abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95073568
In principe mogen de wedstrijden allemaal gespeeld worden, speel dit gewoon zo snel mogelijk. Alleen omdat je in de KO-fase zit betekend niet dat er geslackt gaat worden.

UPDATE
De replays staan online voor zover ik deze heb ontvangen.

Replays:
http://fok.wowarena.nl/tournament/1/replays

KO-fase:
http://fok.wowarena.nl/tournament/1/ko
pi_95073619
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Dom van Skamba... volgens mij is die niet echt actief op het forum, zie hem wel redelijk vaak online bij Stacraft. Maar goed pech maar idd.
yeah balen :-(
pi_95076728
vind dat het tempo van dit tournooi heerlijk is :). En met dat temp tourneyban vind ik ook wel goed. Gewoon bijhouden van degene die actief zijn zodat die de volgende keer voorrang hebben voor een plekje.

Jeuj ik mag tegen toss. Mn zwaktste matchup. Maar wel leuk dat ik nog in de knockout ronde zit met mn 3e plek :D. Heb sinds het begin van het tournooi toch redelijk weer wat geoefend dus begin er weer een beetje in te komen :).

Voor de heren die het organiseren. Ik neem mn petje af. Is het veel werk heren? Anders zou ik jullie graag willen aanmoedigen om elke maand ofzo zoiets te organiseren. Mijn dank is er iig :).
pi_95078209
Denk dat omnomonom meeste werk heeft aan de site. Het maken en bijhouden enzo. Maargoed sites bouwen is zijn werk. Maar alsgoedis probeert hij een systeem ervan te maken dat bijv een noob als ik het ook kan bijhouden.

Ik heb wat minder werk. Ik let vooral op dat alles goed verloopt. Voorlopig gaat alles goed dus heb ik het niet echt druk ermee.

Zolang Omnonom er zin in heeft zullen zeker meerdere toernooien komen met kleine tussen pauzes denk ik.

Zforce jij hebt ook mazzel. Ik ben vorige week 2 keer ingemaakt door omnonom:) dus Succes!:p
pi_95078520
dwnloaden van de replays lukt me niet, doe ik iets fout?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_95079089
Oh oh oh oh oh, wat ga ik keihard afgeslacht worden door Ponkie! :N Wist bovendien niet dat hij Protoss speelt, dacht dat hij Zerg was na de adviezen in de FOK! channel, maar goed, dan ga ik er dus dubbel aan. ZvZ is nog tot daaraantoe, maar ZvP... ergens een toss die nog wat oefenpotjes PvZ wil hebben voor ik aan Ponkie begin? ;)
pi_95079133
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In principe mogen de wedstrijden allemaal gespeeld worden, speel dit gewoon zo snel mogelijk. Alleen omdat je in de KO-fase zit betekend niet dat er geslackt gaat worden.

UPDATE
De replays staan online voor zover ik deze heb ontvangen.

Replays:
http://fok.wowarena.nl/tournament/1/replays

KO-fase:
http://fok.wowarena.nl/tournament/1/ko
Geef gewoon een deadline, dan weten we hoeveel tijd we hebben om te oefenen!
pi_95079822
quote:
Zforce jij hebt ook mazzel. Ik ben vorige week 2 keer ingemaakt door omnonom:) dus Succes!:p
Haha en ik werd ingemaakt door jou. Feeling motivated now!
pi_95080395
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Geef gewoon een deadline, dan weten we hoeveel tijd we hebben om te oefenen!
Als je mijn reactie had gelezen dan wist je dat we graag voor het weekend deze ronde willen hebben gespeeld.

En ik wil wel oefenen tegen jou. Ik moet tegen Jace:)
pi_95084889
Kut, Raziliat kan ik misschien nog wel hebben maar Lenz daarna toch niet, die heeft me al eerder ingemaakt. Kan ik alsnog niet tegen Dr. Orc ;(
Facts don't care about your feelings
pi_95096271
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef zforces het volgende:
vind dat het tempo van dit tournooi heerlijk is :). En met dat temp tourneyban vind ik ook wel goed. Gewoon bijhouden van degene die actief zijn zodat die de volgende keer voorrang hebben voor een plekje.

Jeuj ik mag tegen toss. Mn zwaktste matchup. Maar wel leuk dat ik nog in de knockout ronde zit met mn 3e plek :D. Heb sinds het begin van het tournooi toch redelijk weer wat geoefend dus begin er weer een beetje in te komen :).

Voor de heren die het organiseren. Ik neem mn petje af. Is het veel werk heren? Anders zou ik jullie graag willen aanmoedigen om elke maand ofzo zoiets te organiseren. Mijn dank is er iig :).
Het is wel even een werkje om alles de 1e keer op te zetten, maar zoals Revje al zei, dit is ook wat ik normaal voor mn werk doe, dus ik ben het wel gewend :) Tis meer tijdgebrek aan mijn kant waardoor de site nog niet is wat ik graag zou willen hebben. Maarja, dat komt met de tijd :)

De bedoeling is dat er gewoon een tourney per maand kan komen of per 2 maanden. Ik wil ook wat breder gaan, meer fora etc etc. Ook hier is databasetechnisch al rekening mee gehouden, het moet alleen nog geprogrammeerd worden :)

will code for food

Je hebt mazzel zforces, ik speel amper en PvT is mn slechtste matchup :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:01:28 #112
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_95097958
op het grote scherm staat het gewoon netjes afgebeeld ^O^
lag het toch aan de laptop
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  woensdag 6 april 2011 @ 08:18:02 #113
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_95107108
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:57 schreef andrew.koster het volgende:
Oh oh oh oh oh, wat ga ik keihard afgeslacht worden door Ponkie! :N Wist bovendien niet dat hij Protoss speelt, dacht dat hij Zerg was na de adviezen in de FOK! channel, maar goed, dan ga ik er dus dubbel aan. ZvZ is nog tot daaraantoe, maar ZvP... ergens een toss die nog wat oefenpotjes PvZ wil hebben voor ik aan Ponkie begin? ;)
wij moeten ff samen sparren denk ik. ik P jij Z
  woensdag 6 april 2011 @ 09:44:00 #114
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_95108867
Ik stel me ook beschikbaar als zerg dummy
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_95108985
Ben je nu vast zerg nifty? dan verander ik je even op de website
  woensdag 6 april 2011 @ 10:05:23 #116
157428 GoodGawd
pi_95109500
Neen, ik switch tussen T en Z
pi_95120710
Iedereen druk aan het oefenen? :)
  woensdag 6 april 2011 @ 15:35:43 #118
157428 GoodGawd
pi_95122300
Ja voor tentamen :')

Morgen laatste tentamen en daarna 24/7 starcraft pas.
pi_95123200
Succes met je tentamen dan :) En dan flink zuipen
pi_95125740
Ik zit te w888 tot ik de replay van drOrc kan downloaden....
Werkt nu niet op de site
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_95128889
Bij mij ook niet. Als ik erop klik ga ik weer terug naar de home pagina.

Ik wil Jace even bekijken:)
pi_95135039
hmm, zal er naarkijken
pi_95181507
De kop is eraf! Lenz over McSilent 2-0 :)
pi_95186903
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De kop is eraf! Lenz over McSilent 2-0 :)
jouw kop is er ook af.

Neej ggs. :). Als je die cheese niet probeerde dan had je waarschijnlijk wel gewonnen:o.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:47:37 #125
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_95201814
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef zforces het volgende:

Mocht ik ergens kunnen helpen wil ik dat ook graag doen. Ik lig eruit :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')