Ja he, weet je hoe groot z'n huis is? Met bubbelbadquote:
En je kleren ruiken niet meer naar rook!quote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je 5 minuten in die winkel bent ben je spontaan van je verkoudheid af
alleen niet zo handig dat sommige dingen eruit zien als etenswaarquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je kleren ruiken niet meer naar rook!
Nee, dat is veel te ver wegquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, weet je hoe groot z'n huis is? Met bubbelbadEn tuin
En ik mag dan zijn centjes uitgeven
Kom je ook mee?
Ruimte zat voor jou en Thijs
Nuut, want dan ben je bij mijquote:
Hoezo?quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta volledig in de negeer-stand vandaag... echt mega irritant
quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta volledig in de negeer-stand vandaag... echt mega irritant.
Zelfs in het verkeer val je heus niet op als je oversteekt met een kinderwagen, 2 kleine kindjes en een groter kind lopend naast een fiets
![]()
hartverzakking
Stom verkeerquote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Zelfs in het verkeer val je heus niet op als je oversteekt met een kinderwagen, 2 kleine kindjes en een groter kind lopend naast een fiets
![]()
hartverzakking
Hoiquote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
hartverzakking
Mits daadwerkelijk vol bierquote:Op maandag 4 april 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
Wil iemand nog een volle bierfles van 1,5 liter?
Nou enquote:
Bejaarden zijn serieus de grootste aso'squote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna nog zo'n oud fossiel wat over de stoep fietst en mijn kind dus bijna aanrijdt
Wat anders.quote:
Bah, sommige mensenquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna nog zo'n oud fossiel wat over de stoep fietst en mijn kind dus bijna aanrijdt
'Appelsap'quote:
gewoon in japan gaan wonen, daar lezen ze ook andersomquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn huiswerk weer in de verkeerde volgorde gemaakt![]()
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet wasquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Bejaarden zijn serieus de grootste aso's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |