Lekker! Ik vond ze ookquote:Op zondag 3 april 2011 12:56 schreef borisz het volgende:
Als lunchhapje de overige garnalen van gister op de grill doen.
Nou dat klinkt wel goed Anne! Ik ga zo ook even een wandelingetje proberen met die spleenheupquote:Op zondag 3 april 2011 12:54 schreef AnneX het volgende:
Dus MissHobje : van harte gefeliciteerd ! en verwacht je veel bezoek met al je baksels ?
Jammer van de regen ( in Kleve) hier is het droog.
Gister uren achter elkaar - letterlijk uuuren - een luie oefening gedaan voor de spieren rond de heup.
Resultaat: het voelt goed - als ik ben nog helemaal niet gezwikt vandaag - en ik ga zo eens wandelen.
Want hier is het droog.
Wallpaperquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Hobje van harte!!
En Steer, ik stumblede op dit en moest het gewoon met je delen
[ afbeelding ]
http://www.joeydevilla.co(...)tion-flowchart-1.jpg
Wat goed!quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wallpaper
En moggel allemaal! Net terug van een wandelingetje, zo lunchen, en dan weer aan den studie.
Weegschaal was lief vanochtend, all-time low 61.4kgZit nu ergens op een vetpercentage tussen de 16-17%. Half mei is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben met bewust eten/sporten, dus het heeft zich wel uitbetaald...
Isa heeft die programma'tjes online voor op de browser! Je moet er wel een beetje een cijfertjesnerd voor zijn om alles in te vullen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goed!![]()
Ik wil ook wel zo'n programmaatje om uit te rekenen wat ik nou eigenlijk binnenkrijg en zou moeten verbranden enzo.
Kaastengels?quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef borisz het volgende:
Uit eten bij Grand Cafe Kruiten. Broertje heeft het uitgekozen. Menu
Mes en vorkquote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kaastengels?Dat mag je zeker met je handen eten.
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?quote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog dweilen en de wc en badkamer doen, maar de iPad is zo leuk
ik zit nu stabiel op 65Kg en 13% vet.quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wallpaper
En moggel allemaal! Net terug van een wandelingetje, zo lunchen, en dan weer aan den studie.
Weegschaal was lief vanochtend, all-time low 61.4kgZit nu ergens op een vetpercentage tussen de 16-17%. Half mei is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben met bewust eten/sporten, dus het heeft zich wel uitbetaald...
mag ik de app combimagnetron schoonmaken. wat een rot klus, je kunt er net niet fatsoenlijk bij.quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?
Tegen een uurprijsje van 15 euro ?quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?
Fijn dat het goed ging!quote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegen een uurprijsje van 15 euro ?
Max 30 minuten gewandeld en niet één keer gezwikt !
Beneden zit mn. X - dankje Krakke voor de verkorte versie - mee te griezelen met de GP races op de bbc.
Ooievaars ! Heb je de foto van mijn nieuwe tokkie - overburen gezien?
Ze schreeuwen !
Bij de volgende mooie dag en de heup blijft zich gedragen, ga ik ook weer eens tuinieren - kruiden in potten planten en terras schoonmaken.
Voorlopig is het nu genieten van een blauwe border met druifjes en tulpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |