SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
neehee, want jij bent stom.quote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mag ik de replays ook nog even ontvangen Razi / Yosh?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de replay van dat potje helaas onbruikbaar is geworden door corruptie en virussen op razilat zijn pc en toevallig op mijne ook. Dus die kan niet verstuurd wordenquote:Op maandag 11 april 2011 08:06 schreef Razilat het volgende:
[..]
/flex
Het waren wel leuke potjes, vooral de 2e maar goed, die won ik dan ook. 51 minuten >.<
nee hoor, werkt prima bij mijquote:Op maandag 11 april 2011 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de replay van dat potje helaas onbruikbaar is geworden door corruptie en virussen op razilat zijn pc en toevallig op mijne ook. Dus die kan niet verstuurd worden
ja lukt wel denk ik, 8uur ongeveer? als ik niet kan laat ik t wel wetenquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef zforces het volgende:
Ponkie? Zondagavond ergens spelen? Eerder heb ik geen tijd denk ik.
In deze fase is het beter om de matches gewoon te spelen en niet meer DQ's uit te delen, anders worden het potentieel saaie potjesquote:
Ik wil de boel best uitstellen maar beide heren zijn zowel hier als op bnet niet meer gespot sinds begin vorige week. Ik zal ze vandaag nog de tijd geven, anders ist DQ.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:14 schreef Razilat het volgende:
[..]
In deze fase is het beter om de matches gewoon te spelen en niet meer DQ's uit te delen, anders worden het potentieel saaie potjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |