quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja dat koppel echt... Enige pluspunt is dat ze goed Frans spraken.
/Boris
Lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Onze BBQ was ook weer zeer geslaagd![]()
Naast het eten was vooral het samen na babbelen over afgelopen weekend en muziekjes luisteren erg gezellig
Want je bent jezelf al die jaren nooit geweest?quote:
we zaten constant met Bluezz's en Golfer's account te postenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want je bent jezelf al die jaren nooit geweest?
Ik zit weer op m'n werk
Ja, 1 patiënt op de spoedhulp en dat is het. Erg weinig voor dit tijdstip. Maar het is zaterdagnacht, dus wie weetquote:
ja waren mooi gevuld en gebbq'd en het vlees was lekker! we hadden echt veel voor 5 manquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
En die visjes van P zien er echt erg smakelijk uit!
ah je verwacht comazuipersquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, 1 patiënt op de spoedhulp en dat is het. Erg weinig voor dit tijdstip. Maar het is zaterdagnacht, dus wie weet
Waar had hij de vis mee gevuld?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ja waren mooi gevuld en gebbq'd en het vlees was lekker! we hadden echt veel voor 5 man
iig spekjes, knoflook en koriander. nog 2 dingen dacht ik maar die ben ik ff kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar had hij de vis mee gevuld?
En had ik een paar weken terug gemeld dat we idd een comazuipster hadden....die exact 4 weken daarvoor ook al was opgenomen geweest wegens alcoholintoxicatie
als ze verslaafd is. misschien gewoon een extreem feestbeest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Moeilijk om verslavingen te beëindigen, FF
nog honger? je had mn vitamines wel over mogen nemen hoor! zit ik hier met zo'n bak fruitquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh daar zaten ook pijnboompitjes en pesto in.
Ik zit nu weer aan boris zijn pestomet een klein stukje brood.
Werkze trouwens Isa
Ow, lekker, fruit!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
nog honger? je had mn vitamines wel over mogen nemen hoor! zit ik hier met zo'n bak fruit
Lekkere combi!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Er zat ook sinaasappel in die vis van Pee.
http://www.imdb.com/title/tt0936501/quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens de film "Red" gezien met Bruce Willis in de hoofdrol (en ook Morgan Freeman en John Malkovich). Héérlijk over the top
http://www.imdb.com/title/tt1245526/combined
STUMBLEEEEEquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, lekker, fruit!Ik heb best zin in wat sappig fruit. Heb een sinaasappeltje mee voor later vannacht. En een stuk brownie
Wat zal ik vannacht eens gaan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |