken, het is niet jouw schuld dat dit allemaal is gebeurd.quote:
Als je nou dondermiddag al naar a'dam komt ipv 's avonds kan ik je ook mee sleuren de lush inquote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Er was sprake van dwang en aan het eind van de rit moest de creditcard getrokken worden?
Herkenbaar![]()
...
quote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je nou dondermiddag al naar a'dam komt ipv 's avonds kan ik je ook mee sleuren de lush in
*knuff*quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Wat heul niet mag...
kuttekop
Nee, ik wilde zelf 1 dingetje kopen en toen ging hij betalen terwijl ik nog vroeg "wat doe je nu"quote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Er was sprake van dwang en aan het eind van de rit moest de creditcard getrokken worden?
Herkenbaar![]()
...
Pardonquote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je nou dondermiddag al naar a'dam komt ipv 's avonds kan ik je ook mee sleuren de lush in
soms ben ik wel liefquote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wilde zelf 1 dingetje kopen en toen ging hij betalen terwijl ik nog vroeg "wat doe je nu"Dus, nuut
Weet ik ook wel, maar ik kan gewoon dan helemaal omslaan...quote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer maar zo te denken, het is niet jouw schuld dat dit allemaal is gebeurd.
Klinkt raar en lastig, zeker uit mijn vingertoppen, maar het klopt wel.
Nee sorry i'm not in the mood for marriagequote:
Minder lang bellenquote:
Jij bent te vaak liefquote:
Precies dat dus, ik zeg doenquote:
Zeepwinkelquote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet geen eens wat het is![]()
Blijkbaar een winkel met geurtjes etc.
Jaquote:
Whehehe. Je geeft dus toe dat hij daar wel onder dwang binnen wasquote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wilde zelf 1 dingetje kopen en toen ging hij betalen terwijl ik nog vroeg "wat doe je nu"Dus, nuut
Begrijp ik en ik mag eigenlijk niks zeggen. Ik ben daar helemaal erg in. Maar ben daarvoor nu ook met die training bezig.quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik kan gewoon dan helemaal omslaan...
[..]
RIJBEWIJSquote:
Nopequote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe. Je geeft dus toe dat hij daar wel onder dwang binnen was.
Zou dat ook een keer gewoon niet grappig meer zijn?quote:
50 cent op de markt in R'damquote:
Gewoon, neuken dan?quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik kan gewoon dan helemaal omslaan...
[..]
Nee sorry i'm not in the mood for marriage![]()
Wie ga je inzepen? MPG?quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies dat dus, ik zeg doen
[..]
Zeepwinkel
Ik heb em lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou dat ook een keer gewoon niet grappig meer zijn?
Maar jeweet, mamamuckquote:
Ja, en we moeten nog haken, dus we moeten nog nog een keer afsprekenquote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWe zijn m'n nagels vergeten
Dus nu moet ik nog wel een keer komen
![]()
twee kwartjes op de markt in Rotterdamquote:
Nou als je die nu van Zwolle naar Eindhoven brengt is het een enorme plakzooi, dus ik pas.quote:
Maximaal effectquote:Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, er staat geseeptDa's nog beter
Neuh, doet ie maar zelfquote:
Oeh nicequote:Op maandag 4 april 2011 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
twee kwartjes op de markt in Rotterdam
Ik had al zachtgroene met een parelmoer glansje, en nu heb ik blauw/groen met zilveren glittertjes![]()
Wat staat er tegenoverquote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies dat dus, ik zeg doen
[..]
Zeepwinkel
quote:Op maandag 4 april 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou dat ook een keer gewoon niet grappig meer zijn?
ik ik ik ik ik ik ik ik ik!quote:
Preciesquote:Op maandag 4 april 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Net als uit eten gaan
![]()
Oeh Joysa, over rijbewijs:
http://aanbieding.marktpl(...)voor-de-prijs-van-1/
Dit iets voor jou misschien?
Ja, in het flesje leek het donkerblauw, maar op mijn nagels is het meer blauwgroenquote:
Oeh dankje!quote:Op maandag 4 april 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Net als uit eten gaan
![]()
Oeh Joysa, over rijbewijs:
http://aanbieding.marktpl(...)voor-de-prijs-van-1/
Dit iets voor jou misschien?
Ow, dat verklaartquote:
Volgende week?quote:Op maandag 4 april 2011 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar jeweet, mamamuck
[..]
Ja, en we moeten nog haken, dus we moeten nog nog een keer afspreken
[..]
twee kwartjes op de markt in Rotterdam
Ik had al zachtgroene met een parelmoer glansje, en nu heb ik blauw/groen met zilveren glittertjes![]()
Weet je het merk zo toevallig?quote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, in het flesje leek het donkerblauw, maar op mijn nagels is het meer blauwgroen
Beetje petrol zeg maar
Doe er een avond en nacht bij, en ik ga het overwegenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe er een avond en nacht bij, en ik ga het overwegen.
Wel in zijn huis, anders zit jij met de troep!quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Avond is incl, nacht ook, maar niet in 1 bed
Oh en de ochtend erna zit er ook bij
Whehehe....quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Avond is incl, nacht ook, maar niet in 1 bed
Oh en de ochtend erna zit er ook bij
Nee, een huis van een vriend van 'mquote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel in zijn huis, anders zit jij met de troep!
In Amsterdam. Dus bij geen van ons beiden thuisquote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel in zijn huis, anders zit jij met de troep!
Ook hendig!quote:
Ik zou zeggen, houd dat soort acties (groupon enzo) in de gaten, komt vast wel weer terugquote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oeh dankje!
Maar ik heb het geld nu gewoon echt niet, en die bon is maar 6 maanden geldig
Wel lief dat je eraan denkt
Hm slim ja, nooit aan gedachtquote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, houd dat soort acties (groupon enzo) in de gaten, komt vast wel weer terugIs echt tof, soms zitten er leuke dingen tussen
Heb een bioscoopbon van 7,50 gescored voor een euro, voor 12,50 naar zo'n stand up comedy club in a'dam en 10 euro besteltegoed voor een 5 euro voor justeat
Dat is primaquote:
Klein budget he, dan word je creatiefquote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm slim ja, nooit aan gedacht
Thanks voor de tip
Ook nog precies de goede ookquote:
Woahquote:Op maandag 4 april 2011 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klein budget he, dan word je creatiefHeb vorig jaar voor minimaal 200 euro aan gratis spullen geregeld
Heerlijk
er is maar 1 perenijs!quote:
Deurne boekt vooruitgangquote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Zo zo, wat een luxe, internet werkt een keer langer dan 5 minuten
Je eet graag karton?quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt de hele doos en gaat in een hoekje zitten smullen.
Ik denk dat je een beetje misselijk word van 12 perenijsjes.quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij laat anderen ook al aan pennen sabbelen!quote:
Het werkte goed tot dat UPC eraan had gewerktquote:
verbrand!quote:Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef Barreltje het volgende:
wat is er met de rode folders gebeurd??
Groen gewordenquote:Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef Barreltje het volgende:wat is er met de rode folders gebeurd??
Oeh bah. Gekke mensen die inwoners van Zandvoortquote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij laat anderen ook al aan pennen sabbelen!
ik haaaaat veranderingen!quote:
Okee, lastig. Ik heb hier Telfort, ben er wel tevreden over.quote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het werkte goed tot dat UPC eraan had gewerkt
quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik zie dat nu eigenlijk best wel voor mequote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* MPG mept Mart en pakt hem de ijsjes af.
Een meisje met een MIquote:Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik zie dat nu eigenlijk best wel voor me
Wazzerdan?quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga denk ik maar een doos kleenx op mijn bureau zetten.
Het lijkt wel uithuildag vandaag
Ik zou het IRL ook gerust doenquote:Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik zie dat nu eigenlijk best wel voor me
Heb je ook al zo'n rode sofa in je kamer staan?quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Neuh hoor. Maar meestal zijn het toch de mannen met een MIquote:
Ik zou ook janken als ik tegenover jou zou moeten zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Ja. Joysa gaat haar voorraad verkiopenquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
Wacht.. Ik las ergens iets over nagellak
OMG WANTZZZZquote:
Maar dat zijn heeeuuul andere MI'squote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh hoor. Maar meestal zijn het toch de mannen met een MI
dan heb je mijn mail vandaag nog niet gelezenquote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe.quote:
Ach alle veranderingen zijn in het begin altijd niks, omdat het anders is. Maar over een tijdje zeuren we niet meer en weten we niet andersquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Nieuwe lay-out in de topique weergave?
Ik vind het maar niks
HoiHoi!
En ik heb afgelopen weekend nog maar nieuwe nagellaken gekochtquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG WANTZZZZ
Maar ik weet zeker dat dat gelogen is![]()
Ze weet het alleen zelf nog nietquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG WANTZZZZ
Maar ik weet zeker dat dat gelogen is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mitralisinsufficiëntie?quote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat zijn heeeuuul andere MI's
Nee, die staat hierquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook al zo'n rode sofa in je kamer staan?
Chaisequote:
da's balen manquote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
Leuk Randstad wil dat ik van deel a naar deel b ga en ik ben ineens mijn vakantieuren en bijslag kwijt.................
WTF!
Holadioquote:
Burka? Gewoon over je hoofd flikkeren!quote:Op maandag 4 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je zo'n vierkante sjaal precies moet vouwen zodat ie uhh normaal zit![]()
Uitzendbureaus zijn enorme falers jaquote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
Leuk Randstad wil dat ik van deel a naar deel b ga en ik ben ineens mijn vakantieuren en bijslag kwijt.................
WTF!
Gewoon, dubbelvouwen en dan voor je mond langs.quote:Op maandag 4 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je zo'n vierkante sjaal precies moet vouwen zodat ie uhh normaal zit![]()
Het zou ook eens een keer wél in een keer goed gaan bij een UZBquote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
WTF!
Saraquote:
ieeeeeh burka'squote:Op maandag 4 april 2011 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Burka? Gewoon over je hoofd flikkeren!
deel a?/ deel b ??quote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
WTF!
Klinkt als een soort rijbewijs?quote:
Ik wel. Ik werkte eerst via Start Eindhoven en ben daarna via Start Geldrop aan het werk gegaan bij die bekende koekproducent. Kreeg geen post meer enzo, heb zelfs geen kerstgeschenk gekregen dat jaar. Communicatie tussen beide vestigingen was dus waardeloos.quote:Op maandag 4 april 2011 16:12 schreef JJH het volgende:
De tijd dat ik via uitzendbureaus aan het werk was heb ik geen klagen gehad.
Maar hier zou ik niet mee accoord gaan.
ik zat bij Randstad Uitzendburo en moest zonodig van hun naar payroll Randstad ofzoquote:
Hij zal wel Fase A en Fase B bedoelen. Heeft iets met de tijd te maken hoe lang je er werkt als ik me niet vergis.quote:
Ik denk de positie als UItzendkracht. Als je begint te werken kom je in a terecht. Na verloop van tijd krijg je een B-overeenkomst, heb je meer rechten enzo. Uiteindelijk kom je in C terecht wat een vast dienstverband betekent.quote:
Daar heb ik ook een beetje last van. Heb daarom nu dus al 3 jaar geen betaalde baan.quote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het niet zo voor uitzendbureaus en helemaal niet voor de VDAB.
Door m'n handicap stuit ik op onbegrip van beide kanten.
quote:
ik ben ook al 14 jaar werkloosquote:Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef RockNijntje het volgende:
Niet zeuren mensen, ik heb al bijna 15 jaar geen betaalde baan
Zo zou ik pj niet omschrijvenquote:Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Er ligt beneden een geile zak patatje joppie![]()
Ik zeur ook niet. Daarnaast ben ik in totaal al meer dan 25 jaar werkeloos. Beat thatquote:Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef RockNijntje het volgende:
Niet zeuren mensen, ik heb al bijna 15 jaar geen betaalde baan
Niet ex hoor, gewoon huurquote:Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt trouwens exact zo'n woningbouwkeuken als ik heb.
Ex-huur of niet?
hoezo niet, als ik vragen mag?quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef sararaats het volgende:
Ik kan niet betaald gaan werken en dat doet pas pijn.
Gelukkig bestaat er vrijwilligerswerk.
Maar nu wel klaar?quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest even mijn ontplofte woonkamer opruimen
Nee, liever nietquote:Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet. Daarnaast ben ik in totaal al meer dan 25 jaar werkeloos. Beat that
quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest even mijn ontplofte woonkamer opruimen
Weet ik, ik heb ook een tijdje niet kunnen werken. Kan nog steeds niet volle dagen aan.quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef sararaats het volgende:
Neuh, ik werk niet en TJ heeft een uitzendcontract, dus we hurenquote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht koop.
Ik heb alleen beukenfrontjes met zwarte greepjes.
Jaren 30 huizen.
Ik hou m'n YT-account nooit bijquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Inbox (51)
Persoonlijke berichten (12)
Met jou gedeeld (8)
Reacties (6)
Uitnodigingen voor vriendschap (25)
Kom ik één weekje niet op m'n YouTube account
Ik ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef sararaats het volgende:
Jullie hebben echt zo'n mooi huisjequote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
WTF, om
[..]
Neuh, ik werk niet en TJ heeft een uitzendcontract, dus we huren
En ja, jaren 30 huizen
Gelukkig zijn er nog wat details bewaard gebleven
Ik ben er nog steeds zooooo blij meequote:Op maandag 4 april 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie hebben echt zo'n mooi huisje
Weet ik. Maar serieus helpt het je echt als hier iemand roept. knuff enzo?quote:
Got it!quote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gastouder en heb zelf 2 kinderen... you do the math
quote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zat met semtex te spelen, en dat ging mis.
Da's klote kerelquote:
Jaren 20 huizen zijn beterquote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
WTF, om
[..]
En ja, jaren 30 huizen
kerel?quote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's klote kerel
Doe je nu vrijwilligerswerk?
Het is mevrouw hoorquote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's klote kerel
Ik heb een jaren zestig flatje, en heb ook nog paneeldeuren erin zitten, ze hebben alleen die ouderwetse zwarte deurklinken eraf gesloopt, er zitten nu van die moderne nieuwbouwdingen op.quote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
WTF, om
[..]
En ja, jaren 30 huizen
woeps, ik noem iedereen kerel, gaat vaak perongelukquote:Op maandag 4 april 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kerel?
Sinds wanneer is Sara een jongensnaam?
kerelquote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's klote kerel
pgrferrari en RockNijntje sitting in a tree on a roof.....quote:
Mwoa. Zo bot was het niet hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
O kut ik ben weer een botte lul geweest. Zo bedoelde ik het niet PGR
eerst verliefd, toen getrouwd...quote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
pgrferrari en RockNijntje sitting in a tree on a roof.....
Oh, dude zeg ik ook altijdquote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
woeps, ik noem iedereen kerel, gaat vaak perongeluk
of dude, een van de twee.
En toen met een hoop drama, geschreeuw en gegooi met spullen uit elkaarquote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eerst verliefd, toen getrouwd...
En daarna als een stel konijnen...quote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eerst verliefd, toen getrouwd...
Dus je komt een leuk meisje tegen en je vraagt haar om wat te gaan drinken zeg jequote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
woeps, ik noem iedereen kerel, gaat vaak perongeluk
of dude, een van de twee.
toen kwam Nijner met een baby aangesjouwd...quote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En toen met een hoop drama, geschreeuw en gegooi met spullen uit elkaar![]()
Heerlijkquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En toen met een hoop drama, geschreeuw en gegooi met spullen uit elkaar![]()
En zolang PGR niet erkend heeft, heeft Nijn geen poot om op te staanquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
toen kwam Nijner met een baby aangesjouwd...
Ehh, zo gaat dat bij mij iig niet, maar soms is het wel irritant, ik probeer het af te lerenquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus je komt een leuk meisje tegen en je vraagt haar om wat te gaan drinken zeg je
Hey kerel, wil je met me wat gaan drinken?
quote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
pgrferrari en RockNijntje sitting in a tree on a roof.....
bluhquote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een jaren zestig flatje, en heb ook nog paneeldeuren erin zitten, ze hebben alleen die ouderwetse zwarte deurklinken eraf gesloopt, er zitten nu van die moderne nieuwbouwdingen op.
en ging PGR er als een haas vandoorquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hé hé, gebruik mijn naam niet voor de avonturen die je met je vriendin beleefdquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef Pheno het volgende:
Als RN maar niet als als kerstmaal wordt verslonden!
NOOOOOOOOOOquote:
De overheid heeft me een aantal jaren onvruchtbaar gemaakt, ze wouden niet dat ik me ging vermenigvuldigen, want dan zou het pas echt goed mis gaan met onze samenlevingquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé hé, gebruik mijn naam niet voor de avonturen die je met je vriendin beleefd
"Het was kerstochtend 1961, ik weet het nog zo goed....."quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef Pheno het volgende:
kuipjequote:
Ik had ze best willen houden, ook al zagen ze er niet echt meer uit. Karakter.quote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
bluh
Hier hadden ze triplex over de originele deurposten heen getimmerd
Een project waarbij je kaartjes naar het buitenland stuurt en random kaartjes terugkrijgtquote:
het konijnenhok was leeg.quote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Het was kerstochtend 1961, ik weet het nog zo goed....."
Preciesquote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had ze best willen houden, ook al zagen ze er niet echt meer uit. Karakter.
Dat is wel een boel.quote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef Muck het volgende:
Mag een huisbaas 60 euro administratiekosten rekenen om een naam toe te voegen op een hhuurcontracht?
Is het een grietje?quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
Waarom zie ik typefoutjes nou weer pas op het moment dat ik op verzenden drukte... nu heeft iemand een mail met een vriendelijke griet in plaats van een vriendelijke groet erin.
Wel aardig dat je iemand een vriendelijke griet wenst. Je zou ook een heks kunnen wensen!quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
Waarom zie ik typefoutjes nou weer pas op het moment dat ik op verzenden drukte... nu heeft iemand een mail met een vriendelijke griet in plaats van een vriendelijke groet erin.
Ik vind het nogal belachelijk eigenlijkquote:
dat is nogal forsquote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het nogal belachelijk eigenlijk
quote:
Het was een mail aan een vrouw, dus geen idee of ze een griet leuk vindt om te krijgenquote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel aardig dat je iemand een vriendelijke griet wenst. Je zou ook een heks kunnen wensen!
met vriendelijk griet,quote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Het was een mail aan een vrouw, dus geen idee of ze een griet leuk vindt om te krijgen.
Het is al 14x goed gegaan hoorquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef Pheno het volgende:
Alsof jij dat erg zou vindenquote:
Volgens mij was ze wel getrouwd hoor, ze had namelijk een dubbele achternaamquote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met vriendelijk griet,
Damart
en weer een kans verkloot
het kan nog pijnlijker hoorquote:Op maandag 4 april 2011 16:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met vriendelijk griet,
Damart
en weer een kans verkloot
Haters gonna hatequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |