13% zou mooi zijnquote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zit nu stabiel op 65Kg en 13% vet.
eens rustig kijken of ik voor het einde van het jaar op 64Kg en 11% vet kan komen.
Dat vroeg ik ook al aan mrLie, maar ben bang van nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?
lengte 172 buik 77 nek 38 (denk ik, is lastig meten met een rolmaat)quote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
13% zou mooi zijn![]()
Ter vergelijking, zou ik je lengte, buikomtrek (bij navel) en nekomtrek mogen weten?
jij wilt serieus iemands nekomtrek wetenquote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
13% zou mooi zijn![]()
Ter vergelijking, zou ik je lengte, buikomtrek (bij navel) en nekomtrek mogen weten?
Ik wil jouw buik.quote:Op zondag 3 april 2011 15:06 schreef z80 het volgende:
[..]
lengte 172 buik 77 nek 38 (denk ik, is lastig meten met een rolmaat)
Nee? Waar?quote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef AnneX het volgende:
Ooievaars ! Heb je de foto van mijn nieuwe tokkie - overburen gezien?
Ze schreeuwen !
.
Heerlijk, structureel opruimen, lov itquote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het aanrecht structureel opgeruimd. Alles uitgezocht wat er bleef 'hangen'. Sjonge, daar word ik nog moeier van dan van het lappen!![]()
En daarom ga ik vanavond chinees halen, lekker puh!
Muur van Geraardsberge is ook leuk om te zien, met een oppermachtige Cancellara.quote:Op zondag 3 april 2011 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf een muurtje met 2 bolletjes ijs
Mozarellijsquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef LieLie het volgende:
Straks even langs schoonopa, en een ijssalon die smaken maakt als basilicumijs, vanilleijs met olijfolie en ijs van buffelmelk
Nee, maar dat doe ik altijd verkeerdquote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar je komt toch helegaar niet uit Noord-Holland? Daar benne ze namelijk nog
Echt?quote:Op zondag 3 april 2011 15:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met pizzasaus in een hoorntje van pizzadeeg
Maar steer en ik hebben een totaalconcept hequote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef Vork het volgende:
Van alles wat eetbaar is in welke vorm dan ook bestaat er een ijs-variant.
Hoeveel meer totaal is dat dan dat van die Italianen die elkaar willen aftroeven met een recordaantal verkrijgbare ijssmaken?quote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef LieLie het volgende:
Maar steer en ik hebben een totaalconcept he
Er is een app waarbij je jezelf achievementpunten en experiencepunten (wow-gelijkend) kan geven voor klusjes en dergelijkequote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Is er een app voor dweilen en wc en badkamer doen?
Het hoorntje en de sausquote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Hoeveel meer totaal is dat dan dat van die Italianen die elkaar willen aftroeven met een recordaantal verkrijgbare ijssmaken?
Oh ja, iddquote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er iss een app waarbij je jezelf achievementpunten en experiencepunten (wow-gelijkend) kan geven voor klusjes en dergelijkeMe wants. Maar niet voor pc verkrijgbaar
![]()
Ik zeg, doenquote:
Wat, heeft Tom Boonen weer gewonnen?quote:Op zondag 3 april 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
Wat een mooi einde van de Ronde van Vlaanderen.
Nee. Maar de finale was erg leuk om te bekijken.quote:
oh lekker lekker!quote:Op zondag 3 april 2011 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk, structureel opruimen, lov it
Lekker chinees! Wij eten vanavond restantjes kip van de BBQ op de grillpan en tom/kom salade (opnieuw maken, dit keer zonder klef brood erin) En mss nog aardkroketjes erbij als we dat nog hebben
quote:Op zondag 3 april 2011 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Muur van Geraardsberge is ook leuk om te zien, met een oppermachtige Cancellara.
Wielrennen. Ook daar was een Muur.quote:
fijnquote:Op zondag 3 april 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wielrennen. Ook daar was een Muur.
Straks maar eens restjes kipsaté-vlees op een grillpan gooien, verse tomaten/komkommersalade erbij en een aardappelkroketje uit de frituur. Het is tenslotte zondag.
vind die dansjes altijd wel grappig die sommige doen na een doelpuntquote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef golfer het volgende:
Boys will be boys en met name voetballers blijven lekker lang onvolwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |