Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heeft een verzuimpercentage van 70% in zijn team
Nou, dan ga ik ook maar eens wat doenquote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
balkon vegen
Was ophangen, boodschap doen, foto's uploaden, balkon vegen![]()
Ja, maar je vond de deurknopjes en de kaartjes ook al leukquote:Op maandag 4 april 2011 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon leuk om te doen. En lekker.En voooral ook makkelijk!
Die deurknopjes heb ik niet op gereageerd, kaartje vond ik inderdaad tof.quote:Op maandag 4 april 2011 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar je vond de deurknopjes en de kaartjes ook al leuk
Gat-verdamme.quote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Zit op de wc in het ziekenhuis, ligt er op de grond wc papie in een puntje met poep eraanAlsof ze hem zo in de poeperd hebben gestoken
Wat zijn mensen toch goor
Lijkt mij vrij normaal hoor, wc-papier in je achteruitgang stoppen om de boel schoon te vegen... alleen was dit dan iemand die niet in de wc-pot kon mikkenquote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Zit op de wc in het ziekenhuis, ligt er op de grond wc papie in een puntje met poep eraanAlsof ze hem zo in de poeperd hebben gestoken
en bedankt voor de informatiequote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Oh, sorry, maar dan nogquote:Op maandag 4 april 2011 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Die deurknopjes heb ik niet op gereageerd, kaartje vond ik inderdaad tof.
Ieuwl. TMIquote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Ik kreeg ooit de vraag of ik zo vies was dat ik keek naar mijn wc-papier als ik had gepoept.quote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij normaal hoor, wc-papier in je achteruitgang stoppen om de boel schoon te vegen... alleen was dit dan iemand die niet in de wc-pot kon mikken.
* Kuukske schuift schaaltje fruit weer terug richting koelkast.quote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdammevieze mensen
Sommige mensen zijn nou eenmaal gekquote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef DaMart het volgende:
Hoe kan iemand die suikerkaartjes nou niet tof vinden!
Zaten er aamb... aardbeien in?quote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske schuift schaaltje fruit weer terug richting koelkast..
Gelukkig niet.quote:
Ik kijk ook altijd even hoor. Anders blijf je uren vegen terwijl het al lang niet meer nodig isquote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de vraag of ik zo vies was dat ik keek naar mijn wc-papier als ik had gepoept.
Mijn wedervraag hoe je anders moest weten of het schoon was vonden ze maar raar
Jawelquote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
jullie worden nu toch niet echt misselijk van een verhaaltje over poep aan een papiertje?
Echtquote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij normaal hoor, wc-papier in je achteruitgang stoppen om de boel schoon te vegen... alleen was dit dan iemand die niet in de wc-pot kon mikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |