Ja. Toffe film hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens de film "Red" gezien met Bruce Willis in de hoofdrol (en ook Morgan Freeman en John Malkovich). Héérlijk over the top
http://www.imdb.com/title/tt1245526/combined
quote:
ach wat zal het nu rustig zijn zeg bij julliequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
Borisz is ook vertrokken.
We hebben het huis weer voor onszelf.
Teequote:
Doodstil.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ach wat zal het nu rustig zijn zeg bij jullie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik denk dat ik het ook niet al te laat maak. Geen golfertje gedaan, in tegenstelling tot sommige andere mensen.
ik ook niet. zusje vroeg of ik nog op bleef tot ze thuis kwam, ze zou niet veel later dan 0u terug zijn. maar ga toch maar alvast omkleden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik denk dat ik het ook niet al te laat maak. Geen golfertje gedaan, in tegenstelling tot sommige andere mensen.
Kleed je maar lekker helemaal om hier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook niet. zusje vroeg of ik nog op bleef tot ze thuis kwam, ze zou niet veel later dan 0u terug zijn. maar ga toch maar alvast omkleden.
ik niet eigenlijk. maar ik heb ook best veel gedronken (vergeleken met hoeveel ik normaal drink).quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar dat golfertje maakt weinig verschil ben ik bangBen gaar en moet eigenlijk nog wat foto's bewerken en zo. Denk dat ik nog een uurtje aan de bak ga en dan lekker in bed ga liggen. Mijn rug vind ik ook niet lief btw
Enneh...hebben jullie ook zo'n dorst
Nee, valt wel mee, maar ik heb niet zoveel vis gegeten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Maar dat golfertje maakt weinig verschil ben ik bangBen gaar en moet eigenlijk nog wat foto's bewerken en zo. Denk dat ik nog een uurtje aan de bak ga en dan lekker in bed ga liggen. Mijn rug vind ik ook niet lief btw
Ja, nu durf je wel. Maar je aan de gevraagde dresscode van de BBQ houden, ho maar.quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
nee ik ga hier in mn eentje strippen
Ja, zit aan mijn 3e flesje water (halve liter hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Yup! Heel gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |