SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gele boekje is trouwens het heilig starcraft boekje want daar staan mijn builds inAls je het vergeet kan je weer even openslaan.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
neem aan dat er dan wel weer een thread verschijnt. En een melding in het centrale SC2 topic wuuuutquote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef Djoro het volgende:
Als er weer een toernooi word gestart hoe kan ik mezelf daarvoor inschrijven? misschien dat ik iets aan de titelhouder kan doen? Haha going 2 try if i can anywayhoor t wel
Gewoon starcraft topic in de gaten houden.quote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef Djoro het volgende:
Als er weer een toernooi word gestart hoe kan ik mezelf daarvoor inschrijven? misschien dat ik iets aan de titelhouder kan doen? Haha going 2 try if i can anywayhoor t wel
De voorwaarde voor minimaal diamond zijn dus aanwezig!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:04 schreef henkje123 het volgende:
loool k heb echt precies de zelfde scherm en muis als jij XD
gast.. dat is toch verdomme geen leesbaar nederlands. 1/2 amenthquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:10 schreef henkje123 het volgende:
Jah haha xD alleen toen k da scherm kocht wist k nog nie dat ie roze was xD
ben gold ^^ win heletijd van top plat maar diamond krijg k bijna nooit tege -_- komt er trouwens weer is un toernooi?? lijkt me wel keer vet om mee te doen : D
fix itquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef henkje123 het volgende:
brabant!!!
tis (het is) gewoon dat k (ik) afkort want dan hoef ik nie (niet) zoveel te typen XD
+ gewend + dyslectie ^^
Dyslectie is een valide reden om niet goed te spellen. Luiheid niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Laat ze maar zeiken hoor henkje... ik vind het al erg goed dat je "als jij" zei en niet als jou of dan jou. Weinig mensen die dat tegenwoordig goed doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |