Haha mocht je willenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Deel mij maar meteen in tegen DrOrcheb ik de 1e ronde iig al binnen
Heyheyhey niet indekken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef zforces het volgende:
Zforce #447
Diamond
Terran
ongeveer 3 of 4 maanden niet fatsoenlijk gespeeld. Dus ik zal eerst even veel moeten oefenen hier. Ik zit ook in Engeland dus ik hoop dat mn connectie goed genoeg is! Maar ik wil iig mee doen. Een tournooitje sla ik nooit af natuurlijk
ok ok, jonge ik own je ass zo hard jonge. Ik stom die zerglings zo hard in je reet dat je ze met je tong kunt proeven. Bamquote:
kijk that's the spirit. beetje intimideren, niet persoonlijk worden, maar stiekem toch. Lekker. Make sure dat je nu een andere tactiek gebruikt trouwens, want je kan je voorstellen dat ik met een kurk in mn reet naar de match kom (no homo). (1000 forcefields)quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef zforces het volgende:
[..]
ok ok, jonge ik own je ass zo hard jonge. Ik stom die zerglings zo hard in je reet dat je ze met je tong kunt proeven. Bam
Is dat onderste ding niet te gebruiken hiervoor?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef GoodGawd het volgende:
Omdat het nu echt een terugkomend event aan het worden is, misschien leuk om oude toernooien data in de OP te zetten voortaan. Wel leuk om te zien als je dezelfde wedstrijden hebt tussen mensen. Zie je beetej voortgang of aftakeling (ik) van mensen
Toernooi 1: http://foktoernooi.woelmuis.nl/foktoernooi.html
Toernooi 2: http://fokking.uni.cc/
maar voor jou ben ik ook niet bangquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:20 schreef GoodGawd het volgende:
You aint gonna stop my nuke with your "forcefields" baby.
de wereld is ook niet in 7 dagen gemaakt ;Pquote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
meer mensen kmopminstens 24 man nodig!
Volgens de bijbel welquote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef Razilat het volgende:
[..]
de wereld is ook niet in 7 dagen gemaakt ;P
Nee in 6 dagen, op de 7e dag rustte hij uit. Of is dat in jouw koran anders?quote:
Ik ben inmiddels goud en ik had protoss neer gezetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef Revje1 het volgende:
1.Revje-745-Gold-Protoss
2.IhasaKAROT-898-Diamond-Protoss
3.Yoshi-981-Diamond-Zerg
4.Drorctopus-883-Platinum-Zerg
5.Ponkie- 680-Master-Protoss/Zerg
6.ebGMcSilent-332-Gold-Protoss
7.DirkZz-892-Bronze-Terran
8.Donderkonijn-756-Bronze-Protoss
9.Zforce-447-Diamond-Terran
10.KnOePeR-385-Silver-Zerg
11.Rhanald-536-Gold-Protoss
12.Razilat-848-Platinum-Random
13.IrFrenkyV-229-Bronze-Zerg
Aanmeldingen gaan weer best goed. Eigenlijk hebben we er al 14 want ik ga er gewoon vanuit dat Nifty meedoet:)
Ik speel random maar kan wel terran gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 09:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jaaa meer mensenmeer terrans nodig , nog maar 2 van de 16
Had je juiste race en league al gevondenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:22 schreef Arnevld het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels goud en ik had protoss neer gezet
Bnet zegt toch dat je diamond bent... maar je mag wel meedoen hoorquote:
je won gister anders nog makkelijk van me, misschien dat je niet meer echt die diamond bent die er staat maar zeker geen bronze.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef GoodGawd het volgende:
Ja maar dat is nog van voor de patch, daarna nul league gedaan. Dus bronze is een redelijke aanname van huidige stand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |