Check, overgang is wel heel groot ineensquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
In de tuin uit de wind is het al te warm voor mij.
Vast wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef borisz het volgende:
Garnalen in de marinade. Ben benieuwd of het zal smaken straks
.
Dit is op 1 toevallige lokatie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:40 schreef Vork het volgende:
Gaat nu iedereen tegelijk barbecueen, of is dat toevalligerwijs op een en dezelfde lokatie?
Makreel is ook gevuld en dichtgebondenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef borisz het volgende:
Garnalen in de marinade. Ben benieuwd of het zal smaken straks
.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Makreel is ook gevuld en dichtgebondenEn de aardappelsalade is errug goed al zeg ik het zelf
![]()
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
En natuurlijk een gezellige BBQ gewenst voor de BBQ'ers. Pics afterwards!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn Garmin GPSmap 62st is net bezorgd
Helaas alleen het hoofdkanaal maar het is wel leuk jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:18 schreef golfer het volgende:
Leuk dat Sport1 gratis. Wayne Rooney heeft het op z'n heupen en werkt gewoon een 2-0 achterstand weg.
Leuk speelgoed, denk ik?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn Garmin GPSmap 62st is net bezorgd
Nee, die zet ik pas rond 16:30 aan.quote:
quote:
Je mag altijd bellen hoor, 06-barbecuequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die zet ik pas rond 16:30 aan.
Hopelijk lukt het mij een keertje zonder TAV's deskundige begeleiding.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je mag altijd bellen hoor, 06-barbecue
Oh. Ik wist dat ik iets fout had gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:35 schreef TAV74 het volgende:
En je weet het hè Golfer: altijd van je af rijgen met de sate
Bluezzie plakt er wel even een vrolijk pleistertje opquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh. Ik wist dat ik iets fout had gedaan.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
super snelle kaartweergave en heel europa voorgeprogrammeerd tot redelijk detail
lekker fikkiequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik zal zo de barbecue ook maar eens klaar gaan zettenHet waait wel aardig inmiddels trouwens
Leuk! Foto's!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Stuffed fish van Pee is goed gelukt![]()
Ziet er echt prachtig uit en smaakt heerlijk!
Ja, dat bedoelde ik ook hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef Bluezz het volgende:
Ja er zijn foto's en filmpjes maar niet nuZijn nog laaaaaaaang niet klaar, moest alleen ff hier boven de satésaus verwarmen
Zo is dat!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef AnneX het volgende:
Nou Krakke, dan genieten / genoten wij dan maar van onze voorjaarsschoonmaak en
plantjes...als hullie bij elkaar aan het bbq zitten.
Ja heerlijk, een zingende merel is echt voorjaar!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef z80 het volgende:
gras voor de eerste keer dit jaar gemaaid. viel mee, niet zo heel erg hoog dit keer.
vogels zijn ook weer duidelijk aanwezig.
Echte kraaien? of kauwen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef AnneX het volgende:
De merels worden overheersd door de kraaien die nondeju een nest hebben gemaakt voor ons
slaapk. raam: wat een takke herrie alsmaar vanaf 's morgens héel vroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kauwen zijn kleiner en hebben wat grijs op hun kop. Kraaien zijn helemaal zwart.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:00 schreef AnneX het volgende:
Geen zin om te zoeken... kun je mij het verschil uitleggen tussen kauwen en kraaien ?
Oh ja, jij houdt niet van voetbal he.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef golfer het volgende:
vol! en nu zitten ze hier voetbal te kijken![]()
/FF
jawel hoor, soms wel. alleen dit is Twente - PSV en daar heb ik alletwee niks mee. Straks krijgen we ijs met fruiiiiittttttquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt niet van voetbal he.
Getsie, vitaminen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
jawel hoor, soms wel. alleen dit is Twente - PSV en daar heb ik alletwee niks mee. Straks krijgen we ijs met fruiiiiitttttt
Das leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ze zijn wel slim, kraaien. En ze houden van glimmende dingen.
Ik weet nog dat ik als een klein kaasje bij de padvinderij zat. Ik stond nog wat te kletsen met mijn mede scouts en had mijn fiets geparkeerd op de standaard een paar meter er naast en ze stond te glimmen in het zonnetje.
Er landde een kraai op het stuur en deze begon vergenoegd de fiets te bewonderen. Toen ik naderde om huiswaarts te keren viel de kraai mij aan, en verdedigde zijn nieuwe eigendom. Dat vond ik wel mooi.
Ik vind die gevulde dingen van valess tegenvallen. Je proeft geen vulling, alleen frituursmaak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef Vork het volgende:
En ja, ik BBQ wel eens, maar dan wel vegetarisch uiteraard. Dus wat vegaspul, groentespiezen, gemarineerde aubergines, maiskolfjes en meer van zulks. In iedergeval niet van die vieze droge nepvlees dingen van vivera. Nooit doen, niet te vreten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
Wel vermoeiend hoor, zo'n BBQ:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
HEE PEEquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
kussentjes werken ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef TAV74 het volgende:
Wel slim om zo recht op te gaan zitten, val je een stuk minder snel om
Ja dat koppel echt... Enige pluspunt is dat ze goed Frans spraken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt he.. wat doen die 2 met elkaar??Ik snapte er niets van iig
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja dat koppel echt... Enige pluspunt is dat ze goed Frans spraken.
/Boris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |