Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?quote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog dweilen en de wc en badkamer doen, maar de iPad is zo leuk
ik zit nu stabiel op 65Kg en 13% vet.quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wallpaper
En moggel allemaal! Net terug van een wandelingetje, zo lunchen, en dan weer aan den studie.
Weegschaal was lief vanochtend, all-time low 61.4kgZit nu ergens op een vetpercentage tussen de 16-17%. Half mei is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben met bewust eten/sporten, dus het heeft zich wel uitbetaald...
mag ik de app combimagnetron schoonmaken. wat een rot klus, je kunt er net niet fatsoenlijk bij.quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?
Tegen een uurprijsje van 15 euro ?quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn dat het goed ging!quote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegen een uurprijsje van 15 euro ?
Max 30 minuten gewandeld en niet één keer gezwikt !
Beneden zit mn. X - dankje Krakke voor de verkorte versie - mee te griezelen met de GP races op de bbc.
Ooievaars ! Heb je de foto van mijn nieuwe tokkie - overburen gezien?
Ze schreeuwen !
Bij de volgende mooie dag en de heup blijft zich gedragen, ga ik ook weer eens tuinieren - kruiden in potten planten en terras schoonmaken.
Voorlopig is het nu genieten van een blauwe border met druifjes en tulpen.
13% zou mooi zijnquote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zit nu stabiel op 65Kg en 13% vet.
eens rustig kijken of ik voor het einde van het jaar op 64Kg en 11% vet kan komen.
Dat vroeg ik ook al aan mrLie, maar ben bang van nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
lengte 172 buik 77 nek 38 (denk ik, is lastig meten met een rolmaat)quote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
13% zou mooi zijn![]()
Ter vergelijking, zou ik je lengte, buikomtrek (bij navel) en nekomtrek mogen weten?
jij wilt serieus iemands nekomtrek wetenquote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
13% zou mooi zijn![]()
Ter vergelijking, zou ik je lengte, buikomtrek (bij navel) en nekomtrek mogen weten?
Ik wil jouw buik.quote:Op zondag 3 april 2011 15:06 schreef z80 het volgende:
[..]
lengte 172 buik 77 nek 38 (denk ik, is lastig meten met een rolmaat)
Nee? Waar?quote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef AnneX het volgende:
Ooievaars ! Heb je de foto van mijn nieuwe tokkie - overburen gezien?
Ze schreeuwen !
.
Heerlijk, structureel opruimen, lov itquote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het aanrecht structureel opgeruimd. Alles uitgezocht wat er bleef 'hangen'. Sjonge, daar word ik nog moeier van dan van het lappen!![]()
En daarom ga ik vanavond chinees halen, lekker puh!
Muur van Geraardsberge is ook leuk om te zien, met een oppermachtige Cancellara.quote:Op zondag 3 april 2011 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf een muurtje met 2 bolletjes ijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |