Nee, er staat geseeptquote:
Te laatquote:Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stomme doosNiet te veel aantrekken en gewoon vrolijk blijven
![]()
Ah. Er was sprake van dwang en aan het eind van de rit moest de creditcard getrokken wordenquote:
Probeer maar zo te denken, het is niet jouw schuld dat dit allemaal is gebeurd.quote:
Als je nou dondermiddag al naar a'dam komt ipv 's avonds kan ik je ook mee sleuren de lush inquote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Er was sprake van dwang en aan het eind van de rit moest de creditcard getrokken worden?
Herkenbaar![]()
...
quote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je nou dondermiddag al naar a'dam komt ipv 's avonds kan ik je ook mee sleuren de lush in
*knuff*quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En toen begon er ook nog een mama op het schoolplein tegen me te janken dat ik wat gezegd had over het feit dat haar zoon scheurend op zijn fiets over het schoolplein fietste
Wat heul niet mag...
kuttekop
Echt he.. allemaal in een half uurtje tijd, en ik was nog wel zo vrolijk vanmorgen
Nee, ik wilde zelf 1 dingetje kopen en toen ging hij betalen terwijl ik nog vroeg "wat doe je nu"quote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Er was sprake van dwang en aan het eind van de rit moest de creditcard getrokken worden?
Herkenbaar![]()
...
Pardonquote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je nou dondermiddag al naar a'dam komt ipv 's avonds kan ik je ook mee sleuren de lush in
soms ben ik wel liefquote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wilde zelf 1 dingetje kopen en toen ging hij betalen terwijl ik nog vroeg "wat doe je nu"Dus, nuut
Weet ik ook wel, maar ik kan gewoon dan helemaal omslaan...quote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer maar zo te denken, het is niet jouw schuld dat dit allemaal is gebeurd.
Klinkt raar en lastig, zeker uit mijn vingertoppen, maar het klopt wel.
Nee sorry i'm not in the mood for marriagequote:
Minder lang bellenquote:
Jij bent te vaak liefquote:
Precies dat dus, ik zeg doenquote:
Zeepwinkelquote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet geen eens wat het is![]()
Blijkbaar een winkel met geurtjes etc.
Jaquote:
Whehehe. Je geeft dus toe dat hij daar wel onder dwang binnen wasquote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wilde zelf 1 dingetje kopen en toen ging hij betalen terwijl ik nog vroeg "wat doe je nu"Dus, nuut
Begrijp ik en ik mag eigenlijk niks zeggen. Ik ben daar helemaal erg in. Maar ben daarvoor nu ook met die training bezig.quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik kan gewoon dan helemaal omslaan...
[..]
RIJBEWIJSquote:
Nopequote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe. Je geeft dus toe dat hij daar wel onder dwang binnen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |