Check, overgang is wel heel groot ineensquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
In de tuin uit de wind is het al te warm voor mij.
Vast wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef borisz het volgende:
Garnalen in de marinade. Ben benieuwd of het zal smaken straks
.
Dit is op 1 toevallige lokatie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:40 schreef Vork het volgende:
Gaat nu iedereen tegelijk barbecueen, of is dat toevalligerwijs op een en dezelfde lokatie?
Makreel is ook gevuld en dichtgebondenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef borisz het volgende:
Garnalen in de marinade. Ben benieuwd of het zal smaken straks
.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Makreel is ook gevuld en dichtgebondenEn de aardappelsalade is errug goed al zeg ik het zelf
![]()
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
En natuurlijk een gezellige BBQ gewenst voor de BBQ'ers. Pics afterwards!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn Garmin GPSmap 62st is net bezorgd
Helaas alleen het hoofdkanaal maar het is wel leuk jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:18 schreef golfer het volgende:
Leuk dat Sport1 gratis. Wayne Rooney heeft het op z'n heupen en werkt gewoon een 2-0 achterstand weg.
Leuk speelgoed, denk ik?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn Garmin GPSmap 62st is net bezorgd
Nee, die zet ik pas rond 16:30 aan.quote:
quote:
Je mag altijd bellen hoor, 06-barbecuequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die zet ik pas rond 16:30 aan.
Hopelijk lukt het mij een keertje zonder TAV's deskundige begeleiding.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je mag altijd bellen hoor, 06-barbecue
Oh. Ik wist dat ik iets fout had gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:35 schreef TAV74 het volgende:
En je weet het hè Golfer: altijd van je af rijgen met de sate
Bluezzie plakt er wel even een vrolijk pleistertje opquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh. Ik wist dat ik iets fout had gedaan.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
super snelle kaartweergave en heel europa voorgeprogrammeerd tot redelijk detail
lekker fikkiequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik zal zo de barbecue ook maar eens klaar gaan zettenHet waait wel aardig inmiddels trouwens
Leuk! Foto's!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Stuffed fish van Pee is goed gelukt![]()
Ziet er echt prachtig uit en smaakt heerlijk!
Ja, dat bedoelde ik ook hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef Bluezz het volgende:
Ja er zijn foto's en filmpjes maar niet nuZijn nog laaaaaaaang niet klaar, moest alleen ff hier boven de satésaus verwarmen
Zo is dat!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef AnneX het volgende:
Nou Krakke, dan genieten / genoten wij dan maar van onze voorjaarsschoonmaak en
plantjes...als hullie bij elkaar aan het bbq zitten.
Ja heerlijk, een zingende merel is echt voorjaar!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef z80 het volgende:
gras voor de eerste keer dit jaar gemaaid. viel mee, niet zo heel erg hoog dit keer.
vogels zijn ook weer duidelijk aanwezig.
Echte kraaien? of kauwen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef AnneX het volgende:
De merels worden overheersd door de kraaien die nondeju een nest hebben gemaakt voor ons
slaapk. raam: wat een takke herrie alsmaar vanaf 's morgens héel vroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kauwen zijn kleiner en hebben wat grijs op hun kop. Kraaien zijn helemaal zwart.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:00 schreef AnneX het volgende:
Geen zin om te zoeken... kun je mij het verschil uitleggen tussen kauwen en kraaien ?
Oh ja, jij houdt niet van voetbal he.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef golfer het volgende:
vol! en nu zitten ze hier voetbal te kijken![]()
/FF
jawel hoor, soms wel. alleen dit is Twente - PSV en daar heb ik alletwee niks mee. Straks krijgen we ijs met fruiiiiittttttquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt niet van voetbal he.
Getsie, vitaminen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
jawel hoor, soms wel. alleen dit is Twente - PSV en daar heb ik alletwee niks mee. Straks krijgen we ijs met fruiiiiitttttt
Das leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ze zijn wel slim, kraaien. En ze houden van glimmende dingen.
Ik weet nog dat ik als een klein kaasje bij de padvinderij zat. Ik stond nog wat te kletsen met mijn mede scouts en had mijn fiets geparkeerd op de standaard een paar meter er naast en ze stond te glimmen in het zonnetje.
Er landde een kraai op het stuur en deze begon vergenoegd de fiets te bewonderen. Toen ik naderde om huiswaarts te keren viel de kraai mij aan, en verdedigde zijn nieuwe eigendom. Dat vond ik wel mooi.
Ik vind die gevulde dingen van valess tegenvallen. Je proeft geen vulling, alleen frituursmaak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef Vork het volgende:
En ja, ik BBQ wel eens, maar dan wel vegetarisch uiteraard. Dus wat vegaspul, groentespiezen, gemarineerde aubergines, maiskolfjes en meer van zulks. In iedergeval niet van die vieze droge nepvlees dingen van vivera. Nooit doen, niet te vreten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
Wel vermoeiend hoor, zo'n BBQ:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
HEE PEEquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
kussentjes werken ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef TAV74 het volgende:
Wel slim om zo recht op te gaan zitten, val je een stuk minder snel om
Ja dat koppel echt... Enige pluspunt is dat ze goed Frans spraken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt he.. wat doen die 2 met elkaar??Ik snapte er niets van iig
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja dat koppel echt... Enige pluspunt is dat ze goed Frans spraken.
/Boris
Lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Onze BBQ was ook weer zeer geslaagd![]()
Naast het eten was vooral het samen na babbelen over afgelopen weekend en muziekjes luisteren erg gezellig
Want je bent jezelf al die jaren nooit geweest?quote:
we zaten constant met Bluezz's en Golfer's account te postenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want je bent jezelf al die jaren nooit geweest?
Ik zit weer op m'n werk
Ja, 1 patiënt op de spoedhulp en dat is het. Erg weinig voor dit tijdstip. Maar het is zaterdagnacht, dus wie weetquote:
ja waren mooi gevuld en gebbq'd en het vlees was lekker! we hadden echt veel voor 5 manquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
En die visjes van P zien er echt erg smakelijk uit!
ah je verwacht comazuipersquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, 1 patiënt op de spoedhulp en dat is het. Erg weinig voor dit tijdstip. Maar het is zaterdagnacht, dus wie weet
Waar had hij de vis mee gevuld?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ja waren mooi gevuld en gebbq'd en het vlees was lekker! we hadden echt veel voor 5 man
iig spekjes, knoflook en koriander. nog 2 dingen dacht ik maar die ben ik ff kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar had hij de vis mee gevuld?
En had ik een paar weken terug gemeld dat we idd een comazuipster hadden....die exact 4 weken daarvoor ook al was opgenomen geweest wegens alcoholintoxicatie
als ze verslaafd is. misschien gewoon een extreem feestbeest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Moeilijk om verslavingen te beëindigen, FF
nog honger? je had mn vitamines wel over mogen nemen hoor! zit ik hier met zo'n bak fruitquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh daar zaten ook pijnboompitjes en pesto in.
Ik zit nu weer aan boris zijn pestomet een klein stukje brood.
Werkze trouwens Isa
Ow, lekker, fruit!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
nog honger? je had mn vitamines wel over mogen nemen hoor! zit ik hier met zo'n bak fruit
Lekkere combi!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Er zat ook sinaasappel in die vis van Pee.
http://www.imdb.com/title/tt0936501/quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens de film "Red" gezien met Bruce Willis in de hoofdrol (en ook Morgan Freeman en John Malkovich). Héérlijk over the top
http://www.imdb.com/title/tt1245526/combined
STUMBLEEEEEquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, lekker, fruit!Ik heb best zin in wat sappig fruit. Heb een sinaasappeltje mee voor later vannacht. En een stuk brownie
Wat zal ik vannacht eens gaan doen...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
(en ik ben meer van het hartig, niet zo'n zoetekauw)
Waarschijnlijk welquote:
ik ben ook wel meer van hartig. maar met warm weer gaat er niets boven wit brood met aardbeien en suiker of een calippo sinasquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Nee geen honger, absoluut nietMaar het is gewoon lekker (en ik ben meer van het hartig, niet zo'n zoetekauw)
Morgen een balansdag
jammer dat je zo ver weg zit. anders kwam ik mn fruitbowl bij je brengenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, lekker, fruit!Ik heb best zin in wat sappig fruit. Heb een sinaasappeltje mee voor later vannacht. En een stuk brownie
Wat zal ik vannacht eens gaan doen...
bitter --> bierquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En bitter is ookEn zuur
En kruidig
En heet
ooh niet vanavond hoor, gelukkig niet! maar voordat ik ze vergeet en in de kast wegrottenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alle smaken lekker
En waarom "moeten" de celebrations op?
dat heb ik bij pomtips en nibbitquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zelfde reden waarom een geopende zak chips ook in één keer op moet
Ik bij alle chipsquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik bij pomtips en nibbit
300 gram maar toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook bij die Lay's XXL zakken?
nou zie je wel... dan heb ik me dus nog netjes uitgedruktquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en FF:
McDonald's #29: Met misselijkmakende Hulk sperma.
Je weet meteen wat ze bedoelen he
Vond het best lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou zie je wel... dan heb ik me dus nog netjes uitgedrukt
oooooh eet elke dag alleen zo'n zak en je valt af!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
300 gram maar toch?
1800 kcal slechts
Je kunt ze weer volspuiten? weer gebruiken met zweet afvegen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en de postbode heeft me 4x zwarte Eco Fair Trade 30x30 katoenen doekjes bezorgd vandaag
Haha, die zin had ik erbij getypt maar toch maar weer weggehaald.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooooh eet elke dag alleen zo'n zak en je valt af!
Had ik wel de crèmekleurige genomen hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt ze weer volspuiten? weer gebruiken met zweet afvegen.
I'm lovin' itquote:
Ze waren ook errug smakelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
En die visjes van P zien er echt erg smakelijk uit!
Ja. Toffe film hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens de film "Red" gezien met Bruce Willis in de hoofdrol (en ook Morgan Freeman en John Malkovich). Héérlijk over the top
http://www.imdb.com/title/tt1245526/combined
quote:
ach wat zal het nu rustig zijn zeg bij julliequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
Borisz is ook vertrokken.
We hebben het huis weer voor onszelf.
Teequote:
Doodstil.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ach wat zal het nu rustig zijn zeg bij jullie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik denk dat ik het ook niet al te laat maak. Geen golfertje gedaan, in tegenstelling tot sommige andere mensen.
ik ook niet. zusje vroeg of ik nog op bleef tot ze thuis kwam, ze zou niet veel later dan 0u terug zijn. maar ga toch maar alvast omkleden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik denk dat ik het ook niet al te laat maak. Geen golfertje gedaan, in tegenstelling tot sommige andere mensen.
Kleed je maar lekker helemaal om hier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook niet. zusje vroeg of ik nog op bleef tot ze thuis kwam, ze zou niet veel later dan 0u terug zijn. maar ga toch maar alvast omkleden.
ik niet eigenlijk. maar ik heb ook best veel gedronken (vergeleken met hoeveel ik normaal drink).quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar dat golfertje maakt weinig verschil ben ik bangBen gaar en moet eigenlijk nog wat foto's bewerken en zo. Denk dat ik nog een uurtje aan de bak ga en dan lekker in bed ga liggen. Mijn rug vind ik ook niet lief btw
Enneh...hebben jullie ook zo'n dorst
Nee, valt wel mee, maar ik heb niet zoveel vis gegeten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Maar dat golfertje maakt weinig verschil ben ik bangBen gaar en moet eigenlijk nog wat foto's bewerken en zo. Denk dat ik nog een uurtje aan de bak ga en dan lekker in bed ga liggen. Mijn rug vind ik ook niet lief btw
Ja, nu durf je wel. Maar je aan de gevraagde dresscode van de BBQ houden, ho maar.quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
nee ik ga hier in mn eentje strippen
Ja, zit aan mijn 3e flesje water (halve liter hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Yup! Heel gezelligquote:
Weer een nieuwe afwijking vinden danquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en de postbode heeft me 4x zwarte Eco Fair Trade 30x30 katoenen doekjes bezorgd vandaag
Mijn zoektocht is ten einde.
Dopamine-rushes zijn verslavendquote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef Vork het volgende:
Een hoop bier later ben ik toch maar weer opweg naar huis. Iemand nog wat te melden, ter lering ende vermaak?
Was nog aan het werkquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
* Bluezz zet pc uit en ook lekker
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat z'n moeie lijfje achter die billen aanleggen.![]()
Ze hebben verlorenquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Vork het volgende:
Ja, verder nog iets?
Het stikt hier van de Feijenoord fans. Ze zijn opvallend vrolijk.
Daarom opvallend. Gelukkig zijn ze nu weg. De trein richting Rotterdam zal wel vertrokken zijn. Nu die maar Arnhem nog.quote:
Wie weetquote:Op zondag 3 april 2011 00:55 schreef Vork het volgende:
Ik ook niet. Maar helaas het moet maar. Misschien dat ze inmiddels gewend zijn aan het vele verliezen.
Uit Europa mag je nog Ierland en Nederland bijvoegen als landen die het proberen te snappen. Naast de tien hoofdlanden zijn dat de Europese landen die het nog redelijk doen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Vork het volgende:
Geen (Europese) hond die het wil snappen. Britten uitgezonderd.
Strooplikkertjesquote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
Oh en FFT: hoe heette die lekker bbq-worst van jou nou ook alweer?
Kaas is ook gek geworden. De Belg staat op hierquote:Op zondag 3 april 2011 09:04 schreef borisz het volgende:
Mogge
Die Belgen zijn gek geworden. Om 9u al beginnen met de voorbeschouwing op Vlaanderens Mooiste.
Zeg Lie, wat zat jij nou gister boos op MSN naar me te kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 09:23 schreef LieLie het volgende:
Gefeli Hobs!!
Goedemorgen! Niet zulk mooi weer helaas
Er komt een bui aan vanuit Belgie.quote:Op zondag 3 april 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...ik vind alles best als het maar droog blijft vanmiddag. Ik ga wandelen en dat moet doorgaan
Ik verveelde me dood en er was niemand om mee te praten en toen ging jij ook nog wegquote:Op zondag 3 april 2011 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Lie, wat zat jij nou gister boos op MSN naar me te kijkenWat heb ik NU weer fout gedaan?
Het gaat niet regenen zeg ik jequote:
Ik was allang weg toen jij me pingdequote:Op zondag 3 april 2011 09:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik verveelde me dood en er was niemand om mee te praten en toen ging jij ook nog weg
Het gaat wel regenen, maar niet waar jij wandelt.quote:Op zondag 3 april 2011 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat niet regenen zeg ik je
[..]
Ik was allang weg toen jij me pingde
Hallelujaquote:Op zondag 3 april 2011 09:32 schreef krakkemieke het volgende:
Het gaat wel regenen, maar niet waar jij wandelt.
Lekker! Ik vond ze ookquote:Op zondag 3 april 2011 12:56 schreef borisz het volgende:
Als lunchhapje de overige garnalen van gister op de grill doen.
Nou dat klinkt wel goed Anne! Ik ga zo ook even een wandelingetje proberen met die spleenheupquote:Op zondag 3 april 2011 12:54 schreef AnneX het volgende:
Dus MissHobje : van harte gefeliciteerd ! en verwacht je veel bezoek met al je baksels ?
Jammer van de regen ( in Kleve) hier is het droog.
Gister uren achter elkaar - letterlijk uuuren - een luie oefening gedaan voor de spieren rond de heup.
Resultaat: het voelt goed - als ik ben nog helemaal niet gezwikt vandaag - en ik ga zo eens wandelen.
Want hier is het droog.
Wallpaperquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Hobje van harte!!
En Steer, ik stumblede op dit en moest het gewoon met je delen
[ afbeelding ]
http://www.joeydevilla.co(...)tion-flowchart-1.jpg
Wat goed!quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wallpaper
En moggel allemaal! Net terug van een wandelingetje, zo lunchen, en dan weer aan den studie.
Weegschaal was lief vanochtend, all-time low 61.4kgZit nu ergens op een vetpercentage tussen de 16-17%. Half mei is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben met bewust eten/sporten, dus het heeft zich wel uitbetaald...
Isa heeft die programma'tjes online voor op de browser! Je moet er wel een beetje een cijfertjesnerd voor zijn om alles in te vullen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goed!![]()
Ik wil ook wel zo'n programmaatje om uit te rekenen wat ik nou eigenlijk binnenkrijg en zou moeten verbranden enzo.
Kaastengels?quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef borisz het volgende:
Uit eten bij Grand Cafe Kruiten. Broertje heeft het uitgekozen. Menu
Mes en vorkquote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kaastengels?Dat mag je zeker met je handen eten.
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?quote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog dweilen en de wc en badkamer doen, maar de iPad is zo leuk
ik zit nu stabiel op 65Kg en 13% vet.quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wallpaper
En moggel allemaal! Net terug van een wandelingetje, zo lunchen, en dan weer aan den studie.
Weegschaal was lief vanochtend, all-time low 61.4kgZit nu ergens op een vetpercentage tussen de 16-17%. Half mei is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben met bewust eten/sporten, dus het heeft zich wel uitbetaald...
mag ik de app combimagnetron schoonmaken. wat een rot klus, je kunt er net niet fatsoenlijk bij.quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?
Tegen een uurprijsje van 15 euro ?quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn dat het goed ging!quote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegen een uurprijsje van 15 euro ?
Max 30 minuten gewandeld en niet één keer gezwikt !
Beneden zit mn. X - dankje Krakke voor de verkorte versie - mee te griezelen met de GP races op de bbc.
Ooievaars ! Heb je de foto van mijn nieuwe tokkie - overburen gezien?
Ze schreeuwen !
Bij de volgende mooie dag en de heup blijft zich gedragen, ga ik ook weer eens tuinieren - kruiden in potten planten en terras schoonmaken.
Voorlopig is het nu genieten van een blauwe border met druifjes en tulpen.
13% zou mooi zijnquote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zit nu stabiel op 65Kg en 13% vet.
eens rustig kijken of ik voor het einde van het jaar op 64Kg en 11% vet kan komen.
Dat vroeg ik ook al aan mrLie, maar ben bang van nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
lengte 172 buik 77 nek 38 (denk ik, is lastig meten met een rolmaat)quote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
13% zou mooi zijn![]()
Ter vergelijking, zou ik je lengte, buikomtrek (bij navel) en nekomtrek mogen weten?
jij wilt serieus iemands nekomtrek wetenquote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
13% zou mooi zijn![]()
Ter vergelijking, zou ik je lengte, buikomtrek (bij navel) en nekomtrek mogen weten?
Ik wil jouw buik.quote:Op zondag 3 april 2011 15:06 schreef z80 het volgende:
[..]
lengte 172 buik 77 nek 38 (denk ik, is lastig meten met een rolmaat)
Nee? Waar?quote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef AnneX het volgende:
Ooievaars ! Heb je de foto van mijn nieuwe tokkie - overburen gezien?
Ze schreeuwen !
.
Heerlijk, structureel opruimen, lov itquote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het aanrecht structureel opgeruimd. Alles uitgezocht wat er bleef 'hangen'. Sjonge, daar word ik nog moeier van dan van het lappen!![]()
En daarom ga ik vanavond chinees halen, lekker puh!
Muur van Geraardsberge is ook leuk om te zien, met een oppermachtige Cancellara.quote:Op zondag 3 april 2011 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf een muurtje met 2 bolletjes ijs
Mozarellijsquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef LieLie het volgende:
Straks even langs schoonopa, en een ijssalon die smaken maakt als basilicumijs, vanilleijs met olijfolie en ijs van buffelmelk
Nee, maar dat doe ik altijd verkeerdquote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar je komt toch helegaar niet uit Noord-Holland? Daar benne ze namelijk nog
Echt?quote:Op zondag 3 april 2011 15:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met pizzasaus in een hoorntje van pizzadeeg
Maar steer en ik hebben een totaalconcept hequote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef Vork het volgende:
Van alles wat eetbaar is in welke vorm dan ook bestaat er een ijs-variant.
Hoeveel meer totaal is dat dan dat van die Italianen die elkaar willen aftroeven met een recordaantal verkrijgbare ijssmaken?quote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef LieLie het volgende:
Maar steer en ik hebben een totaalconcept he
Er is een app waarbij je jezelf achievementpunten en experiencepunten (wow-gelijkend) kan geven voor klusjes en dergelijkequote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Het hoorntje en de sausquote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Hoeveel meer totaal is dat dan dat van die Italianen die elkaar willen aftroeven met een recordaantal verkrijgbare ijssmaken?
Oh ja, iddquote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er iss een app waarbij je jezelf achievementpunten en experiencepunten (wow-gelijkend) kan geven voor klusjes en dergelijkeMe wants. Maar niet voor pc verkrijgbaar
![]()
Ik zeg, doenquote:
Wat, heeft Tom Boonen weer gewonnen?quote:Op zondag 3 april 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
Wat een mooi einde van de Ronde van Vlaanderen.
Nee. Maar de finale was erg leuk om te bekijken.quote:
oh lekker lekker!quote:Op zondag 3 april 2011 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk, structureel opruimen, lov it
Lekker chinees! Wij eten vanavond restantjes kip van de BBQ op de grillpan en tom/kom salade (opnieuw maken, dit keer zonder klef brood erin) En mss nog aardkroketjes erbij als we dat nog hebben
quote:Op zondag 3 april 2011 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Muur van Geraardsberge is ook leuk om te zien, met een oppermachtige Cancellara.
Wielrennen. Ook daar was een Muur.quote:
fijnquote:Op zondag 3 april 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wielrennen. Ook daar was een Muur.
Straks maar eens restjes kipsaté-vlees op een grillpan gooien, verse tomaten/komkommersalade erbij en een aardappelkroketje uit de frituur. Het is tenslotte zondag.
vind die dansjes altijd wel grappig die sommige doen na een doelpuntquote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef golfer het volgende:
Boys will be boys en met name voetballers blijven lekker lang onvolwassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |