Knop niet gemerkt. En heb OP aangepast, stond in de Ik vorm van Revje geschreven. + links.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef andrew.koster het volgende:
Doet die mooie knop om een vervolg te maken het niet?
Ik zat me af te vragen: wat wordt als tie breaker gebruikt? Stel dat GZA van Razilat wint, dan hebben GZA, Razilat en ikzelf allemaal 3 wins. Wordt dan W/L ratio van de sets geteld? Of hoe wordt bepaald wie 2e, 3e en 4e wordt? Een FFA tie breaker?
Sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef Revje1 het volgende:
Knoepert, Knappert, IrFrenkyV, ebGMcSilent word tijd dat jullie je gaan melden om de wedstrijden te spelen. De mensen in jullie poule klagen dat jullie nooit online zijn.
We hebben toch nog een week. Sorry dat ik meer hobby's heb behalve starcraftquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef Revje1 het volgende:
Ik heb nu al paar dingen gelezen waar mensen niet weten wanneer de deadline afloopt. Of er word op een map gespeeld die niet op de lijst staat waar je uit kan kiezen. Dat laatste zie ik dan door de vingers.
Maar dit zijn dingen die netjes staat vermeld op de site. Neem dus eens de moeite die dingen door te nemen.
Knoepert, Knappert, IrFrenkyV, ebGMcSilent word tijd dat jullie je gaan melden om de wedstrijden te spelen. De mensen in jullie poule klagen dat jullie nooit online zijn.
Ja, alleen hoe sneller je ze speelt hoe beter. Je mag er niet vanuit gaan dat je tegenstanders ook alles op het laatste moment willen afraffelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
We hebben toch nog een week. Sorry dat ik meer hobby's heb behalve starcraft
Goed, ik zal ze voor het eind het weekend zorgen dat ik ze gespeeld hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Niet om lullig te doen TomPoes, maar je wist wanneer je zou moeten spelen. Volgende keer misschien beter niet meedoen, als je niet zeker weet dat het gaat lukken...
[..]
Ja, alleen hoe sneller je ze speelt hoe beter. Je mag er niet vanuit gaan dat je tegenstanders ook alles op het laatste moment willen afraffelen
Je heb tot maandag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
We hebben toch nog een week. Sorry dat ik meer hobby's heb behalve starcraft
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Niet om lullig te doen TomPoes, maar je wist wanneer je zou moeten spelen. Volgende keer misschien beter niet meedoen, als je niet zeker weet dat het gaat lukken...
Gelukkig presteert hij beter in SC2quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mwah, subsectie alleen niet, nifty is niet zo goed met fora
<3quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb 8x zoveel posts dan jij. Beetje respect is op zijn plaats.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nou dat hebben we de vorige 2 edities dus al gehadvandaar dat we het graag wat strakker willen organiseren
Mijn exuses ten opzichte van vorige comment. Sterkte!
Agreed, no offence. Ik ga even DMen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Revje1 het volgende:
Tompoes dit is me derde toernooi. Dus al wat ervaring kwa verloop van de rondes.
2de toernooi duurde veel te lang omdat de organisator er niet genoeg bovenop zat. deadlines tot 3 keer toe verlengde enzo.
We zijn wel positief maar we willen er gewoon beetje de vaart erin houden.
Tis vooral om duidelijk aan te geven dat het tijd word om je te melden bij je tegenstander. Zodat dus hun ook weten wanneer jij tijd heb.
Ja Nifty, je ePeen is enorm! Heb je al een SUV gekocht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb 8x zoveel posts dan jij. Beetje respect is op zijn plaats.
Nee, heb al een battlecruiser.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ja Nifty, je ePeen is enorm! Heb je al een SUV gekocht?
Wat is LR?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
manmanman, TL forums LR topic is nog erger dan dat gezeur hierboehoe forcefields, boehoe hydras zuigen
zucht
Ik ben niet helderziend, als je niets mailed wordt het niet geupdate.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:24 schreef Turalyon het volgende:
Is nog niet gepost of geupdate zo te zien. Ik (Ponkie) heb gisteren van Mcsilent en Knappert 2-0 gewonnen.
ja snap ik, was niet negatief bedoeld, dacht misschien dat knappert of mcsilent het had doorgemaildquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik ben niet helderziend, als je niets mailed wordt het niet geupdate.
Dus , MAILEN!
Winnaar mailt, loser sulkt :pquote:Op zondag 3 april 2011 01:27 schreef Turalyon het volgende:
[..]
ja snap ik, was niet negatief bedoeld, dacht misschien dat knappert of mcsilent het had doorgemaild
Technisch gezien is morgen de laatste dagquote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Revje1 het volgende:
Oke mensen laatste dag om nog de games te spelen dus ga ervoor!
quote:Op maandag 4 april 2011 14:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Laten we het hopen
Anders, repercussies!
quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef GoodGawd het volgende:
Dr orc heeft het hoogepunt van zijn toernooi al bereikt. Dus nu stopt ie maar
Je moet games gaan volgen als observer en dan een wedstrijdverslag schrijven voor sfeerbeelden op de tourneysite!quote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Agiath het volgende:
Aangezien ik alles verloren heb, ben ik nu toch al klaar met het toernooi?
geluk is met de dommenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sja, geen uitzonderingen, ook niet voor masterleaguers.
@yoshi, ben je toch mooi 1e geworden in je group
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sja, geen uitzonderingen, ook niet voor masterleaguers.
@yoshi, ben je toch mooi 1e geworden in je group
Neequote:
ja dia tolol anjing jelek hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:13 schreef GoodGawd het volgende:
Ach, hij is ooit bronze geweest en nu diamond. Dat wil zeggen dat het een gemaakt ventje is. Daar prik je wel doorheen! indo power jwz
dan wordt hij idd gek, maar ik herinner nog wel de vorige keer dat ik protoss speelde. waarschijnlijk word ik gruwelijk geslacht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik raad je gewoon aan om protoss te gaan en te cheesenDan wordtie gek ^^
Ghost is your friend baby.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Keffo het volgende:
Is het sinds de patch een nieuwe zerg trend om mass infestor te gaan ofzo? Wordt dr beetje moe van. Kom met legertje aan, blub, alles groen.....nog een keer,....nog een keer.... alles dood...
lijkt beetje imba te zijn, of doe ik iets verkeerd?
Nice Rhanald, its timequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
UPDATE
Volgende ronde ONLINE
op http://fok.wowarena.nl is de knockoutfase te zien!!!
Geen mirrormatchups en goed verdeelde races, luck of the draw
Succes allen!
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef GoodGawd het volgende:
Trouwens hè, je mag toch ander ras kiezen als je wilt. Als je bijvoorbeeld match 1 verliest mag je dan match 2 ander ras nemen?
Staat gewoon in tourney op de knockout pagina?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmm hoe kan ik nou zien tegen wie ik moet spelen?
Zou je even een screenshot willen maken van dat overzicht wat je ziet? Bij mij staat het netjes onder mekaar...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef paintmeester het volgende:
ow je moet tegen de vent die naast je op het lijstje staat?
edit:
Ik moet tegen Nifty![]()
Hopelijk kan ik daar morgenavond tijd voor makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef GoodGawd het volgende:
dat mag nu gespeeld worden dus?
en zijn die replays er al
pictures or it didnt happen! youtube is ook goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik hoop het ook... hij is nu wel diamond, ik ken hem nog als een bronze noob. Als ik dik door hem word ingemaakt dan ben ik genoodzaakt mezelf ritueel te slachten.
yeah balen :-(quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Dom van Skamba... volgens mij is die niet echt actief op het forum, zie hem wel redelijk vaak online bij Stacraft. Maar goed pech maar idd.
Geef gewoon een deadline, dan weten we hoeveel tijd we hebben om te oefenen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In principe mogen de wedstrijden allemaal gespeeld worden, speel dit gewoon zo snel mogelijk. Alleen omdat je in de KO-fase zit betekend niet dat er geslackt gaat worden.
UPDATE
De replays staan online voor zover ik deze heb ontvangen.
Replays:
http://fok.wowarena.nl/tournament/1/replays
KO-fase:
http://fok.wowarena.nl/tournament/1/ko
Haha en ik werd ingemaakt door jou. Feeling motivated now!quote:Zforce jij hebt ook mazzel. Ik ben vorige week 2 keer ingemaakt door omnonom:) dus Succes!:p
Als je mijn reactie had gelezen dan wist je dat we graag voor het weekend deze ronde willen hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Geef gewoon een deadline, dan weten we hoeveel tijd we hebben om te oefenen!
Het is wel even een werkje om alles de 1e keer op te zetten, maar zoals Revje al zei, dit is ook wat ik normaal voor mn werk doe, dus ik ben het wel gewendquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef zforces het volgende:
vind dat het tempo van dit tournooi heerlijk is. En met dat temp tourneyban vind ik ook wel goed. Gewoon bijhouden van degene die actief zijn zodat die de volgende keer voorrang hebben voor een plekje.
Jeuj ik mag tegen toss. Mn zwaktste matchup. Maar wel leuk dat ik nog in de knockout ronde zit met mn 3e plek. Heb sinds het begin van het tournooi toch redelijk weer wat geoefend dus begin er weer een beetje in te komen
.
Voor de heren die het organiseren. Ik neem mn petje af. Is het veel werk heren? Anders zou ik jullie graag willen aanmoedigen om elke maand ofzo zoiets te organiseren. Mijn dank is er iig.
wij moeten ff samen sparren denk ik. ik P jij Zquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:57 schreef andrew.koster het volgende:
Oh oh oh oh oh, wat ga ik keihard afgeslacht worden door Ponkie!Wist bovendien niet dat hij Protoss speelt, dacht dat hij Zerg was na de adviezen in de FOK! channel, maar goed, dan ga ik er dus dubbel aan. ZvZ is nog tot daaraantoe, maar ZvP... ergens een toss die nog wat oefenpotjes PvZ wil hebben voor ik aan Ponkie begin?
jouw kop is er ook af.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De kop is eraf! Lenz over McSilent 2-0
Mocht ik ergens kunnen helpen wil ik dat ook graag doen. Ik lig eruitquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef zforces het volgende:
vind dat het tempo van dit tournooi heerlijk is. En met dat temp tourneyban vind ik ook wel goed. Gewoon bijhouden van degene die actief zijn zodat die de volgende keer voorrang hebben voor een plekje.
Voor de heren die het organiseren. Ik neem mn petje af. Is het veel werk heren? Anders zou ik jullie graag willen aanmoedigen om elke maand ofzo zoiets te organiseren. Mijn dank is er iig.
Ja idd :// ga altijd zoiets doen als ik met 'gewoon' spelen ook wel kan winnen :s je bent iets meer van het scouten en reageren dan docorc iigquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef zforces het volgende:
[..]
jouw kop is er ook af.
Neej ggs.. Als je die cheese niet probeerde dan had je waarschijnlijk wel gewonnen:o.
Morgen avond rond 8 uur?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef andrew.koster het volgende:
@Ponkie: denk niet dat ik er vanavond ben. Kun je morgen (hele dag, noem een tijd en ik regel dat ik er ben) of zondag (namiddag en/of avond)?
Grtz,
Acro
Misschien kan ik vandaag niet, anders zondag oke? Zal er wel proberen te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef andrew.koster het volgende:
Vandaag moet ik werken. Kan misschien alsnog vanavond (als jij en ik er beiden zijn kunnen we spelen, maar maak geen plannen eromheen!). Anders zie ik je morgenavond 8 uur!
Ik ben online. Morgen kan ik er in de namiddag/avond zijn. 7 uur doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Misschien kan ik vandaag niet, anders zondag oke? Zal er wel proberen te zijn.
Ik ben er nu ff, maar ik zie je niet online. PM me anders maar ff als je kan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ik ben online. Morgen kan ik er in de namiddag/avond zijn. 7 uur doen?
Tussen 1 en 3 is goedquote:Op zondag 10 april 2011 08:36 schreef Keffo het volgende:
ROrc, ik kan alleen vanmiddag tusse 13 en 15 uur nog. lukt dat?
Ben nu al een tijdje online, kan verder de hele middag en avond. Als je een tijd weet waarop 't jou schikt dan post maar, anders zie ik je hopelijk wel random ergens verschijnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Revje1 het volgende:
Jace wanneer kan jij. Zondag begin van de middag of savonds kan ik wel. Misschien nog vanavond ergens. Zaterdag zal ik wel geen tijd hebben.
Ja jammer, ik had net even de tijd. Nu eigenlijk de rest van de dag niet meer. Ja vanavond misschien wel, maar dat wordt dan rond 23:00.quote:Op zondag 10 april 2011 14:47 schreef Razilat het volgende:
yoshi, ik ben de rest van de middag wel online en vanavond ook. Ik ben je net mis gelopen
quote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
MAIL DE UITSLAG!!
echt de volgende die niet mailt en het eerst hier post krijgt een DQ, hoe fucking lastig is het om even een mailtje te sturen met de uitslag en replays?
moet dat nou echt 10x gezegd worden
ik kan er wel zijn rond 23:00 denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 15:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja jammer, ik had net even de tijd. Nu eigenlijk de rest van de dag niet meer. Ja vanavond misschien wel, maar dat wordt dan rond 23:00.
[..]
![]()
3x zeggen lijkt me dan genoeg, als ik 10x moet zeggen MAIL HET , het staat overal op de site en dan nog krijg ik geen mails... dan maar harde hand.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef zforces het volgende:
iedereen is gewoon gewend van de vorige tournooitjes om het hier te plaatsen of het online te zetten. Mensen iets nieuws aanleren is lastig.
Wat is een DQ?quote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
MAIL DE UITSLAG!!
echt de volgende die niet mailt en het eerst hier post krijgt een DQ, hoe fucking lastig is het om even een mailtje te sturen met de uitslag en replays?
moet dat nou echt 10x gezegd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
neehee, want jij bent stom.quote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mag ik de replays ook nog even ontvangen Razi / Yosh?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de replay van dat potje helaas onbruikbaar is geworden door corruptie en virussen op razilat zijn pc en toevallig op mijne ook. Dus die kan niet verstuurd wordenquote:Op maandag 11 april 2011 08:06 schreef Razilat het volgende:
[..]
/flex
Het waren wel leuke potjes, vooral de 2e maar goed, die won ik dan ook. 51 minuten >.<
nee hoor, werkt prima bij mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de replay van dat potje helaas onbruikbaar is geworden door corruptie en virussen op razilat zijn pc en toevallig op mijne ook. Dus die kan niet verstuurd worden
ja lukt wel denk ik, 8uur ongeveer? als ik niet kan laat ik t wel wetenquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef zforces het volgende:
Ponkie? Zondagavond ergens spelen? Eerder heb ik geen tijd denk ik.
In deze fase is het beter om de matches gewoon te spelen en niet meer DQ's uit te delen, anders worden het potentieel saaie potjesquote:
Ik wil de boel best uitstellen maar beide heren zijn zowel hier als op bnet niet meer gespot sinds begin vorige week. Ik zal ze vandaag nog de tijd geven, anders ist DQ.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:14 schreef Razilat het volgende:
[..]
In deze fase is het beter om de matches gewoon te spelen en niet meer DQ's uit te delen, anders worden het potentieel saaie potjes
gewoon doorbikkelen man, soms heb je gewoon een loss streak en als dat verkeerd uitpakt dan degradeer je. Je komt vanzelf weer in diamond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:37 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Oke mss dat ik tog niet stop met starcraft 2 anders ga ik me zo vervelen
Wat is er mis, ik leef nog hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik wil de boel best uitstellen maar beide heren zijn zowel hier als op bnet niet meer gespot sinds begin vorige week. Ik zal ze vandaag nog de tijd geven, anders ist DQ.
MANGO & REINFORCE! MELDEN BIJ DE BAAS!
Doe ik mee aan een toernooi dan?quote:
Staat allemaal geregistreerd. Minimaal 1 tourneyban nu ook voor Mango en Reinforce.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef GoodGawd het volgende:
Wat een kansloze lui zijn dat, die telkens verzuimen. Kan je niet even een blacklist maken. Zulke lui moeten plaats maken voor mensen die wel willen, naar mijn mening.
Beetje laat antwoord excuus, was de hele week in Leuven, maar iets later dan 8uur kan ook wel denk ik. Heb zondag avond niks te doen en maandag pas 2 uur collegequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef zforces het volgende:
Hey ponkie. Zondagavond gaat het om 8uur niet lukken denk ik. Ik moet een maat naar schiphol brengen. Die vliegt om half 7 dus ik hoop wel later online te kunnen komen maar 8uur moet je nog aar niet op me rekenen
Willen we datquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Revje1 het volgende:
Ja replay's moeten erop. Kan iedereen mijn games tegen Zforce en Jace kijken:)
Dat wordt trouwens weer een TvZ. ZvZ is te gaar en heeft weinig entertainende waarde.quote:Op maandag 18 april 2011 08:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
And so it happend
Nog 2 games!!!
Ponkie vs Nifty
Dan de grand finale!
Lenz vs Ponkie/Nifty
ik zag laatst een ZvZ van 3 kwartier op sc2casts.com. Het ligt dus aan de spelers denk ik :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:28 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat wordt trouwens weer een TvZ. ZvZ is te gaar en heeft weinig entertainende waarde.
ik kom heel graag kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En we hebben een finale!
Lenz (Z) vs Nifty (identitycrisis)
Misschien leuk om idd dit op een avond te doen terwijl iemand dit wil / kan casten.
En niet vergeten, tis een BO5 in de finalsDus je kan zelfs protoss spelen nifty
dik, ik ben erbij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En we hebben een finale!
Lenz (Z) vs Nifty (identitycrisis)
Misschien leuk om idd dit op een avond te doen terwijl iemand dit wil / kan casten.
En niet vergeten, tis een BO5 in de finalsDus je kan zelfs protoss spelen nifty
Grappig die vorige finale staat er ook nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef Jace_TBL het volgende:
Hulde, ik zal proberen weer wat te casten op jace.dyndns.tv
Voor de volledigheid, hier dus:quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef Keffo het volgende:
Ik ben 1ste paasdag bij familie dus geen SC2 toegang. Wel Inet, dus als er ergens een livestream is, ga ik kijken!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef Jace_TBL het volgende:
Hulde, ik zal proberen weer wat te casten op jace.dyndns.tv
Prutser!quote:Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ik ben dr dus niet :s haal het niet om naar huis te fietsen nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gele boekje is trouwens het heilig starcraft boekje want daar staan mijn builds inAls je het vergeet kan je weer even openslaan.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
neem aan dat er dan wel weer een thread verschijnt. En een melding in het centrale SC2 topic wuuuutquote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef Djoro het volgende:
Als er weer een toernooi word gestart hoe kan ik mezelf daarvoor inschrijven? misschien dat ik iets aan de titelhouder kan doen? Haha going 2 try if i can anywayhoor t wel
Gewoon starcraft topic in de gaten houden.quote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef Djoro het volgende:
Als er weer een toernooi word gestart hoe kan ik mezelf daarvoor inschrijven? misschien dat ik iets aan de titelhouder kan doen? Haha going 2 try if i can anywayhoor t wel
De voorwaarde voor minimaal diamond zijn dus aanwezig!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:04 schreef henkje123 het volgende:
loool k heb echt precies de zelfde scherm en muis als jij XD
gast.. dat is toch verdomme geen leesbaar nederlands. 1/2 amenthquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:10 schreef henkje123 het volgende:
Jah haha xD alleen toen k da scherm kocht wist k nog nie dat ie roze was xD
ben gold ^^ win heletijd van top plat maar diamond krijg k bijna nooit tege -_- komt er trouwens weer is un toernooi?? lijkt me wel keer vet om mee te doen : D
fix itquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef henkje123 het volgende:
brabant!!!
tis (het is) gewoon dat k (ik) afkort want dan hoef ik nie (niet) zoveel te typen XD
+ gewend + dyslectie ^^
Dyslectie is een valide reden om niet goed te spellen. Luiheid niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Laat ze maar zeiken hoor henkje... ik vind het al erg goed dat je "als jij" zei en niet als jou of dan jou. Weinig mensen die dat tegenwoordig goed doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |