Lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Onze BBQ was ook weer zeer geslaagd![]()
Naast het eten was vooral het samen na babbelen over afgelopen weekend en muziekjes luisteren erg gezellig
Want je bent jezelf al die jaren nooit geweest?quote:
we zaten constant met Bluezz's en Golfer's account te postenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want je bent jezelf al die jaren nooit geweest?
Ik zit weer op m'n werk
Ja, 1 patiënt op de spoedhulp en dat is het. Erg weinig voor dit tijdstip. Maar het is zaterdagnacht, dus wie weetquote:
ja waren mooi gevuld en gebbq'd en het vlees was lekker! we hadden echt veel voor 5 manquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
En die visjes van P zien er echt erg smakelijk uit!
ah je verwacht comazuipersquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, 1 patiënt op de spoedhulp en dat is het. Erg weinig voor dit tijdstip. Maar het is zaterdagnacht, dus wie weet
Waar had hij de vis mee gevuld?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ja waren mooi gevuld en gebbq'd en het vlees was lekker! we hadden echt veel voor 5 man
iig spekjes, knoflook en koriander. nog 2 dingen dacht ik maar die ben ik ff kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar had hij de vis mee gevuld?
En had ik een paar weken terug gemeld dat we idd een comazuipster hadden....die exact 4 weken daarvoor ook al was opgenomen geweest wegens alcoholintoxicatie
als ze verslaafd is. misschien gewoon een extreem feestbeest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Moeilijk om verslavingen te beëindigen, FF
nog honger? je had mn vitamines wel over mogen nemen hoor! zit ik hier met zo'n bak fruitquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh daar zaten ook pijnboompitjes en pesto in.
Ik zit nu weer aan boris zijn pestomet een klein stukje brood.
Werkze trouwens Isa
Ow, lekker, fruit!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
nog honger? je had mn vitamines wel over mogen nemen hoor! zit ik hier met zo'n bak fruit
Lekkere combi!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Er zat ook sinaasappel in die vis van Pee.
http://www.imdb.com/title/tt0936501/quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens de film "Red" gezien met Bruce Willis in de hoofdrol (en ook Morgan Freeman en John Malkovich). Héérlijk over the top
http://www.imdb.com/title/tt1245526/combined
STUMBLEEEEEquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, lekker, fruit!Ik heb best zin in wat sappig fruit. Heb een sinaasappeltje mee voor later vannacht. En een stuk brownie
Wat zal ik vannacht eens gaan doen...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
(en ik ben meer van het hartig, niet zo'n zoetekauw)
Waarschijnlijk welquote:
ik ben ook wel meer van hartig. maar met warm weer gaat er niets boven wit brood met aardbeien en suiker of een calippo sinasquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Nee geen honger, absoluut nietMaar het is gewoon lekker (en ik ben meer van het hartig, niet zo'n zoetekauw)
Morgen een balansdag
jammer dat je zo ver weg zit. anders kwam ik mn fruitbowl bij je brengenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, lekker, fruit!Ik heb best zin in wat sappig fruit. Heb een sinaasappeltje mee voor later vannacht. En een stuk brownie
Wat zal ik vannacht eens gaan doen...
bitter --> bierquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En bitter is ookEn zuur
En kruidig
En heet
ooh niet vanavond hoor, gelukkig niet! maar voordat ik ze vergeet en in de kast wegrottenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alle smaken lekker
En waarom "moeten" de celebrations op?
dat heb ik bij pomtips en nibbitquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zelfde reden waarom een geopende zak chips ook in één keer op moet
Ik bij alle chipsquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik bij pomtips en nibbit
300 gram maar toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook bij die Lay's XXL zakken?
nou zie je wel... dan heb ik me dus nog netjes uitgedruktquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en FF:
McDonald's #29: Met misselijkmakende Hulk sperma.
Je weet meteen wat ze bedoelen he
Vond het best lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou zie je wel... dan heb ik me dus nog netjes uitgedrukt
oooooh eet elke dag alleen zo'n zak en je valt af!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
300 gram maar toch?
1800 kcal slechts
Je kunt ze weer volspuiten? weer gebruiken met zweet afvegen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en de postbode heeft me 4x zwarte Eco Fair Trade 30x30 katoenen doekjes bezorgd vandaag
Haha, die zin had ik erbij getypt maar toch maar weer weggehaald.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooooh eet elke dag alleen zo'n zak en je valt af!
Had ik wel de crèmekleurige genomen hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt ze weer volspuiten? weer gebruiken met zweet afvegen.
I'm lovin' itquote:
Ze waren ook errug smakelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
En die visjes van P zien er echt erg smakelijk uit!
Ja. Toffe film hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens de film "Red" gezien met Bruce Willis in de hoofdrol (en ook Morgan Freeman en John Malkovich). Héérlijk over the top
http://www.imdb.com/title/tt1245526/combined
quote:
ach wat zal het nu rustig zijn zeg bij julliequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
Borisz is ook vertrokken.
We hebben het huis weer voor onszelf.
Teequote:
Doodstil.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ach wat zal het nu rustig zijn zeg bij jullie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik denk dat ik het ook niet al te laat maak. Geen golfertje gedaan, in tegenstelling tot sommige andere mensen.
ik ook niet. zusje vroeg of ik nog op bleef tot ze thuis kwam, ze zou niet veel later dan 0u terug zijn. maar ga toch maar alvast omkleden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik denk dat ik het ook niet al te laat maak. Geen golfertje gedaan, in tegenstelling tot sommige andere mensen.
Kleed je maar lekker helemaal om hier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook niet. zusje vroeg of ik nog op bleef tot ze thuis kwam, ze zou niet veel later dan 0u terug zijn. maar ga toch maar alvast omkleden.
ik niet eigenlijk. maar ik heb ook best veel gedronken (vergeleken met hoeveel ik normaal drink).quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar dat golfertje maakt weinig verschil ben ik bangBen gaar en moet eigenlijk nog wat foto's bewerken en zo. Denk dat ik nog een uurtje aan de bak ga en dan lekker in bed ga liggen. Mijn rug vind ik ook niet lief btw
Enneh...hebben jullie ook zo'n dorst
Nee, valt wel mee, maar ik heb niet zoveel vis gegeten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Maar dat golfertje maakt weinig verschil ben ik bangBen gaar en moet eigenlijk nog wat foto's bewerken en zo. Denk dat ik nog een uurtje aan de bak ga en dan lekker in bed ga liggen. Mijn rug vind ik ook niet lief btw
Ja, nu durf je wel. Maar je aan de gevraagde dresscode van de BBQ houden, ho maar.quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
nee ik ga hier in mn eentje strippen
Ja, zit aan mijn 3e flesje water (halve liter hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Yup! Heel gezelligquote:
Weer een nieuwe afwijking vinden danquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en de postbode heeft me 4x zwarte Eco Fair Trade 30x30 katoenen doekjes bezorgd vandaag
Mijn zoektocht is ten einde.
Dopamine-rushes zijn verslavendquote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef Vork het volgende:
Een hoop bier later ben ik toch maar weer opweg naar huis. Iemand nog wat te melden, ter lering ende vermaak?
Was nog aan het werkquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
* Bluezz zet pc uit en ook lekker
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat z'n moeie lijfje achter die billen aanleggen.![]()
Ze hebben verlorenquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Vork het volgende:
Ja, verder nog iets?
Het stikt hier van de Feijenoord fans. Ze zijn opvallend vrolijk.
Daarom opvallend. Gelukkig zijn ze nu weg. De trein richting Rotterdam zal wel vertrokken zijn. Nu die maar Arnhem nog.quote:
Wie weetquote:Op zondag 3 april 2011 00:55 schreef Vork het volgende:
Ik ook niet. Maar helaas het moet maar. Misschien dat ze inmiddels gewend zijn aan het vele verliezen.
Uit Europa mag je nog Ierland en Nederland bijvoegen als landen die het proberen te snappen. Naast de tien hoofdlanden zijn dat de Europese landen die het nog redelijk doen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Vork het volgende:
Geen (Europese) hond die het wil snappen. Britten uitgezonderd.
Strooplikkertjesquote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
Oh en FFT: hoe heette die lekker bbq-worst van jou nou ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |