Okee, lastig. Ik heb hier Telfort, ben er wel tevreden over.quote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het werkte goed tot dat UPC eraan had gewerkt
quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt de hele doos en gaat in een hoekje zitten smullen.
ik zie dat nu eigenlijk best wel voor mequote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* MPG mept Mart en pakt hem de ijsjes af.
Een meisje met een MIquote:Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik zie dat nu eigenlijk best wel voor me
Wazzerdan?quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga denk ik maar een doos kleenx op mijn bureau zetten.
Het lijkt wel uithuildag vandaag
Ik zou het IRL ook gerust doenquote:Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik zie dat nu eigenlijk best wel voor me
Heb je ook al zo'n rode sofa in je kamer staan?quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Neuh hoor. Maar meestal zijn het toch de mannen met een MIquote:
Ik zou ook janken als ik tegenover jou zou moeten zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Ja. Joysa gaat haar voorraad verkiopenquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
Wacht.. Ik las ergens iets over nagellak
OMG WANTZZZZquote:
Maar dat zijn heeeuuul andere MI'squote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh hoor. Maar meestal zijn het toch de mannen met een MI
dan heb je mijn mail vandaag nog niet gelezenquote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe.quote:
Ach alle veranderingen zijn in het begin altijd niks, omdat het anders is. Maar over een tijdje zeuren we niet meer en weten we niet andersquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Nieuwe lay-out in de topique weergave?
Ik vind het maar niks
HoiHoi!
En ik heb afgelopen weekend nog maar nieuwe nagellaken gekochtquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG WANTZZZZ
Maar ik weet zeker dat dat gelogen is![]()
Ze weet het alleen zelf nog nietquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG WANTZZZZ
Maar ik weet zeker dat dat gelogen is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mitralisinsufficiėntie?quote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat zijn heeeuuul andere MI's
Nee, die staat hierquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook al zo'n rode sofa in je kamer staan?
Chaisequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |