Je bent de 2e die het vraagtquote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij je katten eigenlijk naar Sophie Hildebrand vernoemd?
Ik begon met een gulden per weekquote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dus, maar dat begrijpt niet iedereen
Ik kreeg toen een bedrag per week waar steeds 0.50 bijkwam als ik jarig was geweest
quote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Aangezien die mevrouw Sophie Hilbrand heet, denk ik het niet
Stoppen met roken. Nagellak de deur uit doen. Minder zuipen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil ook, en ik kan het ook wel. Maar toch doe ik het niet
Dat zijn mensen die vast niet met geld om kunnen gaanquote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dus, maar dat begrijpt niet iedereen
Ik kreeg toen een bedrag per week waar steeds 0.50 bijkwam als ik jarig was geweest
Vooral roken, reken maar eens uit wat dat je scheelt, om nog maar te zwijgen over je gezondheid en de stank die het met zich meebrengtquote:Op maandag 4 april 2011 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Stoppen met roken. Nagellak de deur uit doen. Minder zuipen.
Okeequote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent de 2e die het vraagtMaar nee, naar Sofie en Hilde uit De wereld van Sofie
En daar komt het dus vaak op neer ja...quote:Op maandag 4 april 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die vast niet met geld om kunnen gaan
en wie was hilde dan??quote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent de 2e die het vraagtMaar nee, naar Sofie en Hilde uit De wereld van Sofie
Ik heb daar nooit wat van gemerkt, ik gaf het alsnog uit, maar dan aan andere dingenquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral roken, reken maar eens uit wat dat je scheelt, om nog maar te zwijgen over je gezondheid en de stank die het met zich meebrengt
Dat gaat bij mij dus inderdaad dan ook gebeurenquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit wat van gemerkt, ik gaf het alsnog uit, maar dan aan andere dingen
das hier ook het probleemquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit wat van gemerkt, ik gaf het alsnog uit, maar dan aan andere dingen
Dus, niets van aantrekkenquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En daar komt het dus vaak op neer ja...
Hilde is de dochter van een meneer en die stuurde kaartjes naar haar en die ontving Sofie. Later blijkt die vader dan de schrijver van het verhaal te zijnquote:
Ja, de rest is gewoon wel waar, die stankquote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij dus inderdaad dan ook gebeuren
Mja, ik moet toch wel stoppen ooit.
Dat is ook een keuze die je zelf maakt toch?quote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die staat er gewoon in hoorquote:
Mijn geld is daar anders heel goed in.quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is ook een keuze die je zelf maakt toch?Het is niet dat dat geld zichzelf uitgeeft
![]()
Kijk, DAT klinkt pas verwend!quote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou ook écht niet weten wanneer ik voor het laatst iets gekocht heb(zelf betaald bedoel ik dan)
Vertel mij watquote:Op maandag 4 april 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de rest is gewoon wel waar, die stank
dat heb ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geld is daar anders heel goed in.
Ik krijg het, en dan is het ineens op
Ik krijg wat ik nodig heb (voedsel, kleren, etc)quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geld is daar anders heel goed in.
Ik krijg het, en dan is het ineens op
en ik zie het vaak niet eensquote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet mijn geld nou ook altijd
Foei! Stout geld!
Ik had kleedgeld, maar mijn tante had een kledingzaak dus ik kreeg best vaak gratis dingenquote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg wat ik nodig heb (voedsel, kleren, etc)
Ik zou het slaanquote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet mijn geld nou ook altijd
Foei! Stout geld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |