Ja idd :// ga altijd zoiets doen als ik met 'gewoon' spelen ook wel kan winnen :s je bent iets meer van het scouten en reageren dan docorc iigquote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef zforces het volgende:
[..]
jouw kop is er ook af.
Neej ggs.. Als je die cheese niet probeerde dan had je waarschijnlijk wel gewonnen:o.
Morgen avond rond 8 uur?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef andrew.koster het volgende:
@Ponkie: denk niet dat ik er vanavond ben. Kun je morgen (hele dag, noem een tijd en ik regel dat ik er ben) of zondag (namiddag en/of avond)?
Grtz,
Acro
Misschien kan ik vandaag niet, anders zondag oke? Zal er wel proberen te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef andrew.koster het volgende:
Vandaag moet ik werken. Kan misschien alsnog vanavond (als jij en ik er beiden zijn kunnen we spelen, maar maak geen plannen eromheen!). Anders zie ik je morgenavond 8 uur!
Ik ben online. Morgen kan ik er in de namiddag/avond zijn. 7 uur doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Misschien kan ik vandaag niet, anders zondag oke? Zal er wel proberen te zijn.
Ik ben er nu ff, maar ik zie je niet online. PM me anders maar ff als je kan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ik ben online. Morgen kan ik er in de namiddag/avond zijn. 7 uur doen?
Tussen 1 en 3 is goedquote:Op zondag 10 april 2011 08:36 schreef Keffo het volgende:
ROrc, ik kan alleen vanmiddag tusse 13 en 15 uur nog. lukt dat?
Ben nu al een tijdje online, kan verder de hele middag en avond. Als je een tijd weet waarop 't jou schikt dan post maar, anders zie ik je hopelijk wel random ergens verschijnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Revje1 het volgende:
Jace wanneer kan jij. Zondag begin van de middag of savonds kan ik wel. Misschien nog vanavond ergens. Zaterdag zal ik wel geen tijd hebben.
Ja jammer, ik had net even de tijd. Nu eigenlijk de rest van de dag niet meer. Ja vanavond misschien wel, maar dat wordt dan rond 23:00.quote:Op zondag 10 april 2011 14:47 schreef Razilat het volgende:
yoshi, ik ben de rest van de middag wel online en vanavond ook. Ik ben je net mis gelopen
quote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
MAIL DE UITSLAG!!
echt de volgende die niet mailt en het eerst hier post krijgt een DQ, hoe fucking lastig is het om even een mailtje te sturen met de uitslag en replays?
moet dat nou echt 10x gezegd worden
ik kan er wel zijn rond 23:00 denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 15:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja jammer, ik had net even de tijd. Nu eigenlijk de rest van de dag niet meer. Ja vanavond misschien wel, maar dat wordt dan rond 23:00.
[..]
![]()
3x zeggen lijkt me dan genoeg, als ik 10x moet zeggen MAIL HET , het staat overal op de site en dan nog krijg ik geen mails... dan maar harde hand.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef zforces het volgende:
iedereen is gewoon gewend van de vorige tournooitjes om het hier te plaatsen of het online te zetten. Mensen iets nieuws aanleren is lastig.
Wat is een DQ?quote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
MAIL DE UITSLAG!!
echt de volgende die niet mailt en het eerst hier post krijgt een DQ, hoe fucking lastig is het om even een mailtje te sturen met de uitslag en replays?
moet dat nou echt 10x gezegd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |