quote:Op maandag 4 april 2011 14:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Laten we het hopen
Anders, repercussies!
quote:Op maandag 4 april 2011 15:53 schreef GoodGawd het volgende:
Dr orc heeft het hoogepunt van zijn toernooi al bereikt. Dus nu stopt ie maar
Je moet games gaan volgen als observer en dan een wedstrijdverslag schrijven voor sfeerbeelden op de tourneysite!quote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Agiath het volgende:
Aangezien ik alles verloren heb, ben ik nu toch al klaar met het toernooi?
geluk is met de dommenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sja, geen uitzonderingen, ook niet voor masterleaguers.
@yoshi, ben je toch mooi 1e geworden in je group
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sja, geen uitzonderingen, ook niet voor masterleaguers.
@yoshi, ben je toch mooi 1e geworden in je group
Neequote:
ja dia tolol anjing jelek hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:13 schreef GoodGawd het volgende:
Ach, hij is ooit bronze geweest en nu diamond. Dat wil zeggen dat het een gemaakt ventje is. Daar prik je wel doorheen! indo power jwz
dan wordt hij idd gek, maar ik herinner nog wel de vorige keer dat ik protoss speelde. waarschijnlijk word ik gruwelijk geslacht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik raad je gewoon aan om protoss te gaan en te cheesenDan wordtie gek ^^
Ghost is your friend baby.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Keffo het volgende:
Is het sinds de patch een nieuwe zerg trend om mass infestor te gaan ofzo? Wordt dr beetje moe van. Kom met legertje aan, blub, alles groen.....nog een keer,....nog een keer.... alles dood...
lijkt beetje imba te zijn, of doe ik iets verkeerd?
Nice Rhanald, its timequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
UPDATE
Volgende ronde ONLINE
op http://fok.wowarena.nl is de knockoutfase te zien!!!
Geen mirrormatchups en goed verdeelde races, luck of the draw
Succes allen!
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef GoodGawd het volgende:
Trouwens hè, je mag toch ander ras kiezen als je wilt. Als je bijvoorbeeld match 1 verliest mag je dan match 2 ander ras nemen?
Staat gewoon in tourney op de knockout pagina?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmm hoe kan ik nou zien tegen wie ik moet spelen?
Zou je even een screenshot willen maken van dat overzicht wat je ziet? Bij mij staat het netjes onder mekaar...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef paintmeester het volgende:
ow je moet tegen de vent die naast je op het lijstje staat?
edit:
Ik moet tegen Nifty![]()
Hopelijk kan ik daar morgenavond tijd voor makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:41 schreef GoodGawd het volgende:
dat mag nu gespeeld worden dus?
en zijn die replays er al
pictures or it didnt happen! youtube is ook goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik hoop het ook... hij is nu wel diamond, ik ken hem nog als een bronze noob. Als ik dik door hem word ingemaakt dan ben ik genoodzaakt mezelf ritueel te slachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |