gewoon doorbikkelen man, soms heb je gewoon een loss streak en als dat verkeerd uitpakt dan degradeer je. Je komt vanzelf weer in diamond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:37 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Oke mss dat ik tog niet stop met starcraft 2 anders ga ik me zo vervelen
Wat is er mis, ik leef nog hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik wil de boel best uitstellen maar beide heren zijn zowel hier als op bnet niet meer gespot sinds begin vorige week. Ik zal ze vandaag nog de tijd geven, anders ist DQ.
MANGO & REINFORCE! MELDEN BIJ DE BAAS!
Doe ik mee aan een toernooi dan?quote:
Staat allemaal geregistreerd. Minimaal 1 tourneyban nu ook voor Mango en Reinforce.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef GoodGawd het volgende:
Wat een kansloze lui zijn dat, die telkens verzuimen. Kan je niet even een blacklist maken. Zulke lui moeten plaats maken voor mensen die wel willen, naar mijn mening.
Beetje laat antwoord excuus, was de hele week in Leuven, maar iets later dan 8uur kan ook wel denk ik. Heb zondag avond niks te doen en maandag pas 2 uur collegequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef zforces het volgende:
Hey ponkie. Zondagavond gaat het om 8uur niet lukken denk ik. Ik moet een maat naar schiphol brengen. Die vliegt om half 7 dus ik hoop wel later online te kunnen komen maar 8uur moet je nog aar niet op me rekenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |