Kaas is ook gek geworden. De Belg staat op hierquote:Op zondag 3 april 2011 09:04 schreef borisz het volgende:
Mogge
Die Belgen zijn gek geworden. Om 9u al beginnen met de voorbeschouwing op Vlaanderens Mooiste.
Zeg Lie, wat zat jij nou gister boos op MSN naar me te kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 09:23 schreef LieLie het volgende:
Gefeli Hobs!!
Goedemorgen! Niet zulk mooi weer helaas
Er komt een bui aan vanuit Belgie.quote:Op zondag 3 april 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...ik vind alles best als het maar droog blijft vanmiddag. Ik ga wandelen en dat moet doorgaan
Ik verveelde me dood en er was niemand om mee te praten en toen ging jij ook nog wegquote:Op zondag 3 april 2011 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Lie, wat zat jij nou gister boos op MSN naar me te kijkenWat heb ik NU weer fout gedaan?
Het gaat niet regenen zeg ik jequote:
Ik was allang weg toen jij me pingdequote:Op zondag 3 april 2011 09:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik verveelde me dood en er was niemand om mee te praten en toen ging jij ook nog weg
Het gaat wel regenen, maar niet waar jij wandelt.quote:Op zondag 3 april 2011 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat niet regenen zeg ik je
[..]
Ik was allang weg toen jij me pingde
Hallelujaquote:Op zondag 3 april 2011 09:32 schreef krakkemieke het volgende:
Het gaat wel regenen, maar niet waar jij wandelt.
Lekker! Ik vond ze ookquote:Op zondag 3 april 2011 12:56 schreef borisz het volgende:
Als lunchhapje de overige garnalen van gister op de grill doen.
Nou dat klinkt wel goed Anne! Ik ga zo ook even een wandelingetje proberen met die spleenheupquote:Op zondag 3 april 2011 12:54 schreef AnneX het volgende:
Dus MissHobje : van harte gefeliciteerd ! en verwacht je veel bezoek met al je baksels ?
Jammer van de regen ( in Kleve) hier is het droog.
Gister uren achter elkaar - letterlijk uuuren - een luie oefening gedaan voor de spieren rond de heup.
Resultaat: het voelt goed - als ik ben nog helemaal niet gezwikt vandaag - en ik ga zo eens wandelen.
Want hier is het droog.
Wallpaperquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Hobje van harte!!
En Steer, ik stumblede op dit en moest het gewoon met je delen
[ afbeelding ]
http://www.joeydevilla.co(...)tion-flowchart-1.jpg
Wat goed!quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wallpaper
En moggel allemaal! Net terug van een wandelingetje, zo lunchen, en dan weer aan den studie.
Weegschaal was lief vanochtend, all-time low 61.4kgZit nu ergens op een vetpercentage tussen de 16-17%. Half mei is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben met bewust eten/sporten, dus het heeft zich wel uitbetaald...
Isa heeft die programma'tjes online voor op de browser! Je moet er wel een beetje een cijfertjesnerd voor zijn om alles in te vullen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goed!![]()
Ik wil ook wel zo'n programmaatje om uit te rekenen wat ik nou eigenlijk binnenkrijg en zou moeten verbranden enzo.
Kaastengels?quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef borisz het volgende:
Uit eten bij Grand Cafe Kruiten. Broertje heeft het uitgekozen. Menu
Mes en vorkquote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kaastengels?Dat mag je zeker met je handen eten.
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?quote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog dweilen en de wc en badkamer doen, maar de iPad is zo leuk
ik zit nu stabiel op 65Kg en 13% vet.quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wallpaper
En moggel allemaal! Net terug van een wandelingetje, zo lunchen, en dan weer aan den studie.
Weegschaal was lief vanochtend, all-time low 61.4kgZit nu ergens op een vetpercentage tussen de 16-17%. Half mei is het precies een jaar geleden dat ik begonnen ben met bewust eten/sporten, dus het heeft zich wel uitbetaald...
mag ik de app combimagnetron schoonmaken. wat een rot klus, je kunt er net niet fatsoenlijk bij.quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?
Tegen een uurprijsje van 15 euro ?quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?
Fijn dat het goed ging!quote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegen een uurprijsje van 15 euro ?
Max 30 minuten gewandeld en niet één keer gezwikt !
Beneden zit mn. X - dankje Krakke voor de verkorte versie - mee te griezelen met de GP races op de bbc.
Ooievaars ! Heb je de foto van mijn nieuwe tokkie - overburen gezien?
Ze schreeuwen !
Bij de volgende mooie dag en de heup blijft zich gedragen, ga ik ook weer eens tuinieren - kruiden in potten planten en terras schoonmaken.
Voorlopig is het nu genieten van een blauwe border met druifjes en tulpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |