yeah balen :-(quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Dom van Skamba... volgens mij is die niet echt actief op het forum, zie hem wel redelijk vaak online bij Stacraft. Maar goed pech maar idd.
Geef gewoon een deadline, dan weten we hoeveel tijd we hebben om te oefenen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In principe mogen de wedstrijden allemaal gespeeld worden, speel dit gewoon zo snel mogelijk. Alleen omdat je in de KO-fase zit betekend niet dat er geslackt gaat worden.
UPDATE
De replays staan online voor zover ik deze heb ontvangen.
Replays:
http://fok.wowarena.nl/tournament/1/replays
KO-fase:
http://fok.wowarena.nl/tournament/1/ko
Haha en ik werd ingemaakt door jou. Feeling motivated now!quote:Zforce jij hebt ook mazzel. Ik ben vorige week 2 keer ingemaakt door omnonom:) dus Succes!:p
Als je mijn reactie had gelezen dan wist je dat we graag voor het weekend deze ronde willen hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Geef gewoon een deadline, dan weten we hoeveel tijd we hebben om te oefenen!
Het is wel even een werkje om alles de 1e keer op te zetten, maar zoals Revje al zei, dit is ook wat ik normaal voor mn werk doe, dus ik ben het wel gewendquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef zforces het volgende:
vind dat het tempo van dit tournooi heerlijk is. En met dat temp tourneyban vind ik ook wel goed. Gewoon bijhouden van degene die actief zijn zodat die de volgende keer voorrang hebben voor een plekje.
Jeuj ik mag tegen toss. Mn zwaktste matchup. Maar wel leuk dat ik nog in de knockout ronde zit met mn 3e plek. Heb sinds het begin van het tournooi toch redelijk weer wat geoefend dus begin er weer een beetje in te komen
.
Voor de heren die het organiseren. Ik neem mn petje af. Is het veel werk heren? Anders zou ik jullie graag willen aanmoedigen om elke maand ofzo zoiets te organiseren. Mijn dank is er iig.
wij moeten ff samen sparren denk ik. ik P jij Zquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:57 schreef andrew.koster het volgende:
Oh oh oh oh oh, wat ga ik keihard afgeslacht worden door Ponkie!Wist bovendien niet dat hij Protoss speelt, dacht dat hij Zerg was na de adviezen in de FOK! channel, maar goed, dan ga ik er dus dubbel aan. ZvZ is nog tot daaraantoe, maar ZvP... ergens een toss die nog wat oefenpotjes PvZ wil hebben voor ik aan Ponkie begin?
jouw kop is er ook af.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De kop is eraf! Lenz over McSilent 2-0
Mocht ik ergens kunnen helpen wil ik dat ook graag doen. Ik lig eruitquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef zforces het volgende:
vind dat het tempo van dit tournooi heerlijk is. En met dat temp tourneyban vind ik ook wel goed. Gewoon bijhouden van degene die actief zijn zodat die de volgende keer voorrang hebben voor een plekje.
Voor de heren die het organiseren. Ik neem mn petje af. Is het veel werk heren? Anders zou ik jullie graag willen aanmoedigen om elke maand ofzo zoiets te organiseren. Mijn dank is er iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |